Ik heb enkele keren iets gekocht via bokt, en dat is allemaal wel goed gegaan (over andere internet sites zoals een inetwinkel zullen we het maar niet hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Dit vind ik dan wel weer heel netjes.
Alane schreef:anoniem (niet leesbaar voor andere bokkers) je mening geven over het koop/verkoop gedrag van medebokkers...icm aantal transacties zou je toch een percentage aan een bokker moeten kunnen plakken, zodat je kan zien of een bokker betrouwbaar is...alhoewel dat nog geen garantie is
XoNo schreef:Zo heb ik op Bokt een westernhoofdstelletje voor de shet van mijn moeder gekocht voor het luttele bedrag van 20 euro, maar heb ook nooit meer iets van haar gehoord. Het geld had ze al binnen, daar stuurde ze nog een pb over, maar ze heeft het hoofdstelletje nooit opgestuurd. Ben er nog steeds pissig over. 20 euro is toch 45 gulden! Zomaar weggegooid!
Ik ben in staat om haar naam er hier op te zetten, maar weet niet of het een goed idee is. Het is al een hele tijd terug, dus dat hoofdstel kan ik toch wel op mijn buik schrijven.
runningkawa schreef:Onder rembours zegt ook niet alles
Je moet dat eerst betalen voordat je het open mag maken, dus je weet niet wat erin het paketje zit.
Quarterh0rse schreef:ja wie weet is het gewoon een steen of andere troep wat er op lijkt.
ik zelf ben ook voor zo'n zwarte lijst als sticky maar ook een sticky met goeie ervaringen van mensen
XoNo schreef:Ik ben in staat om haar naam er hier op te zetten, maar weet niet of het een goed idee is. Het is al een hele tijd terug, dus dat hoofdstel kan ik toch wel op mijn buik schrijven.
Shiloh schreef:Ik vind in principe dat je in zulke gevallen de naam gewoon over bokt mag gooien hoor! Ik bedoel, straks trapt de voglende er weer in... En ik bedoel... het is haar eigen schuld toch, misschien als je haar naam opb okt gooit dat ze alsnog je hoofdstelletje verstuurd, uit angst![]()
Freggel schreef:Even heel kort gezegd, Miep had hier op bokt verteld dat ze heel erg ziek was. Veel bokkers hebben met haar meegeleefd. Er stond zelfs een meeting gepland. Later bleek dat hier niks van waar was en dat ze alles had gelogen.