Ilkkah schreef:maar het EK is niet zomaar een potje voetbal, het is het Ek, het is is maar eens in de 2 jaar, dus voor dat eventjes dat nederland erin zit.....
zelfs maar eens in de 4 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilkkah schreef:maar het EK is niet zomaar een potje voetbal, het is het Ek, het is is maar eens in de 2 jaar, dus voor dat eventjes dat nederland erin zit.....
grandeur schreef:Misschien... omdat Kerst en Sinterklaas meer algemene feestdagen zijn en voetbal iets is wat minder mensen interesseert ??
Naja, daar kun je ook over discussiëren....
Ik weet het niet, maar van mij hoeft het niet hoor.
Kunnen we Bokt beter oranje maken tijdens een EK of WK paardensport, of een olympiade
Marengo_82 schreef:Nee please geen oranje, ik haat oranje (sprak de Belg) Denk alstublief aan jullie zuiderburen ja? Als bokt oranje wordt dan haak ik af en zien jullie mij de volgende weken niet meer.
Hoewel, weken??? Heeft België twee weken geleden niet gewonnen van jullie? En de Nederlanders maar zeggen dat ze worsten gingen draaien van ons. Mooi niet![]()
Ok en please niet beginnen dat wij er niet bij zijn deze keer, jullie waren er twee jaar geleden niet bij en toen hebben wij Brazilië er wel bijna uitgekegeld. Als jullie het even goed doen, mogen de pb's binnenkomen
Guinni schreef:IEELLL, zeker toen ik vandaag in de appie happie was en ik een gratis Lijfie kon krijgen, ben ik overtuigd dat ik écht geeeeeen voetbal wil zien vanavond, ik zie de goede goals wel op het nieuws (ik betwijfel het of die gemaakt gaan worden). Al die heisa er omheen, het voetballen is wel leuk, maar de rest niet
En trouwens, als je gewoon een club hebt, die doen nog hun best, maar ik vind het nederlands elftal grotendeels een stel arrogante mensen die te lui zijn om die bal even het doel in te schoppen... Zo, dat moest er even uit, sorry oranjefans
Amethyst schreef:Inderdaad Cassidy...
*kotssmiley waar ben je*
Ik ben juist heel blij dat Bokt niet aan deze zooi meedoet.. Bokt is mijn enigste toevluchtsoord deze weken...