jouw grootste ergenis op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wat is jouw grootste ergenis??

de bytes vretende(bewegende) avatars?
2 (1%)
negatieve reacties op hulpteugels?
5 (3%)
bepaalde bokkers ? --> negeerfunctie/eerder een O.W?
7 (5%)
msn/breezah taal ? :r is daar geen censuur voor te maken ? :P
33 (23%)
de -kijk eens hoe knap ik ben-topics? :S
20 (14%)
bokkers die te vaak slotjes veroorzaken door hun nutteloze discussies/negatieve reacties?
18 (12%)
onderschriften met teveel smileys :(
2 (1%)
vul zelf in...
8 (5%)
alles wat genoemd word ;)
44 (31%)

Totaal aantal stemmen: 139

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:56

Sammm schreef:
En aan mensen die vier keer achter elkaar reageren, en mensen (vooral op jeugdhonk) die zichzelf van de h**rigste kant fotograferen om maar te laten zien hoe lekker en knap ze eruit zien. Rolleyes

Och ja, nog zoiets... >;)
Honderden webcamfoto's (met allemaal dezelfde thema's: eerst lachen, dan boos kijken, verwaand kijken, gek kijken en een kusje op 't end...) met als doel complimentjes krijgen over hoe knap en fotogeniek ze wel niet zijn...
Kijk, daar is nou cu2 ed voor uitgevonden

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 20:51

whahah missy OK dan! idd

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:33

Ik zie heel veel mensen klagen over bepaalde soorten topics ( Webcamtopics e.d. ) . Door hierover te klagen zullen ze niet verdwijnen.

We kunnen ons beter bezighouden met zaken die kunnen worden opgelost door ingrijpen/regels van het Bokt-team. Lijkt mij nuttiger, want daar kan wat aan gedaan worden. Ik denk niet dat het bokt-team webcamtopics zal verbieden, tenzij jullie Bart kunnen chanteren ofzo Tong uitsteken .

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:14

Ik erger me voornamelijk aan bokkers die alleen negatieve reacties kunnen geven. Vooral aan de bokkers die dat constant en niet subtiel doen.

En waar ik me steeds meer aan ga ergeren zijn de topics "hoe plaats ik hier foto's?"
Ik zie ze regelmatig voorbij komen, terwijl het bij HAW en ITP toch echt goed staat uitgelegd.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 06:48

Idd. De meeste webcamtopics worden niet gepost door de persoon die erop staat en die vindt het meestal ook niet zo leuk dat het op Bokt verschijnt.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:33

Het hoeven ook niet perse webcamfoto's te zijn, ik gaf dat als voorbeeld. Ook genoeg van die foto's die met een digi ofzo zijn gemaakt

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:43

Antoinette schreef:
Mensen die bij foto's ALTIJD commentaar moeten leveren. Heb je echt een handige tip ofzo kan het natuurlijk, maar er zijn mensen die er een hobby van maken om commentaar te vinden. Erg jammer!

Hier ben ik het ook helemaal mee eens, laat elkaar toch in eigen waarde. Er is 1 iemand die er een sport van maakt om commentaar te leveren, helaas heeft dit meisje zelf nog geen reet gepresteerd dus waar zij reageerd neem ik allemaal met een korreltje zout Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:27

noh van die tekstuuh waar dan geen leestekens instaan zodaj echnie snapt waar het eigenlijk nog over gut dat vinnik soms wel irritant Haha! Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:14

Pffff ... aan de fototopics erger ik meestal zo dat ik op ITP en HAW al niet eens meer kom. Die 'oeh' en 'ah' reacties heb ik nu wel gelezen.
En komt er eens iemand met de waarheid dan wordt dat door TS meestal niet gewaardeerd.

Verder erger ik me aan een steeds groter wordend aantal bokkers waar de arrogantie vanaf druipt.
Laat iedereen toch eens lekker in zijn/haar waarde, dat zou bokt zoveel gezelliger maken.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:38

Missy schreef:
Ook genoeg van die foto's die met een digi ofzo zijn gemaakt

Van die foto's die in een melige bui gemaakt zijn bedoel je waarschijnlijk. Dat zijn vaak vrijwel dezelfde foto's.

Bij deze wil ik de suggestie aandragen om een verdere splitsing te maken van de foto-forums: naast H@W en ITP een foto-forum voor niet-paardenfoto's. Of wordt dat teveel?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:05

Nog meer foto fora? Ik vind het nu al teveel Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:55

ik heb gekozen voor de laatste optie... Ik kan me daar ook mateloos aan irriteren...
Nog eentje.. Ik kan na 1 uur mijn bericht niet meer wijzigen, dat moet wel kunnen vind ik. Sommige mensen kunnen zelfs na een paar dagen in hun topic zetten "Nu met foto's" hoe doen ze dat???

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:42

Scum schreef:
noh van die tekstuuh waar dan geen leestekens instaan zodaj echnie snapt waar het eigenlijk nog over gut dat vinnik soms wel irritant Haha! Haha!

Hahah dat is ook het enige waar ik me aan erger...
Verder heb ik weinig ergernissen, maar misschien komt dat
omdat ik nog niet zo lang op bokt aanwezig ben.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:08

idd een LOLfoto's forum zou een goede splitsing kunnen zijn ...
voor mensen die huhum artistiek willen zijn, of gewoon melig zijn Haha!
de *kijk mij hoe knap!!* fora staan meestal wel op jeugdhonk...

XSantyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:33

Msn taal vind ik toch wel de grrotste ergernis op bokt of mensen die zonder leesteken enzo schrijven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:36

griebels schreef:
ik heb gekozen voor de laatste optie... Ik kan me daar ook mateloos aan irriteren...
Nog eentje.. Ik kan na 1 uur mijn bericht niet meer wijzigen, dat moet wel kunnen vind ik. Sommige mensen kunnen zelfs na een paar dagen in hun topic zetten "Nu met foto's" hoe doen ze dat???

moddie pb'en of even TeMmen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:36

griebels schreef:

Ff moddie pb-en of die de foto's bij wil voegen in het eerste bericht Lachen
Anders zou ik het ook niet weten.

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:58

runningkawa schreef:
Ff moddie pb-en of die de foto's bij wil voegen in het eerste bericht Lachen
Anders zou ik het ook niet weten.

Bij mij zit er een wijzig-knop bij het bericht, bij jullie niet? Verward

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:03

maar die werkt maar een uur Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:33

Ik erger me rot aan bepaalde bokkers die altijd weer wat af te zeiken hebben. In hun ogen zijn zij de beste. Bepaalde bokkers weten het allemaal te vertellen op RT en rijden zelf nog in de basis. Bokkers die nationaal rijden zie je af en toe een advies geven. Dat advies kan je aannemen, die hebben bewezen dat ze kunnen rijden.
Dan nog een paar die het breed laten hangen, terwijl het meer en deel met pijn en moeite hun paard(en) kunnen houden.
Jaloerzie, haat en nijt is ook aan de orde van de dag. Laat iedereen in zijn of haar waarde. Mag je het persoon niet, laat gaan en hou je kop verder.
Foto's van KIJK EENS HOE GOED IK BEN in dit kleur setje is nu ook al om niet goed van te worden. Vind jij het mooi, leuk voor je, maar veel vinden het niet mooi of bekakt of wat dan ook.
Dan de vragen die er al 1000 x zijn gesteld.
Jammer dat je nog geen foto's via Bokt kan oploaden. Altijd een hoop gezoek naar een site die het doet.
Is er een woordenboek van Breezer en MSN taal?? Af en toe is er geen touw aan vast te knopen.
Taalfouten Haha! Schijnheilig , ik zat liever bij de paarden dan op school, sorry :P Dus daar kan ik niks over zeggen.
Bewegende beelde en Emoticons zijn leuk en soms ook heel grappig.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 08:35

PhiaBink;
Haat, nijd en jaloezie zijn kenmerken van de paardenwereld. Omdat je zoveel kan bereiken door externe factoren in te zetten ( kennis van een goeie trainer, Super paard, goede voorzieningen, sponsors, hulpmiddelen ) en je van deze factoren meer gebruik maakt dan bij andere sporten .... En alle factoren kunnen onderling gigantisch met elkaar in kwaliteit verschillen.

Vind je het gek dat je dan haat en nijd krijgt ?

En als je een kleur setje niet mooi vind ofzo, zeg dat rustig of niet.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:42

Waarom is er nu veel meer haat en nijd onder elkaar dan een jaar of 20/25 geleden??? Toen waren er ook goede trainers, goede paarden en sponsors. Waarom gunt niemand elkaar nu een winstpunt?
Waarom moet je nu een paard met super papier hebben om er "bij te horen". 20 jaar geleden maakte dat niet uit. Dan deed iedereen mee met een paard, mooi of lelijk, met papier of zonder papier met een wedstrijd. Dit is goed te merken hier op bokt. De 1 heeft veel meer poen dan de ander, maar de hobby is en blijft hetzelfde .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:42

Dan mogen er maar weinig advies geven op Rt
Want zo ontzettend veel bokkers, die regelmatig online zijn, die nationaal zijn geweest.

En een nationale ruiter kan vast advies geven, over bv "hogere" oeffeningen en uiteraard basis dingen.
maar als er vragen zijn over jonge paarden, maar de nationale ruiters hebben paarden mogen rijden vanaf bv m nivo, kunnen die moeilijker een tip geven dan bv iemand die maar tot m heeft gereden, maar juist vanaf het groen zijn veel paarden heeft gehad.

En afgunst en jaloezie, is er altijd, dan steek iik in gedachte mijn middelvinger omhoog en surf rustig verder.

En op concours merk ik weinig van dat haat en nijd.
ook al heb ik geen dressuurpaard.
Tuurlijk zitten er wat van die mensen bij, maar die laat ik links liggen en maak gewoon lekker plezier met al die andere, die ook voor de hobbie meehobbelen en die zijn er echt nog meer dan genoeg ;j

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:43

missnynke schreef:
de negatieve superharde reacties, zonder dat er opbouwende kritiek/uitleg wordt gegeven. ik heb veel moeite met zulke kwetsende reacties, en probeer het altijd voor anderen op te nemen als die zulke reacties krijgen. wat dat betreft schort het nog wel eens aan normen en waarden op bokt.

JA mij ook daaar erger ik me dood aan.. Je zet bijv.. foto's neer om leuke maar ook om natuurlijk geholpe te worden maar dan wel op een leuke manier niet van '' Jezus Wat zit die dom dat is zielig voor het paard"' Zulke opmerkingen ofzow Boos! Verward Erger ik me aan.. NAtuurlijk wil je wel opmerkingen hebben waar je echt iets aan hebt bijv Je moet je handen iets lager doen '' ofzo.. Want zou zegt een instructeur het ook En niet op een rot manier.. Ik vind dat we gewoon leuk met elkaar om moeten gaan en elkaar wel helpen op een leuke manier en ik denk dat iedereen dat wel wil.. Alleen het niet laat merken.. want als je zelf zo'n rot opmerking krijgt vind je het ook niet leuk.. toch??? Verward

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:51

ja, of dingen als:
"Maar het ziet er gewoon NIET uit."
Als je alleen maar dat soort banketstaaf dingen uit kan kramen, onthou je dan van een reactie.