is je profielnaam te veranderen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 01:08

Heike schreef:
Nog een beter idee is, zodra je je aanmeld en op akkoord klikt dat de volgende pagina een meerkeuze test is van de regels en dat je er minstens vijf goed moet hebben.*grinnik*

Denk niet dat je dat erdoorheen krijgt bij Bart Schijnheilig

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:23

Pervinco"]
[quote="Heike schreef:
Nog een beter idee is, zodra je je aanmeld en op akkoord klikt dat de volgende pagina een meerkeuze test is van de regels en dat je er minstens vijf goed moet hebben.*grinnik*

Denk niet dat je dat erdoorheen krijgt bij Bart Schijnheilig
[/quote]

Denk het ook niet, maar ik ben iig voor Haha!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:37

Haha ik ook dat is wel een goeie! Wij zijn toch al aangemeld Knipoog

Ik heb (als ik het zo lees als 1 van de weinige) wel eerst ff de regels gelezen. Maar eigenlijk doe ik 't nooit...ik klik altijd automatisch als je wat installeert op "Ja, ik accepteer de Algemene Voorwaarden" Best dom eigenlijk want er kan best wel 'ns iets instaan wat belangrijk is...maar tis altijd zoveel!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:40

Ik check enkel de AV op evt. kosten, ff snel naar cijfers, 'euro' of een euroteken zoeken en ik 'heb ze gelezen' Schijnheilig

Ik heb trouwens net even een blik in de regels geworpen... En meteen besloten dat ik ze zodra ik tijd heb toch maar eens goed ga lezen Bloos

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:07

Bij een chatprogramma wat ik heb hebben ze tussen de regels (ergens achteraan een code ingevoerd die je weer moet gebruiken om je account te kunnen bevestigen en dus te gebruiken Haha! Ook een erg leuk systeem Haha!