Pervinco"]
[quote="Romkabouter"][quote="Fasel schreef:dat kan nogal moeilijk he als je terugkrijgt 'je HOEFT hier niet te komen'. Ben je snel uitgepraat.
Moah, jij bent er volgens mij best wel toe in staat om daar voldoende tegenargumenten voor te verzinnen

[/quote]
En dan bestaat er ook nog altijd zoiets als Sterre of een compleet mod-team...

[/quote]
Lezen Pervinco
. Zoals ik al zei vond ik het nog lang geen tijd voor modteams of Sterre. Ik ging er vanuit, nog steeds trouwens, dat Jarengo mij een antwoord zou geven in het topic over wat ze zei. Ik ga toch zeker niet meteen mensen aanmelden bij de mods? Dan ben ik net zo erg als....
Dat vind ik - zoals Romkabouter ook al zegt - een heel stuk netter dan zo'n topic openen...
doet op bepaalde plekken hooguit ongemeend suikerzoet aan imo. Kortom: het is allemaal afhankelijk van de interpretatie van anderen en als er veel heen en weer 'gescholden' wordt zullen een heleboel mensen de sfeer niet meer als 'gezellig' omschrijven. Het devies luidt dan ook: gewoon tot tien tellen en niet meer kijken. Laat ze maar kletsen, maar 'verlaag' je iig niet tot hun niveau. Scheelt een hoop ge-emmer!
Schiet mij nu maar lek hoor. De beheerder notabene, vertelt mij dit, in dit topic overigens. Dus ik had wel degelijk eerst een pb moeten hebben. Die heb ik niet gehad. Ik kreeg namelijk direct een mail maar van een pb was geen sprake. Ook geen pb met een waarschuwing.