Banner Farbenfroh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:55

Fasel: Barbie did it!
*LOL* *LOL*

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:58

Fasel schreef:
Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar Haha!. Ik geloof er geen barst van.

Ja das ook een manier om in aanmerking te komen voor een dekje.
Jij krijgt een dekje alleen om te bewijzen dat het wel kan Haha! Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:58

Pervinco"]
[quote="BartVB schreef:
fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting Knipoog

Zolang het er niet meer zijn vind ik het best Lachen Wat een moeilijke woorden weer, zo vroeg op de dag... Er zijn nl. maar 30 dekjes Boos!

Maarreh... Even voor de goede orde (en tevens mijn vraag van 3 pagina's geleden): op 1 april worden de "winnaars" dus bekend gemaakt? Hier op FZ, of ergens anders?
[/quote]

Hoe kom jij dr bij op 1 april ? Er staat bij : Over enkele dagen... maak nergens uit op dat het 1 april staat, al zou dat wel sterk zijn Knipoog Of heb ik wat gemist ?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:01

SANEX"]
[quote="Pervinco"][quote="BartVB schreef:
fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting Knipoog

Zolang het er niet meer zijn vind ik het best Lachen Wat een moeilijke woorden weer, zo vroeg op de dag... Er zijn nl. maar 30 dekjes Boos!

Maarreh... Even voor de goede orde (en tevens mijn vraag van 3 pagina's geleden): op 1 april worden de "winnaars" dus bekend gemaakt? Hier op FZ, of ergens anders?
[/quote]

Hoe kom jij dr bij op 1 april ? Er staat bij : Over enkele dagen... maak nergens uit op dat het 1 april staat, al zou dat wel sterk zijn Knipoog Of heb ik wat gemist ?
[/quote]

Iemand riep op pagina 1 1 april meen ik... Of ik heb met m'n duffe kop verkeerd gelezen...

*edit: ik zag zojuist het licht. Ik denk dat leentje bedoeld dat de winnaars op 1 april bekend worden gemaakt, omdat het een grap is...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:03

Lovely schreef:
*LOL* *LOL*

Inderdaad: Barbies... Ik heb ook al eens een My Little pony gehad die het kon OK dan!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:04

Haha! Watn een stelletje ongelovige Bokkers allemaal zeg! Haha!
Toen ik op de banner drukte vond ik het wel grappig Haha! had er ook niet aangedacht dat het een grap zou zijn. Zo'n mee kleurend dekje is wel hét item voor de 'Boktstobs' hoef je geen drie verschillende kleuren dekken meer te kopen, alleen de bijpassende badages (of kleuren die ook mee?) Ik vind het wel een leuk idee Vind de foto's er ook een beetje nep uitzien, maar in de otto en dat soort dingen heb je ook tien keer dezelfde foto en dan in nét een ander kleurtje dus dat maakt het voor mij niet ongeloofwaardiger.
Het is dat ik geen paard heb, maar anders had ik wel mee gedaan. Je hebt niets te verliezen toch? Je hoeft er in elk geval niet voor te betalen.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:04

Ja dus ik denk dat we nog even moeten wachten....
Zullen de eerste 30 aangemelde ook de dekjes krijgen? Of worden ze willekeurig gekozen?

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:09

Levy"]
[quote="Billy"][quote="sonjabelgium schreef:
Als ze een sceptische tester willen hebben weten ze alvast ééntje te vinden

Nu komt de aap uit de mouw, als het gratis is worden alle bezwaren opzij geschoven Schijnheilig
[/quote]

indeed! toch twijfels stiekem Sonjabelgium??
[/quote]

Ik heb geen enkel bezwaar tegen dit product, wel m'n twijfels over de echtheid van dit aanbod en over de werking en daar ben ik niet alleen in Knipoog. Blijkbaar zijn sommige mensen "gevoelig" voor mijn reactie dat ze uit alle mensen die enige terughoudendheid aan de dag leggen juist mijn reactie weer moet worden uitgelicht.
Wat het testen betreft, tuurlijk ben ik bereid daar aan deel te nemen mits het product voldoet als basisvoorwaarde van kwaliteit! Is dit niet in eerste instantie het opzet van een test?! Een "fan" is niet neutraal en open genoeg om een product te beoordelen.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:13

Ik heb me ook maar ff aangemeld Tong uitsteken Normaal intreseren die banners me niet echt en ik let er ook niet echt op. Ik had wel gezien dat er weer een nieuwe banner was, maar ik vind het meestal te veel moeite om er op te klikken Tong uitsteken Maar toen zag ik dit topic en heb t maar ff doorgelezen en besloten dat ik toch maar ff moest meedoen *LOL*

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:19

Mn moeder denkt dat het een grap is... ik weet het niet...

we zullen zien!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:26

Lovely schreef:
*LOL* *LOL*

Dat verklaart Haha!. Heb ik namelijk nooit mee gespeeld. Net als my little ponies. ik had meer interesse in raceauto's etc.

Maar goed, ik geloof wel dat dat ding op zich kan verkleuren maa rik heb ernstige twijfels over de houdbaarheid.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:27

Annetje schreef:
Zo'n mee kleurend dekje is wel hét item voor de 'Boktstobs' hoef je geen drie verschillende kleuren dekken meer te kopen, alleen de bijpassende badages (of kleuren die ook mee?)

Set van bandages en sjabrak, dus bandages kleuren mee.

Ik vind jullie niet meer lief... Scheve mond Begin steeds meer te twijfelen...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:27

fsoudan"]
[quote="Fasel schreef:
Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar Haha!. Ik geloof er geen barst van.

Ja das ook een manier om in aanmerking te komen voor een dekje.
Jij krijgt een dekje alleen om te bewijzen dat het wel kan Haha! Knipoog
[/quote]

Nee hoor Haha!. Ik word straks gewoon overspoeld door pb's over hoe goed het juist wel zou werken Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:32

Fasel schreef:

Sluit me er bij aan Knipoog En t zou mooi meegenomen zijn alst wel zo was.. Knipoog

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:38

haha ik heb me ook aangemeld.
is het nu een grapo Haha! haha.
ik dacht zelf al van een dekje kan toch niet verkleuren steeds omdat je hem was.
en plus als het nou regend dan is die kleur ook weer weg.
maargoed ik zie het wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:00

Vaag, zo ver heb ik er nog niet over gedacht, ik denk trouwens dat je een mailtje krijgt ALS je zo'n sjabrakje krijgt.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:01

Cool bedacht, maar ik neem aan dat het een grappie was. Ik heb me maar wel opgegeven voor de zekerheid, misschien krijg ik toch wat. Haha!:D:D

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:02

Tot het tegendeel bewezen is geloof ik Bart gewoon, en ben ik benieuwd hoe de dekjes eruit zien Lachen

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:07

ik heb ook aangemeld Haha!
ben tenslotte nederlander Tong uitsteken
mocht het een grap zijn, tja, dan ben ik niet als enigste eringestonken *LOL*

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 15:08

gillian schreef:
mocht het een grap zijn, tja, dan ben ik niet als enigste eringestonken *LOL*

Nee, dan was ik 1 van de eersten waarschijnlijk Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:08

Ik heb me ook lekker opgegeven, zonder opmeking, want die wist ik geen Lachen
en als het 1 april grapje is jammer, is dat het niet, zou het leuk zijn het eens uit te proberen.
Ben wel benieuwd of de kleuren mooi zijn of een beetje raar worden.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:08

Ik heb me ook maar aangemeld, ze lijken me best leuk, maar dan wil ik hem wel elke dag wassen zodat ik elke dag een andere kleur heb *LOL*
Zou er zelfs wel een tientje voor over hebben, ben altijd in voor zulke probeersels OK dan!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:12

gillian schreef:
ik heb ook aangemeld Haha!
ben tenslotte nederlander Tong uitsteken

Gratis is altijd mooi meegenomen toch... kom maar op met die troep! Haha!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:14

Weten jullie wanneer er bericht wordt gegeven wie wanneer een dekje met bandages krijgt? Uiteraard heb ik me ook opgegeven als hollander. Plus, wil wel eens weten of dit dekje onder mijn grand gilbert past op mijn paard met super gevoelige huid.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:16

mzzz nou ben ik erg benieuwd zeg