Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.
Pervinco"]
[quote="BartVB schreef:fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting
SANEX"]
[quote="Pervinco"][quote="BartVB schreef:fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting
Levy"]
[quote="Billy"][quote="sonjabelgium schreef:Als ze een sceptische tester willen hebben weten ze alvast ééntje te vinden
Annetje schreef:Zo'n mee kleurend dekje is wel hét item voor de 'Boktstobs' hoef je geen drie verschillende kleuren dekken meer te kopen, alleen de bijpassende badages (of kleuren die ook mee?)
fsoudan"]
[quote="Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.
Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.