Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.
Pervinco"]
[quote="BartVB schreef:fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting
Wat een moeilijke woorden weer, zo vroeg op de dag... Er zijn nl. maar 30 dekjes 
Of heb ik wat gemist ? SANEX"]
[quote="Pervinco"][quote="BartVB schreef:fsoudan: 60 mensen is een erg conservatieve schatting
Wat een moeilijke woorden weer, zo vroeg op de dag... Er zijn nl. maar 30 dekjes 
Of heb ik wat gemist ?

had er ook niet aangedacht dat het een grap zou zijn. Zo'n mee kleurend dekje is wel hét item voor de 'Boktstobs' hoef je geen drie verschillende kleuren dekken meer te kopen, alleen de bijpassende badages (of kleuren die ook mee?) Ik vind het wel een leuk idee
Vind de foto's er ook een beetje nep uitzien, maar in de otto en dat soort dingen heb je ook tien keer dezelfde foto en dan in nét een ander kleurtje dus dat maakt het voor mij niet ongeloofwaardiger.Levy"]
[quote="Billy"][quote="sonjabelgium schreef:Als ze een sceptische tester willen hebben weten ze alvast ééntje te vinden

. Blijkbaar zijn sommige mensen "gevoelig" voor mijn reactie dat ze uit alle mensen die enige terughoudendheid aan de dag leggen juist mijn reactie weer moet worden uitgelicht.
Normaal intreseren die banners me niet echt en ik let er ook niet echt op. Ik had wel gezien dat er weer een nieuwe banner was, maar ik vind het meestal te veel moeite om er op te klikken
Maar toen zag ik dit topic en heb t maar ff doorgelezen en besloten dat ik toch maar ff moest meedoen
Annetje schreef:Zo'n mee kleurend dekje is wel hét item voor de 'Boktstobs' hoef je geen drie verschillende kleuren dekken meer te kopen, alleen de bijpassende badages (of kleuren die ook mee?)
Begin steeds meer te twijfelen... fsoudan"]
[quote="Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.

. Ik word straks gewoon overspoeld door pb's over hoe goed het juist wel zou werken
Fasel schreef:Heb me aangemeld omdat ik namelijk denk dat het onzin is. Volgens mij kan dit namelijk niet. Dus ik denk inderdaad ook dat het een grap is (een leuke dan overigens) maar als men wel wil beweren dat dit mogelijk zou zijn, nou overtuig me dan maar. Ik geloof er geen barst van.
En t zou mooi meegenomen zijn alst wel zo was..