Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Marigold schreef:Geïnspireerd/ voortbordurend op waar jij en Winged mee kwamen hoor F_T.
De Bokt censuur is zo melig, bedoel als Bokkers vinden we het volgens mij heel normaal om te denken: ‘banketstaaf maar een eind weg’ als iemand onzin loopt te verkondigen.![]()
Het valt dus vast wel uit te breiden met andere melige woorden.
en icm dat het voor Bart niet teveel gedoe is om dat in te stellen, en de al bestaande confetti functie dan ook even weer een up-je krijgt.
Ik denk wel dat mods het dan druk krijgen, met berichtjes van ‘huh? Ik typ x maar ik krijg y?’ .

Lalidan schreef:Roodvos schreef:Kikkers gooien naar teamies![]()
Je kan nog altijd tomaten gooien naar teammies, is dat niet veel leuker?
.
Een teamie is en blijft een teamie
Kookaburra schreef:En ik heb Lalidan niet omgekocht. In tegendeel... ik kwam laatst met een auto vol chocolademelk-poeder-zakjes thuis
APCIII schreef:Kookaburra schreef:En ik heb Lalidan niet omgekocht. In tegendeel... ik kwam laatst met een auto vol chocolademelk-poeder-zakjes thuis
Ik kwam juist thuis met een stapel dingen op een to-do lijstje![]()
![]()
Of was het een hint?![]()
Heel bokt wordt ingepakt in zakjes? En dan moet je eerst een topic uitpakken voordat je erin kunt lezen of posten?

Roosje01 schreef:Ik wil ook chocolade melk poeder

Lalidan schreef:Roosje01 schreef:Ik wil ook chocolade melk poeder
Moet je een betere woonplaats uitkiezen. Of betere vrienden
Jullie laten je wel meeslepen zeg... Jullie weten dat het maar gewoon een dag is, hè?
APCIII schreef:Da's gewoon deel van de traditie toch?
Net als ergens in de winter een boom af(laten)zagen, die in huis zetten, volhangen met zooi, en 'm dan drie weken later weer het huis uit schoppen.