Ilsiie schreef:Voor mij Supergirl, gister zou ze jarig zijn geweest. Hoe zij zo warm opgevangen is door quartel en familie is onbeschrijfelijk lief en de impact die zij tot op de dag van vandaag op mijn leven heeft gaat heel erg diep (in positieve zin)..
Het was Supergirl haar grootste angst dat ze vergeten zou worden. Hoe mooi is dat dat er nog zoveel Bökkers aan haar denken
. Zoveel mooie acties online en offline om haar leven even op te vrolijken, terwijl haar einde naderde. Zoveel mooie Bokkers, die haar door de enge nachten hielpen.
Elke roze lucht, elk perenijsje Hilversum, denk ik terug aan Supergirl.
De kracht van Bokt
Mijn mooiste herinnering
Haar laatste rit die wij met Janouk en de koets met Supergirl en haar vader, broer en schoonzus mochten maken vanuit het Hospice, heeft mega grote indruk op ons gemaakt.
Ze mocht nog 1 keer gewoon even paardenmeisje zijn.
De verpleging van het huis vond het te eng dat Supergirl met beademing en al in de koets gedragen werd, maar ze wilde het zooooo graag.
Okay zei de verpleging, tot einde straat en terug in stap.
Dus niet
einde straat riep ze tegen Janouk, draf, en weg was Janouk.
We hebben uiteindelijk een koetstocht van een uur door Hilversum gemaakt door haar oude buurt en langs plekken die voor de familie belangrijk waren. Heel veel fotos gemaakt.n
Een koetstocht met een lach en een traan. De hele week regen, maar tijdens de tocht was het zonnig.
Haar vader, die ook even wilde sturen, en vervolgens de koets een tuin van vreemden instuurde. Draaien midden op hun kleine gazonnetje met de koets, oeps.
Met prachtige herinneringen. De familie was zo close.
Het zou de laatste keer zijn dat Supergirl buiten was. Niet lang daarna is ze overleden.
Wij zullen haar nooit vergeten.
Maar ook het overlijden van Avaluna heeft grote indruk op mij gemaakt.
Geheel onverwacht, in haar slaap, bokker Avaluna overleden.
Avaluna was in het najaar van 2015 na een ongeval met een paard in een rolstoel terecht gekomen. Haar gezondheid ging daarna hard achteruit en haar energie raakte op.
Ook haar zal ik nooit vergeten.