JPitty schreef:Verstekbakken? Zagen? Zeg dat niet te hard he.. O, en stof je gereedschapskoffer met inhoud ook maar vast af. Die ga je écht nodig hebben op 1 april.Heeft bokt een trapkast nodig, om alle oude topics in op te slaan?
Ladybird schreef:We richten gewoon een nieuwe ikea op! Voor alle troep, ideen en kasten Ik heb een suggestie voor het restaurant
Door de hoeveelheid paaseitjes in de winkel en dit topic, heb ik het gevoel dat Pasen al op 1 april is
Zijn er ondertussen al meer hinten gestrooid op bokt? Of was het enkel zout tegen het terugkomende vriesweer
Kook zou chocolade pepernoten strooien heeft ze laatst gezegd . Helpt dat? En.... Ik denk..... Heel veel
Pepernoten met (strooi)zout klinkt niet erg aantrekkelijk anders Hoewel de (per ongeluk) iets te royaal uitgevallen hoeveelheid zout in mijn merengue laatst best een succes was, al zeg ik het zelf .
Chocolade met zout is een bewezen combinatie, dus dan moet je gewoon de kruidnoten in choco dippen, en dan strooien Als de merengue de volgende keer weer op dezelfde manier mislukt, dan wil ik ook wel even proeven
Ik bied mij dan ook geheel vrijwillig aan om te proeven.Oeh, chocola met zeezout (en bij voorkeur ook karamel)
Karamel hoort toch bij banaan en bladerdeeg? Maar ik denk dat ik de hint begrepen heb: Iets met recepten
Ijs wat in mijn bakje zat is allang op. Rest zit in de diepvries, gebeurt niks mee. Ik smelt wel een beetje van de warmte, maar dat is een detail .