Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Juridisch staan ze heel sterk. Zeker aangezien er vele kansen gegeven zijn en er meermaals verwittigd werd alvorens over te gaan tot dagvaarding omdat men maar bleef volharden in wat niet door de beugel kon qua posten.
Kijk alleen maar naar hoe het hier alweer gelijk ontspoorde en hoe hier alweer gewist moest worden.
Versterkt alleen maar pzb hun claim.
Een rechter ambieert het altijd als een partij kansen gaf.
En waardeert het niet, als tegenpartij met die kansen niks deed.
Bovendien kan pzb zich ook makkelijk aansluiten bij eventuele andere gedupeerden die al de revue gepasseerd zijn qua uitlatingen in dergelijke materie of op dergelijke wijze in het verleden op bokt en heden.
En als de zaak uitgebreid wordt met meerdere slachtoffers die zich burgerlijke partij stellen tov bokt, dan staan ze des te sterker.
Little_Gift schreef:Tieneke schreef:Ik snap niet hoe het woord "ambieert" past in die zin, allicht bedoel je wat anders.
[ Afbeelding ]
Een rechter wil graag hebben dat een partij kansen geeft.
Ik bedoel dus niet iets anders.
Polar schreef:Ik schrik echt van het aantal tems dat nog bovenop de 1000(was het toch?) tems is gekomen.
Ben ergens benieuwd of er aan alle tem-verzoeken wordt voldaan, of dat de berichten die geen regels breken wel blijven staan.