Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik denk wel dat feedback gewaardeerd wordt, maar ik snap ook wel dat ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken.Jij hebt last van die dubbele icoontjes, maar de meeste mensen niet dus dat passen ze dan niet aan. Dat snap ik ook wel.
Hiraeth schreef:Ik heb het vermoeden dat we eigenlijk op de drempel staan van een nieuwe fase van social media, want steeds meer mensen zijn het Musk en Zuckerberg imperium zat. Ik denk niet dat Bokt dan echt als een tierelier gaat lopen ineens, maar misschien gaan mensen toch het kleinschalige en 'onafhankelijke' van Bokt waarderen als de rest vroeg of laat ontploft.
prompter schreef:luxx schreef:Vind dat er al lange tijd slecht/onlogisch/makkelijk/weg van de minste weerstand gemodereerd wordt. Ik geef een recent voorbeeld hiervan. Kort geleden opende iemand een topic met een schaduw, ingewikkelde situatie, nare situatie voor die persoon. In de OP vroeg die persoon of wanneer je haar meende te herkennen je dit alsjeblieft niet kenbaar wilde maken. Hier was geen enkel respect voor, meerdere mensen herkenden haar en zetten ook dingen in hun antwoord waardoor deze persoon op het forum vrij gemakkelijk te vinden was. Ipv dat deze berichten verwijderd werden werd het topic op aanraden van deze respectloze mensen verwijderd. Deze persoon had echt behoefte aan een uitlaatklep en die is haar afgenomen door agressieve medebokkers die blijkbaar hier bepalen hoe er hier gemodereerd wordt.
Vroeger was bokt een veilige plek en dat is het nu niet meer in mijn ogen. De aftakeling van dit forum heeft naar mijn mening veel met incompetente moderatie te maken, dat heb ik al vaker gezegd en ik zeg het gewoon nog een keer. En ik vind bovenstaande situatie daar echt een goed voorbeeld van
Op het dikgedrukte wil ik toch wel even in gaan (al kan ik me in de rest van je post wel vinden), maar dan heb je denk ik de tijd niet meegemaakt dat er enorme ruzies waren, complete PB-oorlogen, steken onder water over en weer en clubjes die elkaar online bestookten. Ik vind het nu juist veel veiliger, zonder al die ophef vanuit die periode.
DuoPenotti schreef:Ik vraag me ook af hoeveel internet forums van toen nog steeds actief zijn.
Ik denk dat vele een langzame dood hebben gekregen door opkomst van alle andere mogelijkheden om te delen.
Met overal wel de optie makkelijk weer te verwijderen.
Ik denk zeker dat dit laatste meespeelt bij bokt minder te plaatsen. Daar is men nu meer bewust van.
OutOfTheWood schreef:Ik denk dat de meeste mensen overgegaan zijn naar bijvoorbeeld discord of whatsapp. Ik game bijvoorbeeld graag maar bijna elke game topic op Bokt bloedt dood omdat iedereen alles via de discord van die game doet, om maar wat te noemen. Het is ook makkelijker om sub-selecties te hebben daar en je kunt ook nog eens bellen met andere mensen en dat heb je hier allemaal niet.
Polly schreef:Ben je ervan op de hoogte dat je berichten ouder dan een jaar zelf kan aanpassen? Dat is een hele poos geleden al ingevoerd en bekend gemaakt via BBB als ik mij niet vergis.