Hmm, als er mensen toch gaan knutselen is het misschien een mooie aanleiding om meteen door te gaan naar vector-afbeeldingen? Die zijn schaalbaar, makkelijker aan te passen aan verschillende achtergronden en groottes.
Roodvos
Geplaatst: 21-11-24 15:00
Vector afbeeldigen, dat zegt mij niets. Ik knutsel in Powerpoint en Paint 3D. En had inspiratie. Maar als iemand zich geroepen voelt....
Percy
Geplaatst: 21-11-24 21:47
Ik kan nu de lang lopende topics wel gemakkelijk terugvinden. Kan het zijn dat die eerst "zoek" waren op tablet en gsm want ik zag ze echt niet onderaan de pagina en nu wel.
Ik word juist een beetje scheel door de pompom smileys. Mijn linker luie oog wordt daar op tablet naartoe gezogen op de een of andere manier. Vooral de juichende verdwijnt niet uit mijn blikveld maar ik overleef het denk ik wel
Ik heb mijn browser sowieso verteld dat plaatjes maar 1 keer mogen bewegen. (Dat werkt niet altijd maar op Bokt gelukkig wel.)
Celebi
Geplaatst: 21-11-24 21:55
Als UX designer krijg ik altijd de kriebels van wat klanten zelf gaan knutselen. Het is het gewoon vaak echt niet. Ik heb al zoveel gezien..
Moet zeggen dat ik Bokt opende van de week en meteen zoiets had van 'dit was er gisteren nog niet toch?' en dat ik ook even twee tellen moest wennen aan het scherm dat iets drukker oogde. Maar eigenlijk went het heel snel en vind ik het geen gekke oplossing voor dit vraagstuk.
Uiteindelijk is het maar een icoontje en het moet zo simpel mogelijk zijn. Een dubbel blaadje zoals dit of een enkel blaadje met iets van een plusje erin zal waarschijnlijk het enige zijn wat haalbaar is in zo'n klein cirkeltje.
Een nieuw icoontje verstoord trouwens sowieso het beeld een beetje want het is nieuw en afwijkend. Maar na een paar dagen zal het gros van de gebruikers het waarschijnlijk niet eens meer echt opvallen, meer registreren dat het zo is. De tijd zal leren of dit nieuwe icoontje dan een helpende toevoeging is of toch weinig bijdraagt aan het bedachte doel.