[Dienstmededeling] EA Nieuwe Stijl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 01:54

Probleem met die lidmaatschappen is dat je daarmee alleen extra toegang kan geven (iig standaard). Dan zouden de EA forums dus voor iedereen ineens foetsie zijn behalve voor de mensen die zich aangemeld hebben. Op die manier moeten dus duizenden users zich aanmelden zodat een aantal mensen geen last heeft van de extra forums? Neuh, ik ga wel denken over dat knopje in je profiel. Doel van het advertentieverhaal is het krijgen van een zo groot mogelijk bereik, niet het zo ver mogelijk verstoppen van de advertenties Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:55

precies dat lijkt me dus een perfecte oplossing!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:58

pfff. ja het was even wennen, maar nu lukt het al aardig.

Nog een MOD nodig....wilde altijd al MOD van EA, maar daar waren er al twee, nu zijn er heel wat vacatures bij EA.....(hint)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:01

BartVB schreef:
Probleem met die lidmaatschappen is dat je daarmee alleen extra toegang kan geven (iig standaard). Dan zouden de EA forums dus voor iedereen ineens foetsie zijn behalve voor de mensen die zich aangemeld hebben. Op die manier moeten dus duizenden users zich aanmelden zodat een aantal mensen geen last heeft van de extra forums? Neuh, ik ga wel denken over dat knopje in je profiel. Doel van het advertentieverhaal is het krijgen van een zo groot mogelijk bereik, niet het zo ver mogelijk verstoppen van de advertenties Lachen

Maaaarrrrrr, men moet nog steeds 25 berichten hebben om op een van de EA's te kunnen posten??

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:02

ja kan toch vast en zeker zo instellen dat iedereen automatisch lid is, en ze zich dan kunnen on-abboneren?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:04

Anke schreef:

Nog een MOD nodig....wilde altijd al MOD van EA, maar daar waren er al twee, nu zijn er heel wat vacatures bij EA.....(hint)

Op RP is er ook nog wat vrij hoor Tong uitsteken .

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:05

meisjes die vragen worden overgeslagen....

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:08

Kayla"]
[quote="Anke schreef:

Op RP is er ook nog wat vrij hoor Tong uitsteken .
[/quote]

Klopt....is mijn tweede keus (had geloof ik zelfs een paar stemmen)
Iig die van mezelf Schijnheilig Haha!

Maar mijn hart (ahum) ligt toch bij EA.....speur graag advertenties af!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 02:17

Ben nu helemaal gewend, en ik vind het super werken!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:19

jilleroo schreef:
..maar er is nu wel een ding wat ik nog mis, een apart topic voor de westernspullen. Ik weet dat er een topick is op WN voor western EA artikelen omdat er eerst gewoonweg niets neergezetkon worden of het zat al op pagina 4 vanwege de vele malen grotere engelse ruiters hier.
maar gezien het feit dat we nu aparte forums hebben voor verschillende advertenties waarom dan niet gelijk een voor WN erbij?
maakt het een stuk overzichtelijker dan telkens naar WN te moeten doorklikken Knipoog
maar nogmaals ondanks WN prima gedaan!

Als je ziet hoe weinig er gebruikt gemaakt wordt van WN is het niet logisch dat er dan hier op EA een extra forum voor komt (het mag van mij wel natuurlijk Haha! ) . Sterker nog ik geloof dat het de bedoeling is dat ook WN-ea nu gaat verdwijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:10

Ziet er netjes uit zo. Hoop dat dit goed gaat werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:11

Sugarmiss schreef:
Als je ziet hoe weinig er gebruikt gemaakt wordt van WN is het niet logisch dat er dan hier op EA een extra forum voor komt (het mag van mij wel natuurlijk Haha! ) . Sterker nog ik geloof dat het de bedoeling is dat ook WN-ea nu gaat verdwijnen.

Ik kijk daar nooit, omdat ik het zo onhandig vind, dat alles in 1 topic zit. Wil gewoon aparte advertenties, waar ik kan zien, of er iets voor mij tussen zit. Die salesbarn vind ik persoonlijk waardeloos...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:37

WOW wat een verbetering zeg!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:13

Het ziet er erg overzichtelijk uit!

Komt het ea-gedeelte ook nog een keertje boven tijdelijke topics te staan? Of blijft het waar hij nu staat?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:54

Even een vraagje over EA-CO...

Ik zeg er alvast bij dat ik enkel het eerste bericht gelezen heb, en niet de rest van het topic. So don't shoot als het al gevraagt is...

Ik zag dat mijn clinic naar EA-CO verplaatst is, maar zou het geen idee zijn om daar even een sticky oid van te maken op BM? Er waren nl al mensen die het topic niet meer konden vinden, en uit het verleden is bewezen dat veel mensen niet bij FZ kijken... Wat dus zou betekenen dat een hoop clinics (gok ik zo) gewoonweg over het hoofd gezien worden...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:59

Persoonlijk vind ik deze splitsing niet zo handig. Kunnen niet beter alle overige dingen apart, want ik vind al die auto's, scooters, telefoons, e.d. zeer irritant tussen de rijkleding door. Wat mij betreft kunnen rijkleding en paardenbenodigdheden beter bij elkaar.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:20

Ja daar heeft Tessebes wel gelijk in, misschien kunnen we dan nog een keer opspitsen in kleding en overige spullen of in paardenkleding en overige kleding en overige spullen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:29

Ik vind het ook eigenlijk maar raar dat er auto's, telefoons e.d te koop aangeboden mogen worden op bokt. Ik snap de motivatie van de verkoper ook niet. De kans op een succesvolle verkoop lijkt me op een andere site veel groter. Als ik op zoek ben naar een auto of een telefoon, dan kijk ik echt niet op Bokt, bestaan veel betere kanalen voor. Voor paardenspul daarentegen is Bokt juist weer wel heel geschikt, waarom daar dan niet toe beperken?

Het argument dat het via bokt "vertrouwder" is gaat IMO ook niet meer op met rond de 15 duizend gebruikers.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:51

Bart wilde een minimaal aantal verschillende forums. Zoals jullie er nu over denken kan er haast een Bokt gebouwd worden met alleen maar EA-onderdelen Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:52

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:05

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:19

Sugarmiss schreef:
Bart wilde een minimaal aantal verschillende forums. Zoals jullie er nu over denken kan er haast een Bokt gebouwd worden met alleen maar EA-onderdelen Haha!
dacht dat dat eigenlijk de bedoeling was, en misschien zo'n slecht idee nog niet.

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:58

ik vind het goed zo veel beter hoor.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:20

Sugarmiss schreef:

Ik denk eerlijk gezegd dat het teveel uitgesplitst is, voor het overzichtelijke.
Dit lijkt mij overzichtelijker:

[EA-TK] Paarden & Pony's
[EA-TK] Toebehoren (zowel voor paard als ruiter)
[EA-TK] Overige (niet paardgerelateerde rommel)
[EA-CO] Commercieel
[EA-GZ] Paarden & Pony's
[EA-GZ] Toebehoren & Overige

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:08

Tessebes schreef:
1.EA-TK] Paarden & Pony's
2.[EA-TK] Toebehoren (zowel voor paard als ruiter)
3.[EA-TK] Overige (niet paardgerelateerde rommel)
4.[EA-CO] Commercieel
5.[EA-GZ] Paarden & Pony's
6.[EA-GZ] Toebehoren & Overige

Juist om er voor te zorgen dat wat bij jou 2. is niet al te veel volloopt is er gekozen voor een onderverdeling naar Zadels... en Spullen voor paarden en Spullen voor ruiters.

Het niet-commerciele is later na overleg toegevoegd en past dus eigenlijk alleen in de categorie Alles voor Ruiters.