Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Probleem met die lidmaatschappen is dat je daarmee alleen extra toegang kan geven (iig standaard). Dan zouden de EA forums dus voor iedereen ineens foetsie zijn behalve voor de mensen die zich aangemeld hebben. Op die manier moeten dus duizenden users zich aanmelden zodat een aantal mensen geen last heeft van de extra forums? Neuh, ik ga wel denken over dat knopje in je profiel. Doel van het advertentieverhaal is het krijgen van een zo groot mogelijk bereik, niet het zo ver mogelijk verstoppen van de advertenties
Kayla"]
[quote="Anke schreef:pfff. ja het was even wennen, maar nu lukt het al aardig.
Nog een MOD nodig....wilde altijd al MOD van EA, maar daar waren er al twee, nu zijn er heel wat vacatures bij EA.....(hint)
jilleroo schreef:..maar er is nu wel een ding wat ik nog mis, een apart topic voor de westernspullen. Ik weet dat er een topick is op WN voor western EA artikelen omdat er eerst gewoonweg niets neergezetkon worden of het zat al op pagina 4 vanwege de vele malen grotere engelse ruiters hier.
maar gezien het feit dat we nu aparte forums hebben voor verschillende advertenties waarom dan niet gelijk een voor WN erbij?
maakt het een stuk overzichtelijker dan telkens naar WN te moeten doorklikken
maar nogmaals ondanks WN prima gedaan!
Sugarmiss schreef:Als je ziet hoe weinig er gebruikt gemaakt wordt van WN is het niet logisch dat er dan hier op EA een extra forum voor komt (het mag van mij wel natuurlijk) . Sterker nog ik geloof dat het de bedoeling is dat ook WN-ea nu gaat verdwijnen.
Sugarmiss schreef:Bart wilde een minimaal aantal verschillende forums. Zoals jullie er nu over denken kan er haast een Bokt gebouwd worden met alleen maar EA-onderdelen
Tessebes schreef:1.EA-TK] Paarden & Pony's
2.[EA-TK] Toebehoren (zowel voor paard als ruiter)
3.[EA-TK] Overige (niet paardgerelateerde rommel)
4.[EA-CO] Commercieel
5.[EA-GZ] Paarden & Pony's
6.[EA-GZ] Toebehoren & Overige