Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Houdt aub eens op met te verdraaien wat ik zeg..er zijn op Bokt 100en mensen die het niet met me eens zijn en dat is helemaal prima. Echter discussieren die op de inhoud. En dit is het laatste wat ik er over zeg.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:Omdat die persoon het niet met je eens is, is diegene een trol?
Dat slaat alle discussies wel dood...
Naar wat ik begrijp gaat het niet over dat deze persoon niet alleen niet met Elisa eens is.
Denk dat Elisa mans genoeg is dat aan te kunnen.
Maar dat die persoon van de 10 berichten 5 lelijke berichten maakt naar random bokkers.
En dan zeker niet onderbouwd, maar sneert.
En ja als dat dan bij een nieuwe bokker is krijg je daar toch een gevoel van, welke SA zit hier achter?
Wie kan of durft niet "openbaarlijk" met zijn hoofdaccount hetzelfde te zeggen.
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:
Naar wat ik begrijp gaat het niet over dat deze persoon niet alleen niet met Elisa eens is.
Denk dat Elisa mans genoeg is dat aan te kunnen.
Maar dat die persoon van de 10 berichten 5 lelijke berichten maakt naar random bokkers.
En dan zeker niet onderbouwd, maar sneert.
En ja als dat dan bij een nieuwe bokker is krijg je daar toch een gevoel van, welke SA zit hier achter?
Wie kan of durft niet "openbaarlijk" met zijn hoofdaccount hetzelfde te zeggen.
Of misschien is er gewoon niks aan de hand? Er zijn best veel mensen die op het internet niet uitblinken in subtiliteit.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:
Of misschien is er gewoon niks aan de hand? Er zijn best veel mensen die op het internet niet uitblinken in subtiliteit.
Zeker, dat kan het ook zijn.
Toch heb ik het gevoel in deze niet....
Maar goed dat zegt niks natuurlijk en is voor de mods om in de gaten te houden.
Maar begrijp wel dat ook na de reeks nieuwe accounts voor een bedrijf te promoten dat het in je hoofd blijft hangen, het voldoende is om een er een vraag over te stellen.
Dus ook daar zou ik dan niet teveel achter zoeken
Elisa2 schreef:Het ging mij om het beleid, achteraf had ik beter niets kunnen delen denk ik. Het is niet in mij opgekomen om moderators of Bart zelf een prive bericht te sturen en ik weet ook niet of dat de bedoeling is bij dit soort zaken? Zo, ja dan zal ik het onthouden voor een eventuele volgende keer.
Ik heb geen enkele intentie gehad om deze persoon een prive bericht te sturen, aangezien dit a. een "nieuwe" bokker is. En b. de berichten niet uitlokten tot het gevoel daar een serieus normaal gesprek mee te kunnen voeren.
Of het een trol is of niet, dat weet ik niet maar dat gevoel kreeg ik wel uit de berichten die de persoon plaatst.
DuoPenotti schreef:Dit is zeker niet hetzelfde.
Maar de overlap is nieuw account.
En soms zit je met iets in je hoofd. Komt er wat anders voorbij en triggert het wel die gedachte. En denk je verhip weer een nieuw account dat opvalt. Wat doen de mods daarmee?
Of je daar dan een topic over moet openen?
Ik zou het niet gedaan hebben.
Maar ach het is ook niet meteen fout. Het is toch bokt zaken
sasja0705 schreef:Elisa2 schreef:Het ging mij om het beleid, achteraf had ik beter niets kunnen delen denk ik. Het is niet in mij opgekomen om moderators of Bart zelf een prive bericht te sturen en ik weet ook niet of dat de bedoeling is bij dit soort zaken? Zo, ja dan zal ik het onthouden voor een eventuele volgende keer.
Ik heb geen enkele intentie gehad om deze persoon een prive bericht te sturen, aangezien dit a. een "nieuwe" bokker is. En b. de berichten niet uitlokten tot het gevoel daar een serieus normaal gesprek mee te kunnen voeren.
Of het een trol is of niet, dat weet ik niet maar dat gevoel kreeg ik wel uit de berichten die de persoon plaatst.
Nou, juist als er vragen over beleid of regels gaan zou je toch normaliter echt bij die enige moeten zijn die de regels en het beleid opstelt.
Dan jouw antwoord a) omdat het een nieuwe bokker betreft - waarom ?
Zou je het bij een oude dan wel doen ?
en b) is een aanname van jouw, dat mag, geen probleem
Maar met antwoord b) geef je dus zelf weer aan dat jouw openingspost dus niet op het beleid in het algemeen doelt maar wel gericht is op een enkele persoon wiens berichten of te wel ton jouw niet aanstaan.
Want verdere voorbeelden van eventuele "trollen" die op moment actief zijn heb ik hier niet langs zien komen.
Alleen jouw mening over een specifieke persoon.
En dat is toch wel erg jammer.
DuoPenotti schreef:Een ouder account als in een geband account of een SA.