Nicole288 schreef:Logo's plaatsen kan alleen Bart en het heeft wel echt de voorkeur om het ruim van tevoren klaar te kunnen zetten.
De komende logo's staan ook al klaar.
Voor volgende keer, dat is over twee weken, kan ik hem wel vragen om het een dag later pas te laten verschijnen

Eigenlijk een raar argument.
We hebben hier een directeur van een bedrijf, die een keer in eigen persoon een opening zou moeten komen verrichten. Dat is gebruikelijk bij bedrijven, toont betrokkenheid van de directeur bij het bedrijf, het personeel en de klanten.
Dus, wat doe je als directeur, je zet in je agenda (dit kan maanden van tevoren) dat je op datum X om 4 uur 's middags, of op datum Y om 8 uur 's avonds een logo moet onthullen. Je hoeft er niet eens de deur voor uit.
Legio directeuren, wethouders, voorzitters van verenigingen, eigenaren van bedrijven hebben dit soort min of meer sociale verplichtingen. Dat hoort bij het vak.
Persoonlijk - mijn helemaal eigen mening dus - vind ik dit opnieuw tonen dat Bart weinig om bokt geeft. Dat is jammer. Van een directeur-eigenaar verwacht je meer.
En het gaat er niet om of dat logo wel of niet wordt uitgelegd en wanneer het wordt geplaatst. Of niet. Boeit me niets. Het gaat me om het signaal dat hier van uit gaat. Bart wil er geen moeite voor doen, het gaat automatisch om 12 uur 's avonds, and that's it. En dat mag-ie als directeur-eigenaar natúúrlijk zo vinden en doen. Maar ik vind dat wel jammer.