MyWishMax schreef:Dat icoontje waar je op kan klikken voor een stipje is hier altijd oranje bij ongelezen berichten en wit bij geen nieuwe berichten. Dus het was altijd al duidelijk waar iets nieuws stond.
Al sinds het moment dat ip de titel klikken je naar het 1e ongelezen bericht bracht gebruik ik dat, makkelijker omdat titel stuk groter is om op te klikken.
Maar ze zijn nu toch nog steeds makkelijk te herkennen? Icoontje voor stip oranje = nieuw bericht, wit = geen nieuw bericht?
Dat springen had ik volgens mij sowieso al niet. Foto icoon zie ik op telefoon niet als ik hem normaal houd.
De kleur van het icoontje valt, in ieder geval bij mij, een stuk minder op dan hoe het voorheen was. Ik klikte ook altijd de titel aan, maar het knopje met het pijltje stond enkel bij topics met nieuwe reacties en viel daardoor een stuk meer op. Voor mij persoonlijk zou een duidelijker verschil tussen de twee icoontjes al voldoen, bijvoorbeeld een ander icoontje, fellere kleur bij een nieuw bericht, etc.