Stoppen als mod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:57

Nimber, bedankt voor je inzet als Moddie, ik vond je een goede! Ik hoop dat we je niet als mede-Bokker verliezen door wat dan ook.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:02

Pervinco schreef:
Misschien is het een idee om Sterre ook de meningsverschillen tussen Bart en het forum op te laten lossen? *zucht*

Dat is een goed plan Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:24

Kayla"]
[quote="Pervinco schreef:
Misschien is het een idee om Sterre ook de meningsverschillen tussen Bart en het forum op te laten lossen? *zucht*

Dat is een goed plan Haha!
[/quote]

Arme Sterre Ach gut

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:56

[edit Heike]

Sorry haal mijn bericht weg. Vind het eigenlijk niet netjes.

Laat ik het zo zeggen dat ze allemaal boven de 150 zitten en de Jura en Nimber zaten daar ruim onder.

Ik reageerde een beetje fel omdat Nimber zei dat ik kinderachtig was. Maar het gaat niet alleen om TeM meldingen. Ook hoevaak mensen deelnamen aan berichten op mod praat.
Laatst bijgewerkt door Heike op 07-03-04 21:10, in het totaal 2 keer bewerkt

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:00

Om een vergelijking te trekken zul je dan toch van alle mods neer moeten zetten wat hun 'score' op TeM is, dit is niet fair !

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:14

Zoals ik elders las *weet niet meer waar* zei Jura dat het vaak geen zin had voor haar de zoveelste mening op MP te zetten. Als er al veel moddies 'vind ik ook' gezegd hebben, wat heeft nog een 'vind ik ook' dan voor nut? Als je dan besluit niet nogmaals 'vind ik ook' te typen, omdat het niets toevoegd... is dat dan echt zo erg?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:19

nee, maar er is ook vaak genoeg gevraagd dat we een reactie willen van alle mods. Jura was dan wel online maar reageerde niet.

Maar goed, daar gaat het niet om. Ik had haar graag gehouden als mod. het enige wat we ervoor tetug vraagden was iets vaker te reageren op mod praat.

Ze heeft er voor gekozen dat niet te kunnen doen. Om welke reden dan ook. dat is jammer. Vond haar een goede mod.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:21

Om eerlijk te zijn denk ik dat de score van karin, lonneke en laui ook niet hoog is.
Om er ff een paar te noemen

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:26

En Iris (Iris wie ?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:29

idd, die hoort ook nog bij het lijstje.

nee vind zo dat lijstje van Heike niet eerlijk en zeer misplaatst

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:30

Craignethan en RK hebben een punt.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:33

En daarom heeft Heike het al veranderd en blijft het stemmingmakerij (mijn persoonlijke mening).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:34

Of gaan die in de 2e fase weg wegens te weinig modderen?

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:44

Ik denk dat er nu twee dingen door elkaar gehaald worden.

Van een mod wordt zeker verwacht dat hij/zij regelmatig online is.
Maar het is ook zeer wenselijk om mee te denken achter de schermen en van je te laten horen op MP. En ja, het lijkt misschien geen toegevoegde waarde te hebben als je zegt dat je het eens bent met de anderen. Maar wanneer je beleid wil maken is het zeker van belang dat je van je laat horen, ook al ben je het eens met de anderen.

Er worden nu ook namen genoemd van mods die toch echt veel vaker van zich laten horen dan de mods die nu vertrokken zijn. Vergeet niet dat er door TeM ook al veel problemen opgelost worden voordat een mod bijvoorbeeld 's avonds online komt. Dus die hoeft dan niet meer in te grijpen. Maar dat wil niet zeggen dat ze niets doen.

Maar goed het heeft geen zin om er een welles-nietes-spelletje van te maken.
Het is jammer dat er nu onvrede is, maar er is een keuzemogelijkheid geboden. Het is een keuze, dus je kunt meerdere kanten op. Ik neem aan dat de mods een bewuste keuze hebben gemaakt en zij wisten wat die keuze tot gevolg had.

Maar laten we gewoon gezellig gaan bokken Knipoog Daar is Bokt toch eigenlijk voor.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:56

Citaat:
Vergeet niet dat er door TeM ook al veel problemen opgelost worden voordat een mod bijvoorbeeld 's avonds online komt. Dus die hoeft dan niet meer in te grijpen. Maar dat wil niet zeggen dat ze niets doen.

Dit geldt dan natuurlijk ook voor de mods die nu vertrokken zijn. Waar ik een beetje kribbig van wordt is dat er met namen en cijfertjes gegooid worden (die daarna weer weggehaald worden) zonder dan van alle mods de cijfers te laten zien, dat noem ik stemmingmakerij.

Ergens zal de communicatie toch niet lekker lopen tussen het beheer en de (ex) mods, anders zouden zij (de ex-mods) zich nu niet op hun teentjes getrapt voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:01

Citaat:
Dit geldt dan natuurlijk ook voor de mods die nu vertrokken zijn. Waar ik een beetje kribbig van wordt is dat er met namen en cijfertjes gegooid worden (die daarna weer weggehaald worden) zonder dan van alle mods de cijfers te laten zien, dat noem ik stemmingmakerij.

Ergens zal de communicatie toch niet lekker lopen tussen het beheer en de (ex) mods, anders zouden zij (de ex-mods) zich nu niet op hun teentjes getrapt voelen.

idd
En dat mickey en apple hoog staan met het tem gebeuren verbaasd me ook niks.
Ze zijn veel online en imo modderen ze ook heel goed.
Dus zullen ook vast veel op tem reageren.

Maar ik wil dan ook wel eens het hele lijstje zien, want ik kan me niet voorstellen dat de mods die er nu uitgegaan zijn alleen maar door het weinig op tem regaren eruit zijn gegaan.
Want denk als je logisch nadenkt daar wel meer moddies niet veel zijn.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:31

Nu lijkt het alsof ze alleen zijn weggegaan omdat ze weinig melde op teM. Ik weet dat ik daaraan heb bijgedragen en dat was niet slim.

Het gaat daar niet om. De betreffende mods hebben een keuze gehad.

dat zij gepikeerd zijn vind ik jammer.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:02

Eerlijk gezegd zou ik ook gepikeerd zijn. Blijkbaar loopt het in het modteam onderling absoluut niet zoals het zou moeten. Zer stappen op en als dank krijgen ze nog een schop na van jou. Daar zou ik ook goed over de zeik van gaan eerlijk gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:04

Gepikeerd zijn heeft OOK een oorzaak en juist dáár schort het aan. It ain't what you do, it is the way that you do it.

Technoboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:55

modfight Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:00

Bart is meer van de foodfight Haha! Haha!.

Technoboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:03

foodfight Verward

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:03

Of mudfight.

Ik vind het jammer dat het nu op zo'n negatief sfeertje uitloopt.
Ik heb Nimber ook altijd een goede mod gevonden en vind het dan ook echt jammer dat ze weggaat, maar snap vanuit het beheer ook goed dat zij na het overdenken van hoe het nu op bokt gaat, besluit om een modteam samen te stellen met mensen die èn hun eigen forum bijhouden, èn op Tem actie ondernemen, èn ook, misschien wel het belangrijkste, dat ze op MP hun steentje bijdragen.
Als blijkt dat mods niet meer functioneren op de manier waarop de beheerders dat graag zouden zien, moeten er idd beslissingen genomen worden.
Niet altijd leuk, maar ik denk dat het voor Nimber het belangrijkste is dat ze weet dat ze zeer veel aan bokt heeft bijgedragen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:08

Jammer Nimber, ik heb je altijd graag gemogen!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:08

de beslissing is heel begrijpelijk idd, maar eea had wel met wat meer subtititeit aangepakt kunnen worden, maar dat is een rode-draad-verhaal hier op bokt, helaas...