Reeel bedrag voor upload service?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:29

Ellende schreef:
nog een pessimistische opmerking: is het feit dat een heleboel bokkers er nu ook niet voor kiezen om ergens voor upload te betalen misschien een teken dat ze waarschijnlijk ook niet heel warm zullen lopen ervoor?

Om even voor mezelf te spreken... Nee. Ik weiger om ruimte te kopen bij bv MSN, don't ask why, ik wil het gewoon niet. Maar in Bokt-ruimte heb ik zeker weten interesse... Misschien vertrouwder of zo?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:33

zo snel al twee reacties... vergeet m'n opmerking dan maar Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:49

persoonlijk zit ik nu wel niet te wachten op een e-mail adres van bokt. Heb er thuis al 2 en dan nog eentje van m'n werk. Ik ben vooral geïnteresseerd in de upluod ruimte voor foto's en webruimte. voor 20 à 30 euro per jaar moet dit te betalen zijn denk ik of niet?

Bart een poll kan je misschien helpen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:06

Sjimmy"]
[quote="imker schreef:
Persoonlijk vind ik 5 euro per maand best veel, dan kom je op een bedrag van 60 euro per jaar uit, voor 29.95 heb je al weet ik veel hoeveel MB ruimte op andere pagina's. 30 euro vind ik dus wel een maximum aan wat ik er aan uit zou willen geven.

Ter info: 50 MB heb je dan meestal.
[/quote]

Dat is voor de meesten van ons meer dan zat ruimte.

Ik ga iig niet meer betalen als 30 euro, dan hoeft het gewoon niet voor mij.
Nog meer mailadressen hoef ik ook niet, ik heb er al 3 en da's soms lastig genoeg.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:10

Ik heb geen idee wat dat zou moeten kosten, maar ik heb zeker belangstelling voor een uploadservice.
En een emailadres vind ik ook wel prettig. Billy@bokt.nl Haha!
Verder wil ik in de upload dan graag de knop draai en verklein, maar ook en manier om makkelijk copyright op de foto's te zetten, want dat snap ik nog steeds niet hoe ik dat moet doen Verward

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:48

Ik heb wel belangstelling voor de uploadservice, 5 euro per maand vind ik een redelijk bedrag, wil er dan wel een emailadres bij hebben, nl. Ann@bokt.nl Tong uitsteken

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:36

Een bokt uploadservice zou ik ook wel willen
Vind alleen 200 mb wel erg veel... 50 of 100 is ook genoeg...
Een Bokt-emailadres wil ik dan zeker. Amethyst@bokt.nl klinkt goed Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:53

Tot vandaag toe ben ik even off line geweest, dus had dit topic gemist. Ondanks dat ik maar weinig foto's neerzet wil ik best betalen voor een upload, vereken het gewoon met mijn normale donatie Tong uitsteken .
Een ander aspect is krijgen we dan niet verschrikkelijk veel plaatjes en foto's op oneigelijke plaatsen.
Er zijn topics op bokt waar je al niet doorheen komt omdat foto's tot in den treure gequoot worden.
Indien het plaatsen van foto's en plaatjes gemakkelijker wordt zullen er ook duidelijke afspraken gemaakt moeten worden om Bokt toegankelijk te houden voor iedereen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:36

Ik heb nu mijn hetnet account aangehouden voor 2.95 per maand om mijn foto's op Bokt te krijgen. Ik weet niet wat je er voor kunt vragen, ik zelf vind 2.50 euro wel mooi.

Ik wil ook wel een emailadres, ik heb er al minimaal 8, mar belker@bokt.nl mag er ook wel bij. Tong uitsteken

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:25

dan kom je toch op de 30 euro per jaar.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:03

nou ik vind persoonlijk 60 euro p/m ook wat veel, aangezien ik eigelijk nooit foto's plaats, maar wel graag foto's in mijn profiel wil hebben.. En de enkele keer dat ik eens een foto plaats.. weet eigelijk niet eens of dat wel eens voorgekomen is.. Bij mij gaat t dus eigelijk alleen om mijn profiel en ga daar dan dus geen 60 euro per maand voor betalen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 23:00

Lachen
60 euro per maand. Daarvan zou ik denk Bokt wel fulltime kunnen draaien als 200 users dat zouden doen Lachen

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:02

SuperSmurf schreef:
nou ik vind persoonlijk 60 euro p/m ook wat veel, aangezien ik eigelijk nooit foto's plaats, maar wel graag foto's in mijn profiel wil hebben.. En de enkele keer dat ik eens een foto plaats.. weet eigelijk niet eens of dat wel eens voorgekomen is.. Bij mij gaat t dus eigelijk alleen om mijn profiel en ga daar dan dus geen 60 euro per maand voor betalen.

Het gaat dus over 60 euro per JAAR Knipoog 5 euro per maand Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:12

Ik vind 25 euro per jaar eigenlijk wel mooi , dan misschien wat minder ruimte dan die 200 MB , en ik zie niet zo in waarom je een bokt-mail-adres moet hebben Verward

Je hebt toch je PB en je thuis-mailadres al , en wellicht nog een hotmail-accountje (dat je toch al niet gebruikt Tong uitsteken ) .

Wat is dan precies de toegevoegde waarde van een Bla@bokt.nl , als iemand een mailtje daarnaartoe stuurt , hoe ontvang je dat dan , op 1 of andere nokt-pagina Verward Hihi , BBBBokt-pagina bedoel ik Clown

Nokt wordt het pas als er niet zoiets komt Haha!

Ik ben overigens nog steeds erg blij met m'n bokt-upload ,
heb mijn eigen site maar gebruik de bokt-upload toch regelmatig

Bart , even ter begrijpen voor mij waar het over gaat ,
kun jij makkelijk zien hoeveel MB mijn upload nu gebruikt zeg maar Verward

Ben wel benieuwd daarnaar...ter vergelijking met die 200 MB

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:45

BartVB schreef:
:)
60 euro per maand. Daarvan zou ik denk Bokt wel fulltime kunnen draaien als 200 users dat zouden doen Lachen

sorry foutje.. Wist ook wel dat t om 5 euro p/m ging en dus 60 p/j. Klein (!) typefoutje.. Haha!

Maar vind nog steeds hetzelfde.. Al scheelt mijn typefoutje wel uhm.. 640 euro.. Bloos!

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:35

Het wordt toch niet verplicht neem ik aan?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:36

Nee joh Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:45

Ik heb erg veel interesse in een upload van Bokt
Zou daar denk ik maximaal €30.- per jaar voor willen betalen enne, dat email adres klinkt ook erug aantrekkelijk alleen ben ik bang dat ik dan mijn username zal moeten veranderen....... T@nj@@bokt.nl gaat vast niet werken Haha!

Gaitkeeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:47

Huilen Huilen Ik wil voor één euro mijn zeer bescheiden töltertjes in mijn onderschrift teruhuhuuuggg Huilen Huilen

Dit ziet er toch ook niet uit ??

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:30

Bokt-upload klinkt me zeer aantrekkelijk in de oortjes. Zelf heb ik daar wel 30 euro per jaar voor over, 60 euro vind ik net iets te veel.

Maar hier geldt ook weer hoe meer mogelijkheden, hoe meer ik bereid ben om te betalen Knipoog .

Technoboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:51

er zijn zat gratis aanbieders.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:02

Ik denk ook dat je het meer moet zien als een bokt-steun-betaling ,
wij hebben met z'n allen plezier van dit forum en Bart betaald zich blauw als ik zo die kosten hoor Bloos!

Ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe jullie dat in hemelsnaam draaiende houden tot nog toe..... het moet toch ergens vandaan komen Verward

Maarja is een beetje een Bloos - vraag dus laat maar Haha!

Ik heb ook geen zin om voor zoiets te betalen , maar ja voor bokt / Bart vind ik het wel waard OK dan! Je moet het zien als een steuntje voor bokt , en dan krijg je er ook een leuke betrouwbare upload-mogelijkheid bij.

Geeft mij wel een heerlijk relaxed gevoel hoor als ik een foto op bokt zet ,
via die bokt-upload weet je zeker dat je foto altijd te zien zal blijven , mits het databeest meewerkt uiteraard.

Technoboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:09

via de 25 mb ftp servertje van de internet provider blijven me foto's ook altijd online.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:13

Daarom , je moet het meer zien als een bokt-steun-iets Lachen

(vind ik)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:23

Bart betaald zich idd blauw aan bokt. Dus dit is een manier om bokt draaiende te kunnen houden in de toekomst.

Er zal toch ergens geld vandaan moeten komen. Natuurlijk ook van de banners.

Dus je steunt bokt. En je krijgt er een betrouwbare upload voor.

Natuurlijk als je al een site ergens hebt dan kun je de foto's daar op zetten. Bedenk alleen wel dat je dan over je data verkeer kunt komen. (sommige topics worden heel vaak bekeken)

Maar verplicht wordt het zeker niet. Net zomin als dat er pop ups komen op bokt.