[FZ] bokt splitsen..?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:46

ja en als je dan perongeluk een paar tipfooten typt?:P

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:09

er is een verschil tussen een paar typfouten en msn taal...

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 01:28

Nogmaals, ik had het niet zozeer over de taal, maar over de 100en topics die gestart worden door >16 die zelden over paarden gaan. Maar goed, ik lig hier niet wakker van en het is ook helemaal niet mijn bedoeling om te gaan zeuren enzo, khad gewoon even een opvlieger en maakte een topic hierover Schijnheilig

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:06

Ik lees die topics niet eens meer of reageer er stom. Dat is best kinderachtig van me. Maar ja, ik ben dan ook nog maar 18 jaar oud. Als ik met zo iemand praat op msn blok ik ze altijd meteen. Iemand die zo schrijft kun je gewoon niet serieus nemen. Het ligt niet aan de leeftijd, maar aan de intelligentie Clown

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:01

Niet doen!!!!!

Ik vind die msn-taal topics ook vreselijk irritant. Maar dan zitten wij er nog meer mee opgescheept.... En er zijn ook heus wel veel topics/reacties van mensen onder de 16 die 'serieus' zijn...

Ze moeten er gewoon strenger op controleren vind ik.... Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:23

Hoffieeeh schreef:
Niet doen!!!!!

Ik vind die msn-taal topics ook vreselijk irritant. Maar dan zitten wij er nog meer mee opgescheept.... En er zijn ook heus wel veel topics/reacties van mensen onder de 16 die 'serieus' zijn...

Ze moeten er gewoon strenger op controleren vind ik.... Lachen

Ja mee eens, en ik weet niet wie het precies zei, maar over dat mensen die msn taal oid. gebruiken gewoon een UN sturen, doen ze het daarna nog een keer, een OW, daarna nog een keer een OW, etc.

Lijkt mij heel veel beter idee dat bokt te gaan splitsen

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:28

Ilkkah schreef:

Mij ook! (doh! Tong uitsteken)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:31

Hoffieeeh"]
[quote="Ilkkah schreef:

Mij ook! (doh! Tong uitsteken)
[/quote]

Dat is denk de mening van elke niet-pennymeisje/breezahsletje

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:57

Gezellig, lekker tussen de penny's gaan bokken binnenkort Knipoog. Nee, ik vind het dus ook geen goed idee, en denk ook niet dat het zal gebeuren. Er zouden te veel tegenstemmen zijn, zelfs van 16+ers denk ik.
Wel mag er strenger gereageerd worden op breezahtaal, die ban van een week ofzo zie ik wel zitten eigenlijk Schijnheilig.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:39

angelke schreef:
Wel mag er strenger gereageerd worden op breezahtaal, die ban van een week ofzo zie ik wel zitten eigenlijk Schijnheilig.

Haha, ja OK dan! Op zich wel!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:58

Mijn eerste gedachte was "jaaaaa! Splitsen met die handel!" Maar bij langer nadenken is het misschien flauw voor de >16 die wél serieus zijn.

Miscchien kunnen we het wel opslitsen en als je het er niet mee eens bent meldt je dat even. Dan kijken ze operators of je 'geschikt' bent om in de <16 te mogen.

Ook vind ik dat er strenger moet worden gehandeld. Onzin topics direct sluiten en overbodige/herhalende topics idemdito. En de oplossing van het 'bannen' vind ik ook perfect.

Met andere woorden: Mijn idee is om Bokt weer eens goed te reorganiseren OK dan!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:00

Ik ben erg selectief met wat ik lees, en zie vaak topics waarvan ik denk Ik ben het er overigens ook helemaal mee eens dat mensen eens op hun taal moeten letten. Die Breezah (?) en msn taal vind ik belachelijk, maar ze komen er heel ver mee als ze zich in het bedrijfsleven gaan mengen Blond Not dus. Dus sla die dingen over, laat ze wegzakken naar de diepste krochten van dit forum, en laat ze een stille dood doodbloeden.
Hoewel ik wel moet zeggen dat zulke posten mijn plezier in het forum danig naar beneden halen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:01

die ban van een week vond ik ook wel leuk of: in een ander topic stond iets over een balkje met het %ban zegmaar, dat msn/breezah-taal er 50% bij doet ofzo Tong uitsteken

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:02

misschien makkelijker om de gene die continu msn taal gebruiken te bannen. Ook de gene die niet kunnen stoppen met liegen, en ook de gene die te vaak schelden. Zijn we overal vanaf. Zei ik nog braaf terwijl ik zelf ook 1 keer buiten m'n boekje ben gegaan.....

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:51

RodeoGirl schreef:
Ik erger me daar ook dood aan hoor en ik ben 12 ...Dus alsjeblieft niet!

Precies... Ik dus ook, alleen ben ik 13. Het zou dan dus nog 3 jaar duren voordat we ook daar bij de 16> onderwerpen mogen? Geen goed idee.

Misschien kan er wel een speciaal fora worden gemaakt, waar Breezers zich kunnen uitleven? Tong uitsteken

En die ban van de week vind ik ook wel een goed idee Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:57

We hebben al een jeugdhonk......... nou ook nog een breezahcafe ????

volgens mij moet er een ouwewijvenclub komen Haha!

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:40

ja... ik ben zelf 16 maar ik ben het niet helemaal met je eens.. over die jongen die je gedumpt die hoort hier niet in dit topic maar aan de teugel lopen wel maar wel irri als iedereen het zelfde vraagt..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:40

als het jeugdhonk voor breezahtaal wordt meld ik me aan bij de plussies Haha!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:58

kan er niet gewoon een regel komen ofzo Haha! gewoon dat je normale taal moet gebruiken enz. en dat met 'hoe moet ik mijn pony aan de teugel laten lopen' dan moet je maar naar www.penny.nl gaan........ Maar opsplitsen nee dat denk ik niet teminste dat hoop ik niet, als je dan bv. een bericht hebt geplaatst over bv. Hoe vinden jullie mij zitten? dan krijg je niet echt serieuze reacties. Teminste niet van de "profs" hier op bokt.....

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:40

gijsenkim schreef:
We hebben al een jeugdhonk......... nou ook nog een breezahcafe ????

volgens mij moet er een ouwewijvenclub komen Haha!

In de huiskamer, de plussies Knipoog (is het grootste topic (buiten DVT) daar geloof ik)