Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoffieeeh schreef:Niet doen!!!!!
Ik vind die msn-taal topics ook vreselijk irritant. Maar dan zitten wij er nog meer mee opgescheept.... En er zijn ook heus wel veel topics/reacties van mensen onder de 16 die 'serieus' zijn...
Ze moeten er gewoon strenger op controleren vind ik....
. Nee, ik vind het dus ook geen goed idee, en denk ook niet dat het zal gebeuren. Er zouden te veel tegenstemmen zijn, zelfs van 16+ers denk ik.
.
Ik ben het er overigens ook helemaal mee eens dat mensen eens op hun taal moeten letten. Die Breezah (?) en msn taal vind ik belachelijk, maar ze komen er heel ver mee als ze zich in het bedrijfsleven gaan mengen
Not dus. Dus sla die dingen over, laat ze wegzakken naar de diepste krochten van dit forum, en laat ze een stille dood doodbloeden.RodeoGirl schreef:Ik erger me daar ook dood aan hoor en ik ben 12 ...Dus alsjeblieft niet!
Geen goed idee.
gewoon dat je normale taal moet gebruiken enz. en dat met 'hoe moet ik mijn pony aan de teugel laten lopen' dan moet je maar naar www.penny.nl gaan........ Maar opsplitsen nee dat denk ik niet teminste dat hoop ik niet, als je dan bv. een bericht hebt geplaatst over bv. Hoe vinden jullie mij zitten? dan krijg je niet echt serieuze reacties. Teminste niet van de "profs" hier op bokt.....