Helaas net weer last van, pagina startte ergens anders dan ik was gebleven en duurde erg lang met laden.
Luceos
Developer
Geplaatst: 05-10-20 10:01
Het hele weekend heb ik de boel in de gaten gehouden, maar er is me niets opgevallen wat dit heeft kunnen veroorzaken. Voor de mensen die het nog steeds hebben:
- Je browser cache legen. - De pagina van Bokt een goede refresh geven (ctrl+f5 in windows, cmd+r in mac).
Mochten er problemen blijven bestaan dan graag hier melden met de volgende infomatie:
- Welke browser en welk apparaat (chrome/firefox + windows/android/iphone) - (a) Of je alleen het langzaam laden ervaart of (b) ook het niet juist openen van het topic bij het laatst ongelezen bericht. - Indien (a) het topic waar je het ervaart indien dat specifiek bij bepaalde topics gebeurd. - Indien (b) op welke manier je het topic opende (via de voorpagina, eigen berichten oid)
Hiermee hoop ik beter in te kunnen schatten waar de problemen uit voortkomen.
Jet
Geplaatst: 05-10-20 15:50
Ik heb sinds de laatste melding van me totaal geen problemen meer gehad!
Ik had hem net weer, in het topic in MW “iemand verstand van bloedsuiker”. Ik bok via mijn iPhone & safari. En hij laadde wel maar kwam weer bij berichten uit welke ik al had gelezen, deze stonden in mijn berichten.
Heb deze avond ook de privacy pop-up gehad, houdt dit soms verband met elkaar?
Tis me niet echt opgevallen. Als ik de meldingen lees, valt mij op dat het (a en/of b) vrij random lijkt op te treden. Wat random in pagina's wordt gevoegd zijn banners...