BartVB schreef:Kruisje zeker doen
Ik doe inmiddels een paar keer per dag een blokkeer-rondje, speciaal voor Jort. Frappante is dat we ook hier de corona-situatie de schuld van kunnen geven. Door de crisis zijn de marktetingbudgetten van een aantal sectoren zo ongeveer op nul gezet (reizen, evenementen, horeca, entertainment, etc) en andere bedrijven hebben hun marketing fors teruggeschroefd. Daardoor zijn de prijzen lager waardoor crap campagnes vaker zichtbaar zijn. Normaal zien we die namelijk minder omdat die adverteerders de banners voor heel weinig geld proberen te plaatsen. Prijzen zijn nu laag dus worden ze relatief veel vertoond.
Die Fisher Investments is gewoon een normaal bedrijf met wat dubieuze (zeker voor Nederlandse begrippen) marketing. Daarvan komen al jaren veel banners voorbij.
@karlijnxxx; Dat hebben we op verschillende manieren geprobeerd maar dat is nooit een succes geworden. Jammer want ik zou het ook liever op die manier regelen. Ander punt is dat een behoorlijk deel van de inkomsten komt van mensen die via Google binnenkomen omdat ze zochten op iets over b.v. een autoverzekering. Die mensen zijn meer geneigd om iets met een banner te doen dan Bokkers die per dag tientallen of honderden banners op Bokt zien (en ze daardoor bijna niet meer zien).
Normaal ook redelijk weinig problemen via het Google netwerk. Maar dit Jort gebeuren is wel bijzonder hardnekkig
Op het kruisje bij een banner klikken is altijd een goed idee (als er iets mis is met die banner).
Bedankt voor alle info! Duidelijk, ik zie waar ik de mist in ging met mijn gedachtes