Adelaide71 schreef:Want? Een leuke positieve reactie achterlaten hoort niet bij Bokt?
Tuurlijk hoort dat erbij. Maar we hebben imo te maken met censuur wanneer een kritischer reactie niet mag. Dat is het probleem hier. Overigens heb ik nooit iemand horen klagen over positieve reacties.
_Lorette_ schreef:Dat kan natuurlijk, dat commentaar helemaal niet gewenst is, maar dan vind ik een discussieforum niet de ideale plek om de foto's te delen. Er zijn andere kanalen die dan beter aansluiten bij je wensen.
Exact.
ElviraKelan schreef:Ik weet nog wel dat ik toen ik pas weer opnieuw begon met rijden en de eerste keer op Kelan reed ik er bij heb gezet gelieve geen commentaar.
Ik herinner me dat topic idd heel goed. Ik denk dat wat je bedoelde was: ik wil geen negatief commentaar. Want de oohhs en aahhs was je heel blij mee. Of misschien bedoelde je: ik realiseer me wat de regels zijn, maar voor mijn specifieke topic tolereer ik geen kritiek. Wat je duidelijk niet bedoelde was: ik wil geen commentaar, want dan had je een mod gevraagd het topic te sluiten, onmiddellijk na het plaatsen van de OP. Maar ik vermoed dat dat je bedoeling niet was.
ElviraKelan schreef:Spanning bij mij zelf, knap dat je dat van een momentopname kan zeggen.
Dat is op sommige foto's heel goed te zien hoor. Hoe zie ik dat? Aan opgetrokken schouders, een te kleine hoek in knieën, aan te gestrekte armen, en zo voort. Dus dank voor dat compliment, maar het is niet zo moeilijk. Een bovenbeen wat los en lang is, ziet er anders uit dan een gespannen bovenbeen. Gespannen armen zijn gestrekt, en als de schouders zijn opgetrokken, zit er spanning in je trapezium spier, en je rug. Meestal gaat dat samen met samengeknepen billen.
ElviraKelan schreef:Ik ben dus 1 van de mensen die geen rijfoto’s maar plaatst
Dat lijkt me heel verstandig, want op RITP is het toegestaan commentaar te geven, en dus kun je mensen dat niet verbieden.
Adelaide71 schreef:Misschien dient men eens wat meer zelfkritiek te hebben en zich af te vragen of de reactie nog iets toevoegt? Maar dat schijnt nogal lastig te zijn; iets met kuddegedrag zegt mijn gevoel.
Goed punt. Plus dat mensen soms ook slecht lezen wat er al geschreven is, en dus een ongefundeerde reactie neerplempen zonder te kijken of er misschien zelfs al op gereageerd is. Het is idd zeer frustrerend keer op keer te moeten reageren op hetzelfde commentaar. En ook dat maakt een topic niet heel constructief.