khirshanta schreef:Het is voor ons als team geen pretje- zo'n prachtig initiatief, zo'n hartverwarmende saamhorigheid... en dan dat in de kiem moeten smoren.
Waarom? Vanwege vervelende ervaringen inderdaad. Niet alleen mensen die beloven, maar niet betalen, maar ook mensen die uit goedwillendheid gevoellige informatie prijsgeven, of mensen die (ernstig) misbruik maken van de goedheid van Bokkers.
Dat is hetgene dat we tegen willen, en moeten gaan. Het zijn die rotte appels die het verpesten. Dat betekent ook dat er een lijn getrokken moet worden, hoe moeilijk dit soms ook is.
Er is geen contact opgenomen met Quera omdat dit alle betrokken Bokkers betreft- dit is in de laatste plaats persoonlijk naar haar. Het zijn niet een reactie hier of daar, of een keer een bedrag noemen. Het is het geheel waarin we helaas een lijn moeten trekken.
Dat dit koud op het dak valt is begrijpelijk, en dat vind ik (en ik denk alle mods met mij) ook heel erg. Natuurlijk trekken we hier onze lering uit.
De reden dat de mod opmerking redelijk laat kwam, heeft meerdere redenen.
- wij vinden dit ook hartverwarmend, en willen zo soepel mogelijk hiermee omgaan. Wij willen ook dat die mooie herinneringen gemaakt kunnen worden.
- tijdens de feestdagen iets plaatsen wilden echt we niet doen... de actie leefde (begrijpelijk) toen ook het meest
Over de ontevredenheid; ik kan helaas niets zeggen dat het beter maakt. Zoiets valt ons zwaar, en zit bij niemand lekker. Verontwaardigde reacties, kwaadheid- ik begrijp het, echt...
Ik begrijp dit volkomen.