Dr. Andrea Amore

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Oh nee! Door dat plaatje van Maria moet ik ineens denken aan onze biologie leraar in de eerste of de tweede klas. Die tijdens één van de lessen voortplanting met een banaan voor ging doen hoe je een condoom moet gebruiken
MizzMontana schreef:Oh nee! Door dat plaatje van Maria moet ik ineens denken aan onze biologie leraar in de eerste of de tweede klas. Die tijdens één van de lessen voortplanting met een banaan voor ging doen hoe je een condoom moet gebruiken
Sheehan schreef:MizzMontana schreef:Oh nee! Door dat plaatje van Maria moet ik ineens denken aan onze biologie leraar in de eerste of de tweede klas. Die tijdens één van de lessen voortplanting met een banaan voor ging doen hoe je een condoom moet gebruiken
Oooo jeetje hier krijg ik flashbacks naar... En dat dan de stoere jongens uit de klas al die gratis condooms gingen plunderen omdat ze zo 'nodig' hadden. Wat natuurlijk bullshit was
Indi_Vito schreef:Sheehan schreef:Oooo jeetje hier krijg ik flashbacks naar... En dat dan de stoere jongens uit de klas al die gratis condooms gingen plunderen omdat ze zo 'nodig' hadden. Wat natuurlijk bullshit was
Ja om ze vervolgens op te blazen als ballonnen of om de uitlaat te doen van de auto van de leraren
khirshanta schreef:De regel dat topics over seks niet zijn toegestaan in het onderdeel 'Huiskamer' is er omdat we er ook rekening mee moeten houden dat er (hele) jonge Bokkers zijn, waarvoor bepaalde reacties niet gepast zijn.