MarianneR"]
[quote="[naam]"][quote="MarianneR schreef::O
Okee, we weten dat je je eraan ergert. Maar wat moeten we er verder mee dan?
Als je een topic opent kan je ook reacties van mensen verwachten die het niet met je eens zijn hoor!
En omdat een paar mensen nu feller tegen mij in gaan kom jij nu ineens ook ofzo?

En er staat ook nergens dat ik van iemand verwacht dat hij het met me eens is, daar was ook niet eens van uit gegaan, maar dat weerhoudt mij er dus echt niet van om het even goed te posten.
[/quote]
Pfffff...slaat nergens op wat je nu zegt. Ik reageer op die opmerking die je maakte naar iemand 'boven'' mij. Je reageerde heel raar dus ik reageer daar weer op. Kom op zeg, je bent toch geen 2 meer?!
Ik vond trouwens dat ik netjes reageerde??
BTW: Ik had al ergens gereageerd hoor dus ik 'kom' niet ineens nu iemand fel op jou reageert.
Als je niet tegen commentaar kunt houd dan gewoon je mond!
En nu stop ik want ik heb geen zin een eindeloze discussie aan te gaan.
[/quote]
Ik krijg de kromme reactie : Take it, or leave it!
Alsof ik steen en been loop te klagen en te zeiken op iedereen dat ik het er niet mee eens ben enzovoort. Nou sorry hoor, maar als jij zo'n reactie tegen mij geeft, dan denk ik echt van

En ik kan heel goed tegen commentaar via het internet, want ik weet niet eens wie ik tegenover me heb. Dus wat zal het me dan echt uitmaken.
En het lijkt me logisch dat ik geen 2 jaar meer ben? ik ben 18 en gedraag me daarnaar, volwassen maar ook af en toe nog lekker kinds. So be it.