Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Omdat de gemiddelde Bokker nogal bijzonder argwanend is rond 1 april leek het ons niet handig om de functie vandaag al beschikbaar te maken. Niet heel veel kans dat deze dan serieus wordt gebruikt.
Aan de andere kant willen we deze knop wel zo snel mogelijk kunnen gebruiken en wat uitleg daarbij is dan wel prettig. Timing niet super handig maar wij kunnen er ook weinig aan doen dat het ieder jaar weer 1 april wordt.
Het is een serieuze functie, hij bestaat echt, wie me niet gelooft spreek ik morgen nog welOverigens zijn we behoorlijk tevreden met de functie in de huidige vorm maar zijn we nog op zoek naar een betere naam. 'Like' is voor vrijwel iedereen meteen duidelijk, maar het is ook wel heel erg gejat van Facebook natuurlijk. Iets als 'hoefjes' sluit in theorie beter aan bij Bokt maar is wel heel erg
Als jullie nog betere suggesties hebben dan kunnen we dat met een beetje geluk nog meenemen voor de functie beschikbaar komt.
Roosje01 schreef:lor1_1984 schreef:Volgens mij hebben we jaren terug ook al een proefperiode gehad met een 'vind ik leuk' en 'vind ik niet leuk' welke je kon aanklikken bij elke post.
Toen is het verder niet doorgezet geloof ik.
Klopt daarmee kwam je in de buitenbak
Nabster schreef:Ik vind een like knop heel oké eigenlijk. Niet grap-waardig. Het scheelt in topics de enorme rij aan dubbele reacties. In plaats van dat iedereen hetzelfde piesje over een onderwerp doet, alleen een like geven. Ik ben voor hoor.