Edit: Anoeska27 het topic wat jij aanhaalt kan ik mij ook nog herinneren. Ik weet niet meer wie de mod was maar vond het ook te bizar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NinaCharlie schreef:Het is mij niet overkomen gelukkig hoor gekvanfleur.Ik denk dat in sommige gevallen helemaal niet reageren beter is. Iets heel geks terugsturen valt natuurlijk ook te proberen.
Alleen als je ziet hoe het er in een aantal topics aan toe gaat en je nagaat dat privéberichten niet voor niets privé worden gestuurd vrees ik af en toe voor de inhoud.
AlwaysH schreef:Ik zie, en onderga, het ook.
Vind inderdaad dat dingen wel aangepast mogen worden.
Kan iemand uit je foeilijst op jouw topic reageren?
NinaCharlie schreef:Ik ga hier geen namen noemen, ten eerste omdat ik dat niet netjes vind, ten tweede omdat ik mijzelf daar buiten wil houden en ten derde omdat ik de persoon in kwestie beloofd heb om geen inhoud te delen.
Het enige wat ik er mee duidelijk wil maken is dat ik het niet vind kunnen dat er in privéberichten klakkeloos naar gesproken kan worden zonder dat er toezicht op gehouden wordt. Is namelijk ook een deel van internetpesten en daar gaat het topic om.
Daarbij heb ik nergens gezegd dat het vaak voorkomt, ik benoem het nog expres met “soms ook..” niet vaak ook.
Jester_ schreef:Maar bokkers kunnen tegenwoordig nergens meer tegen. Sommige topics zijn gewoon zo'n onzin dat ik graag een lolletje ervan maak met wat sarcastische opmerkingen. Dat doe ik in het dagelijks leven ook, een beetje de gek aansteken. Maar aangezien ik daar regelmatig groene pb's van krijg, zal niemand daar wel meer tegen kunnen