"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:05

Bokt werkt al jaren samen met HE, denk dat het evenement ook dankzij bokt meer mensen heeft weten te trekken en hey het is maar een paar dagen.

Daarnaast heb ik wel stiekem zitten ginnegappen om een aantal opmerkingen. Volgens mij was het vroeger zo dat als je niet ging dat dat ook onder je naam kwam (incl ik ga misschien) en dat vonden mensen stom dus dat moest weg, nu willen mensen weer wel onder hun naam hebben dat ze niet gaan :')

Ik vind alleen de vraag eronder staan stom, maar mijn keuze mogelijkheid om het gewoon te verwijderen zónder in te vullen bestaat dus niet. Ik weet nl. nog niet of ik ga, maar zoals het er nu naar uit ziet niet..... want.... komt ie... VEEEL TE DUUUR!!!!! Doe daar eens wat goeds aan ipv die prijs alleen maar omhoog krikken. Het eten ter plekke is ook al jaren asoduur en vorig jaar ook nog eens een tientje te weinig teruggekregen bij een stand, dus zo gaat het wel heel erg hard.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:06

Idd,volgens mij ergens iets van sponsoring of iets dergelijks waarbij bokt iets terug krijgt voor de reclame.

Als het je niet aanstaat,waarom niet gewoon negeren?

Niemand zegt dat je dat in moet vullen(doe ik zelf ook niet),binnen een maandje is het weer weg,en als zoiets simpels kan bijdragen tot het standhouden en online houden van het forum,dan is dat toch maar ern kleintje lijkt me?

Tegenwoordig ergeren mensen zich aan alles....

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:06

Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo. :o Als je niet naar het HE wil dikke prima toch? Ik vind het alleen maar leuk voor de mensen die wel gaan dat je kan zien wie er nog meer gaan. Je hoeft de enquete niet in te vullen.

Het is maar waar je je druk om kan maken.. :roll:

Heb overigens wel echt in een deuk gelegen om al die Gamma grapjes :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:09

Heel dat HE kan m'n reet roesten. Ik snap ook niet waarom ik zou moeten weten wie gaat. Je zou toch denken dat je de mensen die je wil meeten regelmatig spreekt en dus sowieso wel weet of ze gaan := Het zal idd wel een commerciële reden hebben.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:10

WiancaR schreef:
Ik ga morgen naar de Albert Heijn. Iemand WEL zin om mee te gaan?

Ja ik! Alleen ga ik om te werken
Ik heb een ander idee. Degene die gaan mogen dan naamkaartjes met hun bokt naam opspelden. Kan je gelijk zien wie er zijn en blijft het ook nog een beetje spannend :+
Laatst bijgewerkt door purny op 11-08-16 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:11

Uhm.. ik ga niet naar de Gamma, wel naar de Jumbo. Mag dat ook? :o

Spoiler:
Ik snap heel die HE ook niet, ben er wel geweest, zelfs ooit gereden!

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:11

gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:17

tengeltje11 schreef:
Als het je niet aanstaat,waarom niet gewoon negeren?

Ik kom tijdens HE al heel bewust niet in de buurt van VN e.d. Overkill!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:17

Winged schreef:
rien10 schreef:
Blijft de vraag: waarom staat deze pol/vraag op bokt?
Zoals iemand al aangaf: het staat niet bij n NK, EK, chio etc.

Omdat bokt er zelf een stand heeft en dat geld er ook uit moet halen.

Inderdaad, omdat Bokt zelf ook aanwezig is op dit event en niet op alle andere evenementen. En ook flink aanwezig, met een grote stand, workshops, presentaties, clinics etc. Het is ook een beetje het Bokt feestje van het jaar, de enige echte Bokt - live plek. Dus is het dan zo gek dat Bokt daar zelf ook flink reclame voor maakt? Ik denk eigenlijk dat het niet meer dan logisch is. HE is voor Bokt geen "normaal" event , maar direct ook de enige meeting georganiseerd vanuit Bokt. Logisch dat ze graag willen dat heel Bokt daarbij is. Ik persoonlijk vind het dan ook niet storend maar gewoon heel logisch.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:19

Ben er één keer geweest (paar jaar terug) en vond het tegenvallen. Sindsdien niet meer geweest en ook geen plannen om er in de toekomst wel heen te gaan. Het is mij teveel op bepaalde 'disciplines' gericht, terwijl er nog zoveel meer met en rond paarden is.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:20

purny schreef:
WiancaR schreef:
Ik ga morgen naar de Albert Heijn. Iemand WEL zin om mee te gaan?

Ja ik! Alleen ga ik om te werken
Ik heb een ander idee. Degene die gaan mogen dan naamkaartjes met hun bokt naam opspelden. Kan je gelijk zien wie er zijn en blijft het ook nog een beetje spannend :+

Dan kunnen ze bokkers gaan zoeken ipv Pokémon!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:21

Maar waarom moet je dat dan in je naam hebben staan? Dan lijkt het net alsof bokt gaat bijhouden wie er wel of niet is.
Als je naar HE wil hoef je dat niet aan te geven vind ik. Dus dan kan die vraag er ook uit

Sammie

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:24

Dat onder je naam is volgens gekomen destijds puur voor het 'meeten', want dat is wat Bokt zelf een beetje is op HE. Een forum met op HE de kans om elkaar te ontmoeten. Daarnaast organiseren ze diverse workshops om mensen in hun tent te krijgen. :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:24

Amable schreef:
Winged schreef:
Omdat bokt er zelf een stand heeft en dat geld er ook uit moet halen.

Inderdaad, omdat Bokt zelf ook aanwezig is op dit event en niet op alle andere evenementen. En ook flink aanwezig, met een grote stand, workshops, presentaties, clinics etc. Het is ook een beetje het Bokt feestje van het jaar, de enige echte Bokt - live plek. Dus is het dan zo gek dat Bokt daar zelf ook flink reclame voor maakt? Ik denk eigenlijk dat het niet meer dan logisch is. HE is voor Bokt geen "normaal" event , maar direct ook de enige meeting georganiseerd vanuit Bokt. Logisch dat ze graag willen dat heel Bokt daarbij is. Ik persoonlijk vind het dan ook niet storend maar gewoon heel logisch.

Ik vind het niet logisch dat de enige plek waar ze iets organiseren, een plek is waar je heel dik voor moet betalen. En het zal voor bokt zelf ook bepaald niet gratis zijn, dus nee, ik snap hier helemaal niks van :n

Het leuke van bokt vind ik juist dat er voor ieder wat wils is, dat het niet alleen gaat om de bekende rassen en stromingen. En vanuit dat perspectief snap ik de keuze voor HE ook niet... totáál oninteressant voor degenen die niet mainstream zijn.

De gamma staat niet op het programma vandaag :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:27

Vroeger betaalde Bokt niks voor hun stand en dat was ook geen geheim. Ik denk ook niet dat Bokt nu opeens wel moet betalen voor hun stand. Overigens snap ik niet waarom daar het verschil in zou moeten zitten. Of iemand nu wel of niet betaald voor z'n standje op Bokt, het is een paar dagen per jaar. Relax! Ik lees reacties van iemand op dit forum, door wie en wanneer die persoon is geregistreerd en waar die mogelijk woont en hoeveel vaker die persoon eerder een bericht heeft geplaatst vind ik niet zo heel interessant. Of die persoon naar HE gaat al helemaal niet.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:29

@sammie: de kosten zitten in meer dan alleen de kosten van de stand he ;) Volgens mij weet je dat best :j
Maar goed, het zal me verder ook echt een worst wezen :D

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:30

_/-\o_ Heerlijk topic

Ik heb nu niks van de Gamma nodig, maar als er mensen mee willen naar de Primark...? :')

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:31

Wendy schreef:
Ik vind het niet logisch dat de enige plek waar ze iets organiseren, een plek is waar je heel dik voor moet betalen. En het zal voor bokt zelf ook bepaald niet gratis zijn, dus nee, ik snap hier helemaal niks van :n

Ze organiseren het op een plek waar het toch al heel erg druk met bokkers is. Ze kunnen wel een apart event organiseren, maar de ervaring leert dat er maar een handjevol mensen op af komt terwijl HE al bol staat van de bokkers, heel slim dus juist om dat te combineren.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:33

Zijn er nog mensen die iets van de AH nodig hebben? Ik ga zo die kant op.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:35

Amable schreef:
Winged schreef:

OK, een duidelijk antwoord op mijn vraag, thanks

Negeren dus die hap als je het niet wilt. Kleine moeite, probleem opgelost.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:36

Amable schreef:
Wendy schreef:

Ze organiseren het op een plek waar het toch al heel erg druk met bokkers is. Ze kunnen wel een apart event organiseren, maar de ervaring leert dat er maar een handjevol mensen op af komt terwijl HE al bol staat van de bokkers, heel slim dus juist om dat te combineren.

Is dat zo? Is het er toch al druk met bokkers, of is dat ook mede te danken aan de enorme PR hier op bokt?
Iets met de kip en het ei :j

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:38

Hihi, wat een lollig topic :D
Inderdaad, als je een dagje naar de Gamma gaat, dan maak je daar toch ook geen poll oid voor aan.

Ik ga dit jaar wel naar HE. Ik zie het als een grote huishoudbeurs voor paardentoestand.

Maar eh... die boktstand en het gehang wat daarin doorgaans plaatsvindt.... daar ga ik echt met een gróte boog omheen :D en via dat stomme linkje onder mijn naam klik ik mooi op "nee". Dank voro de tip :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:38

Ik ga straks naar Starbucks. Wie komt er ook?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:39

danzzz schreef:
gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Maar... waarom?

Sorry ik snap oprecht niet dat je, je zo zou kunnen ergeren aan zoiets kleins, en dan ook nog eens wil dat het aangepast gaat worden. Ik bedoel, ik heb echt wel wat betere dingen te doen dan me er druk om te maken dat bokt vraagt of ik naar HE ga.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:39

Moderatoropmerking:
Hierbij het laatste verzoek om serieus te blijven in het topic. Het Gamma grapje was leuk, heeft twee pagina's de kans gehad, maar dit topic heeft een serieuze vraag en staat niet in het KH. Een aantal mensen nemen al de moeite om hier serieus op in te gaan en daarmee willen we graag het topic voortzetten.