Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mischa schreef:Dat ik de titel van dit topic zag, verwachtte ik dat Bokkers hier hun lijst van ondeugende paarden-streken zouden posten..![]()
Hoewel ik toch dagelijks Bokt bezoek, voel ik me, na het lezen van dit topic, toch een beetje Boktvreemd. Natuurlijk vallen sommige Bokkers op die vaker posten, maar blijkbaar lees ik nog niet genoeg topics door om me aan iemand te irriteren
bruintje123 schreef:Een goed werkende foei lijst zou wel handig zijn.
En dan dat je er iedereen op kan zetten behalve beheer en mods . Maar wel andere teamleden.
En dat hun onfatsoenlijke PB's dan ook niet binnen komen maar dat er een bericht komt; "uw bericht kan niet verzonden worden" of zoiets.
bruintje123 schreef:ElineS
Het gaf mij wel een heel ander beeld achter de persoon die ander zo politiek correct mogelijk probeert te doen openbaar. Tot aan het overdreven toe. En dat zie je dus dat die persoon zo correct niet is. Wat mijn onderbewuste altijd al zei
Alja schreef:waar ik me heel erg aan kan ergeren is, dat als iemand een eigen topic heeft diegene ( ik noem geen namen) op iedere reactie reageert en dat topic dus lang blijft hangen bij de laatste berichten op de voorpagina.....
Cinderella schreef:Ik denk dat er 1 iemand is die de kroon spant op de foeilijsten. Misschien is het dan weleens een idee om te kijken waarom hij zo vaak op een foeilijst staat. Het zal vast een gegronde reden zijn.
En dan diegene van bokt knikkeren, maakt een boel mensen blij EN scheelt de modjes heel wat OW's en bannetjes uitdelen elk jaar.
__Sannne schreef:Ik vind sowieso die hele foeilijst een beetje kinderachtigleef en laten leven. Er zijn nou eenmaal mensen die je wat minder leuk vindt, of waar je het gewoon niet zo mee eens bent, maar dat kan je dan ook gewoon negeren. Probeer het gewoon een beetje leuk te houden met elkaar, daar zijn we nou toch wel oud en wijs genoeg voor?
Peelie schreef:Ik snap een hoop van de reacties hier... Verder ga ik me niet persoonlijk uitlaten, dat heeft geen toegevoegde waarden
Maar de functie dat de persoon op de foeilijst helemaal niet meer zichtbaar is, ook niet in quotes, zo fijn zijn... Dan zou ik een x aantal mensen toevoegen aan die lijst. Voornamelijk omdat ik hun topics totaal niet interessant vind...
Marijee schreef:Mischa schreef:Dat ik de titel van dit topic zag, verwachtte ik dat Bokkers hier hun lijst van ondeugende paarden-streken zouden posten..![]()
Hoewel ik toch dagelijks Bokt bezoek, voel ik me, na het lezen van dit topic, toch een beetje Boktvreemd. Natuurlijk vallen sommige Bokkers op die vaker posten, maar blijkbaar lees ik nog niet genoeg topics door om me aan iemand te irriteren
Precies dit....
Ik heb serieus niemand op mijn foei-lijst staan.. Kan wel heel goed begrijpen waarom mensen elkaar willen foeien.
Maar eh jongens, er is nog een leven NAAST bokt he? Jeetje zeg. Doe eens aardig naar elkaar.
_suus19_ schreef:Zelfde hier. Wist niet eens van het bestaan van de foeilijst af.. ook totaal geen behoefte aan. Als je iemand in het echte leven niet mag kun je die toch ook niet deleten?
karuna schreef:Cinderella schreef:Ik denk dat er 1 iemand is die de kroon spant op de foeilijsten. Misschien is het dan weleens een idee om te kijken waarom hij zo vaak op een foeilijst staat. Het zal vast een gegronde reden zijn.
En dan diegene van bokt knikkeren, maakt een boel mensen blij EN scheelt de modjes heel wat OW's en bannetjes uitdelen elk jaar.
Dat zou eigenlijk best een grof schandaal zijn als dat gebeurt.Dat iemand een mening heeft die niet die van jou is hoeft toch geen reden te zijn om iemand ergens compleet te weren van een openbaar medium?
En al zouden er 3 mensen wel de mening kunnen waarderen dat zijn er drie genoeg.