Topics niet meer tonen in 'Actieve Onderwerpen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 21:18

Sizzle schreef:
Floor_x schreef:
maar er zijn voor mij genoeg topics op bijv LZP of NM met meer dan 30 reacties of soms zelfs al meer dan 10 pagina's die ik wel graag blijf zien. Dus dat zou ik een heel slecht idee vinden

Als je een topic wil blijven zien dan zet je toch gewoon een stipje?

In actieve onderwerpen zie ik juist nieuwe topics, en als ik die graag wil blijven zien dan zet ik idd een stipje. Maar die vlieger gaat dus niet op

Lins_Vetra

Re: Topics niet meer tonen in 'Actieve Onderwerpen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:44

Op een ander forum heb je twee lijsten 'actieve onderwerpen'; 1 met topics waar zojuist in is gereageerd en 1 met topics die nieuw zijn aangemaakt. Dat forum is een stukje kleiner dan hier, maar wie weet is het een oplossing?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 16:07

Bart ik vind het super chill dat je hebt geluisterd en er iets aan hebt gedaan!
Maar hij staat nu standaard op 7 dagen en dat was nou weer net niet m'n bedoeling :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:30

BartVB schreef:
@xyzutu2; oh, sorry. Ik was niet heel erg volledig in mijn bericht.
Het is een experiment, met die dropdown kan je een kijken hoe de lijst eruit ziet als je zou filteren op 1 dag, 7, dagen, etc. Die keuze permanent maken is iets meer werk maar dat doe ik natuurlijk alleen als dat het gewenste effect heeft.

+:)+
Heb uitgeprobeerd en vindt zelf heel fijn werken. Als kan zou ook standaard aan willen hebben van 7 dagen en alleen paarden gerelateerd.

Popiejopie topics interesseren mij weinig gezien die vaak geen inhoud hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:54

Ik volg bepaalde hier genoemde topics wel. Maar ben zoals te zien dus ook heel erg voorstander van een niet meer zien-optie. Dat staat los van elkaar. Jammer dat een aantal dit topic zien als een extra kans om af te geven op anderen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 09:52

Op dit onderwerp wordt nog gepuzzeld, lastig idd om dat voor 'iedereen' goed te krijgen.

Overigens is er wel een lijst met alle nieuwe topics beschikbaar:
search.php?search_id=new_topics

Alleen wordt daar (voor zover ik weet) nergens naar gelinkt :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:19

BartVB schreef:
Op dit onderwerp wordt nog gepuzzeld, lastig idd om dat voor 'iedereen' goed te krijgen.

Alleen wordt daar (voor zover ik weet) nergens naar gelinkt :)

Die kende ik idd nog niet. Maar heb die ook nog nooit ergens op het forum gezien.
Als in ergens het woord "nieuwe topics". Maar ik zie dat je die opgeroepen hebt via de search, toch??

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:41

De lijst met nieuwe topics staan op desktop links naast je eigen berichten.
Op mobiel staat er een linkje tabblad Nieuwe topics ook bij je eigen berichten.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:15

Je kunt toch ook voor je favoriete fora de nieuwe topics naast je eigen berichten krijgen?! Dan mis je iig voor die subfora de nieuwe topics niet. Zo bok ik eigenlijk altijd omdat ik maar in een klein stukje bokt lees.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:20

Miekje1979 schreef:

Kun je daar misschien een printscreen van maken? Ik heb bovenaan de pagina links naast 'Eigen berichten' alleen 'actieve onderwerpen' staan, en als ik daarop klik dan zijn de eerste topics meteen weer 10+ pagina's lang, dus zeker niet nieuw. ;)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:23

Xyzutu, die krijg je alleen voor de fora die jij als favoriet hebt ingesteld :). Ik krijg zo via mobiel niet zo handig een printscreen hier geplaatst alleen

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:57

Hier is het precies hetzelfde als Xyzutu. Nergens een nieuwe berichten "button". En ik zit gewoon op een PC en Bokt 5.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:10

BartVB schreef:

Deze link vind ik sowieso al erg leuk, dankjewel! :j Heb net zomaar een paar interessante nieuwe topics gezien die door alle megatopics never nooit de Actieve Onderwerpenlijst gehaald hadden

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 00:03

xyzutu2 schreef:
Miekje1979 schreef:

Kun je daar misschien een printscreen van maken? Ik heb bovenaan de pagina links naast 'Eigen berichten' alleen 'actieve onderwerpen' staan, en als ik daarop klik dan zijn de eerste topics meteen weer 10+ pagina's lang, dus zeker niet nieuw. ;)

Vanaf desktop of van beide?
Ik zal morgen even kijken of ik dat voor elkaar krijg.

Ik zal ook even nakijken of bij die 'nieuwe topics lijst' alleen mijn favorieten forums worden getoond. Dat zou best kunnen namelijk. En dat zou allicht betekenen dat als je geen favoriete forums hebt ingesteld, je gewoon de lijst actieve onderwerpen te zien krijgt.

Edit: de nieuwe onderwerpen komen inderdaad alleen uit mijn favorieten forums.

Even met mijn telefoon gestoeid. Desktop versie komt morgen mocht dat nog nodig zijn.
Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 00:13

Die optie heb ik echt nog nooit gezien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 00:30

Hee, die optie ken ik ook niet! Dankjewel voor de screenshot.
Dit is hoe de pagina eruit ziet als ik op mijn laptop kijk, geen nieuwe topics-knop te vinden:

Afbeelding

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 00:34

En heb je favoriete forums ingesteld? Zo niet, dan lijkt me dat erg de moeite van het proberen waard. Volgens mij zit daar het verschil.

Op mijn pc heb ik dus links in mijn scherm nog een verticale kolom met een lijst topics. De nieuw geplaatste topics uit mijn favoriete forums.
In de bokthelp is volgens mij wel te vinden hoe je favoriete forums instelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 00:51

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik heb volgens mij geen favoriete forums. :=
Misschien omdat ik nog uit het eerste Boktjaar stam toen er nog nauwelijks echt subfora waren en alles gewoon allemaal lekker door elkaar stond. Ik vind alles wel interessant,vandaar ook dat ik veel gebruikmaak van de Actieve Onderwerpen op de homepage omdat dat een mooie mi is/zou zijn van alles wat er op Bokt verschijnt. :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 01:46

xyzutu2 schreef:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik heb volgens mij geen favoriete forums. :=
Misschien omdat ik nog uit het eerste Boktjaar stam toen er nog nauwelijks echt subfora waren en alles gewoon allemaal lekker door elkaar stond. Ik vind alles wel interessant,vandaar ook dat ik veel gebruikmaak van de Actieve Onderwerpen op de homepage omdat dat een mooie mi is/zou zijn van alles wat er op Bokt verschijnt. :)

Precies hier dito. Ben ook al heel lang bokker en heb geen favo forums. Vind heel veel verschillende dingen interessant en imo beperk je jezelf met zon favorieten forum.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 06:42

rina schreef:
xyzutu2 schreef:

Precies hier dito. Ben ook al heel lang bokker en heb geen favo forums. Vind heel veel verschillende dingen interessant en imo beperk je jezelf met zon favorieten forum.

Dat ligt er natuurlijk helemaal aan welke fora je als favorieten aanmerkt... je kunt ze gewoon allemaal aanvinken :Y) .

Grote nadeel van die 'nieuwe berichten' vind ik de weergave. Ik begrijp niet goed waarom de weergave/opmaak niet hetzelfde is als hoe alle andere topics, waar op bokt dan ook, getoond worden. Misschien ligt het aan mijn boktinstellingen?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 08:01

Maar favoriete forums beperken niet, het enige wat ze doen js als een extra tabblad op de forumpagina en ze geven een overzicht van de nieuwe topics in deze subfora.... That's all... En wil jij alle nieuwe topics op een rijtje hebben van bepaalde subfora, dan is hier de oplossing....

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 08:07

Ik had ook nooit favoriete fora om de reden van Rina. Maar wat Sodera zegt klopt. Het is vooral handig als je een lijst wil met de nieuwste topics van jouw gepersonaliseerde favoriete forums.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:22

Miekje1979 schreef:
Ik zal ook even nakijken of bij die 'nieuwe topics lijst' alleen mijn favorieten forums worden getoond. Dat zou best kunnen namelijk. En dat zou allicht betekenen dat als je geen favoriete forums hebt ingesteld, je gewoon de lijst actieve onderwerpen te zien krijgt.

Edit: de nieuwe onderwerpen komen inderdaad alleen uit mijn favorieten forums.

Even met mijn telefoon gestoeid. Desktop versie komt morgen mocht dat nog nodig zijn.
[ [url=m/HQJXKj.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben echt heel benieuwd hoe jij dat tabblad 'nieuwe berichten' daar gekregen hebt.... Ik gebruik wel favorieten, maar heb echt dat tabblad niet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 10:25

Dan heb je dat niet goed ingesteld.... Ik heb het nl ook.... Als je de favoriete forums als tabblad hebt, zou dit ook moeten verschijnen :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 10:29

Maar waar stel je dat in dan?