Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:_Zsazsa_ schreef:Ik zou het ook wel handig vinden. Met name omdat ik graag Nakomelingen van de hengsten zie. Ik heb indd ook geen interesse in shetjes, fjorden etc. Ik hoop altijd maar dat mensen het in hun topic titel zetten.
Tja, en ik hoop dat mensen die een topic op [BB] openen er bij willen zetten dat hun topic over een hond gaat zodat ik het niet aan hoef te klikken. En bij de [KS]topics dat het om een warmbloed gaat zodat ik het niet aan hoef te klikken.
Wat een warmbloed-centered nonsens toch weer, dit voorstel. Op bokt worden de KWPN'ers en dressuurruiters al schaamteloos voorgetrokken. Een apart stuk op [KS] zou er nou niet echt aan meewerken dat bokt voor álle rassen is.
[KS] is om veulens te kijken, gewoon voor de gezelligheid. Als je persé de veulens van een bepaalde hengst wil zien is daar een zoekfunctie voor. Gewoon even de naam van de hengst intikken, [KS] in het menuutje aanklikken en dan hoef je al die irritante tinkers en mini's niet meer te zien. [KS] is juist voor álle paarden, ook de veulentjes van rassen die een eigen subforum hebben moeten de veulentjes in de algemene [KS] volgens het huidige bokt.