Kraamstal ITP alleen voor KWPN veulens.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Kraamstal ITP alleen voor KWPN veulens.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:56

Dus een tag maak ik gewoon zo: [KWPN]?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:13

Yes!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:25

Hier nog een voorstander van een tag :j
Ik kijk ieder jaar minder naar KS omdat er steeds meer rassen tussen staan die ik niet zo boeiend vind :o

Ik vind het bij HAW-ITP ook geen dom idee.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:39

Koper schreef:
_Zsazsa_ schreef:
Ik zou het ook wel handig vinden. Met name omdat ik graag Nakomelingen van de hengsten zie. Ik heb indd ook geen interesse in shetjes, fjorden etc. Ik hoop altijd maar dat mensen het in hun topic titel zetten.

Tja, en ik hoop dat mensen die een topic op [BB] openen er bij willen zetten dat hun topic over een hond gaat zodat ik het niet aan hoef te klikken. En bij de [KS]topics dat het om een warmbloed gaat zodat ik het niet aan hoef te klikken.

Wat een warmbloed-centered nonsens toch weer, dit voorstel. Op bokt worden de KWPN'ers en dressuurruiters al schaamteloos voorgetrokken. Een apart stuk op [KS] zou er nou niet echt aan meewerken dat bokt voor álle rassen is.

[KS] is om veulens te kijken, gewoon voor de gezelligheid. Als je persé de veulens van een bepaalde hengst wil zien is daar een zoekfunctie voor. Gewoon even de naam van de hengst intikken, [KS] in het menuutje aanklikken en dan hoef je al die irritante tinkers en mini's niet meer te zien. [KS] is juist voor álle paarden, ook de veulentjes van rassen die een eigen subforum hebben moeten de veulentjes in de algemene [KS] volgens het huidige bokt.

Wat een klets, zoveel rassen hebben een eigen sub forum. Behalve warmbloeden.. En er zijn misschien 2 mensen met een merens of wat jij noemt. Als hun dat willen moeten ze dat vragen. Wij willen graag Nakomelingen van kwpn hengsten zien zonder 46 shetjes topics te moeten openen. Wij vragen of er niets iets geregeld kan worden zodat we direct kwpn veulens kunnen zien. En waar je het in hemelsnaam vandaan haalt dat kwpn en dressuur word voorgetrokken is echt kinderachtig.
Ik heb zelf een Pre, en toch volg ik het kwpn graag.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:50

Oké duidelijk. :j

En een apart subforum voor KWPNers? Zoals dat ook is voor een hoop andere rassen?

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:29

Maar dan worden nog ITP topics verplaats die mogen er niet.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:06

Maar dan zouden we op het KWPN subforum wel een centraal topic kunnen maken waar we dan de linkjes naar de kraamstal plaatsen :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:02

Is het dan misschien wel een idee om er even aandacht aan te besteden in de BBB? Die word door iets meer mensen gelezen dan enkel dit topic, dan heb je ook kans dat wat meer mensen het gaan doen. Wat je niet weet, doe je ook niet immers.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:21

Vaak nemen mensen wel dingen over die ze zien gebeuren, maar een stukje in het BBB is ook een idee :j

Wat mij betreft mag er ook een fotoverzameltopic geopend worden op KS-ITP, dus met een [FOTO] tag in de titel, waar foto's van KWPN veulens in geplaatst kunnen worden. Dan heb je ze bij elkaar in 1 topic. Alleen moeten mensen ze daar wel willen plaatsen dan. Dit kan in principe naast een eigen topic op KS-ITP (niet compleet dubbel dan, maar een paar dezelfde foto's in beide topics is niet erg)