mods doen niets aan 'persoonlijke aanval'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:02

Sleeper schreef:
Ik vind het ook echt niet netjes dat iedereen nu weet welke bokker iets gezegd heeft (lees hier dat mensen het betreffende bericht opzoeken) wat blijkbaar kwetsend over gekomen is maar deze bokker weet waarschijnlijk niet eens zij hier voorbij komt.

Dat is toch precies wat des betreffende bokker heeft gedaan. Naar ts haar profiel te gaan en kijken waar ze haar kon pakken.

Zoe_97

Re: mods doen niets aan 'persoonlijke aanval'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:06

niet netjes dat ik dit topic open?.. omgekeerde wereld. Met alle liefde mag ze hier zich komen verdedigen als ze dit wil en met alle liefde vin dik het niet erg als haar de link van dit topic gestuurd word.... Ze is eerder tussen mijn berichten gaan zoeken om wat te vinden om met te kunnen kwetsen, dan mag ze nu lekker weer ertussen zoeken en dit topic vinden, heb ik geen problemen mee.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:09

Wie zegt dat ze tussen jouw reacties is gaan kijken? Ik wist nog voor dit topic er was dat jij zowel op MW als op BB een topic hebt lopen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:11

Iris82 schreef:
Wie zegt dat ze tussen jouw reacties is gaan kijken? Ik wist nog voor dit topic er was dat jij zowel op MW als op BB een topic hebt lopen.

Ik ook :j en dat zonder in je reacties te kijken.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:11

Ach, via profiel gekeken of niet. Betreffende bokker had niet eerder gereageerd en reageert niet meer in dat topic. Bokker maakt een sneer verwijzend op een ander topic en verdwijnt weer uit topic. Vrij kinderachtig imo en ook geen toegevoegde waarde aan het desbetreffende topic.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:12

Ik ben nu pas naar betreffende posten gaan zoeken. Geef TS groot gelijk. Het zijn wel degelijk persoonlijke aanvallen en dus cyberpesten. Natuurlijk moet ze zich dit niet aantrekken maar gemakkelijker gezegd dan gedaan en het maakt het niet minder nodig om deze posten te verwijderen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:12

chevax schreef:
Gillbo schreef:
Klopt hoor is mij vaker opgevallen dat sommige mods met 2 maten meten.
En tja het enige wat je daar aan kan doen is diegene erop aanspreken en je er daarna bij neer te leggen of niet meer op Bokt posten.

Het duurde nog lang voor de "mods meten met 2 maten"-dooddoener weer om de hoek komt. Er is hier al door verschillende (ex-)teamleden uitleg gegeven hoe er met dingen wordt omgegaan. Daar is niks dubbelzinnigs of onduidelijks bij.

TS, je vestigt nu inderdaad de aandacht op iets wat je juist niet wilt dat anderen lezen. Handiger was geweest om dit per PB met een mod te bespreken.

gillbo: ik heb onlangs nog een hoop tijd gespendeerd via pb om je uit te leggen waarom sommige acties soms wel en soms niet ondernomen hebben, waarom het als gebruiker kan overkomen dat we met twee maten zouden meten en hoe dat soms komt.
Op mijn laatste pb heb je niet eens de moeite meer genomen om te reageren terwijl ik echt geprobeerd heb om onze taken en actie's uit te leggen.
Dan is het inderdaad gemakkelijk om te roepen dat we met 2 maten meten.

Iedereen die hier post zijn nog altijd mensen, geschreven teksten kunnen anders opgevat worden dan bedoeld. Iedere situatie is ook anders, de ene persoon zet een oneliner en wordt voor het zicht niet op gehandeld, en de andere wordt voor die oneliner geband. Wat jullie niet weten is dat de eerste persoon vrij nieuw was en nog wat moest wennen,en dat persoon B al 10 maal aangesproken was voor spammen en oneliners te plaatsen.
Bepaalde personen zijn storend aanwezig en worden dan voor iets, op het eerste zicht, kleins aangesproken en de ander raakt ermee web. Maar jullie weten allemaal niet wat er precies in meespeelt.
De moeilijkere zaken worden ook grondig overlegd waardoor er soms wat tijd over gaat.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:14

Echt hoor, wat een bizar topic is dit. Lijkt wel de lagere school

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:19

Persoonlijk vind ik het vreemd dat er naar TS niet even een berichtje is gegaan in de trant van 'we hebben je TR opgepakt en gaan contact opnemen met', puur dat TS ook gewoon weet dat er wat met haar TR gedaan wordt. Anders zit straks iedereen met het gevoel voor de kat z'n poedersuiker te temmen.

En persoonlijk worden mag niet op Bokt herinner ik me van een akkefietje een tijdje terug. Daar kon toen wel adequaat op gereageerd worden, waarom kan dat nu niet?

Het lijkt hier wel een clubje politici, overleggen tot in het oneindige 8-).

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:20

Duhelo door betreffende posten te verwijderen worden betreffende topics niet onleesbaar ( mocht iemand het überhaupt terug lezen...) of stort bokt in. Verdorie mods werken in dit geval zelf mee aan het pesten....bah.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:24

_San87_ schreef:
Persoonlijk vind ik het vreemd dat er naar TS niet even een berichtje is gegaan in de trant van 'we hebben je TR opgepakt en gaan contact opnemen met', puur dat TS ook gewoon weet dat er wat met haar TR gedaan wordt. Anders zit straks iedereen met het gevoel voor de kat z'n poedersuiker te temmen.

En persoonlijk worden mag niet op Bokt herinner ik me van een akkefietje een tijdje terug. Daar kon toen wel adequaat op gereageerd worden, waarom kan dat nu niet?

Ik modereer niet op beestenboel, wel op mws.
De persoon in kwestie had blijkbaar op mws gerefereerd naar het eerste topic. Daar kreeg ik op 30 nov in de avond een tem dat het een persoonlijke aanval was. Daar ik echter geen context had heb ik diezelfde avond gevraagd om meer uitleg. Ts heeft pas de dag erop in de avond gereageerd. Ongeveer een uurtje later heeft mijn collega geantwoord dat we in overleg gaan. (Overleg dus met andere moderators, die ook nog werken en een priveleven hebben dus niet 24/7 online zijn. Daardoor wordt een dergelijke zaak niet in de eerste minuut beslist, dat kunnen we gewoon niet).
nog een dag later vraagt ts via tem of de post nu eens verwijderd wordt?
Dat was gisteren.
Dus er is wel degelijk gecorrespondeerd naar ts dat we ermee bezig zijn...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:25

slimmerik schreef:
Duhelo door betreffende posten te verwijderen worden betreffende topics niet onleesbaar ( mocht iemand het überhaupt terug lezen...) of stort bokt in. Verdorie mods werken in dit geval zelf mee aan het pesten....bah.

Ik refereerde dan ook niet naar de posts van ts? Ik gaf voorbeelden over "het meten met 2 maten".

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:27

Duhelo schreef:
_San87_ schreef:

De persoon in kwestie had blijkbaar op mws gerefereerd naar het eerste topic. Daar kreeg ik op 30 nov in de avond een tem dat het een persoonlijke aanval was. Daar ik echter geen context had heb ik diezelfde avond gevraagd om meer uitleg. Ts heeft pas de dag erop in de avond gereageerd. Ongeveer een uurtje later heeft mijn collega geantwoord dat we in overleg gaan. (Overleg dus met andere moderators, die ook nog werken en een priveleven hebben dus niet 24/7 online zijn. Daardoor wordt een dergelijke zaak niet in de eerste minuut beslist, dat kunnen we gewoon niet).
Dat was gisteren.

ik kreeg er geen elding van dat jij die vraag gesteld had. Ik was dan ook nietzozeer boos op de mods van jouw forum maar eerder op die van beestenboel die me doodeuk nu hebben geantwoord dat ze geen reden zien de posts te verwijderen... In overleg gaan snap ik helemaal, maar ondertussen staat alles wel nog op internet...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:28

@zoe is op zich ook logisch, overleg duurt ook even. Zomaar berichten verwijderen zonder het na te kijken is natuurlijk ook niet de bedoeling....

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:31

Mioux schreef:
@zoe is op zich ook logisch, overleg duurt ook even. Zomaar berichten verwijderen zonder het na te kijken is natuurlijk ook niet de bedoeling....

ik zeg toch dat ik dat nap. De mods op beestenboel zijn echter niet in overleg, maar weigeren het te verwijderen. Terwijl daar de kwetsende opmerkingen staan. De mods van mws zijn in overleg ja. Dat s ook een steek onder water, en niet rechtstreeks kwetsend dat daar staat.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:32

Omdat het begrijp ik om 1 en dezelfde persoon gaat die op meerdere delen in t forum zoiets geplaatst heeft? Dan moet dat denk ik allemaal eerst nagekeken worden tot de wortel voor er besloten kan worden.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:34

Mioux schreef:
Omdat het begrijp ik om 1 en dezelfde persoon gaat die op meerdere delen in t forum zoiets geplaatst heeft? Dan moet dat denk ik allemaal eerst nagekeken worden tot de wortel voor er besloten kan worden.

maar dat gebeurd er dus niet. De mods van beestenboel hebben letterlijk geantwoord dat ze het niet gaan verwijderen

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:35

ah op die manier...

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:39

Zoe_97 schreef:
ik kreeg er geen melding van dat jij die vraag gesteld had. Ik was dan ook nietzozeer boos op de mods van jouw forum maar eerder op die van beestenboel die me doodeuk nu hebben geantwoord dat ze geen reden zien de posts te verwijderen... In overleg gaan snap ik helemaal, maar ondertussen staat alles wel nog op internet...

iets voor de Bezwaarcommissie?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:42

Duhelo schreef:
_San87_ schreef:

Dat was gisteren.

Dat jullie ermee bezig zijn. Goed. Ik mis volledig waarover overlegd moet worden, trouwens. Een persoonlijke aanval is een persoonlijke aanval. Of moet op Bokt alles eerst door de ballotagecommissie? Want dan snap ik dat hier alles zo lang duurt :).

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:46

Ik vind dat wel goed eigenlijk, heb je iets minder kans op dat eeuwige gezeik dat mods met 2 maten meten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:47

Pantykous schreef:
Ik vind dat wel goed eigenlijk, heb je iets minder kans op dat eeuwige gezeik dat mods met 2 maten meten.

Dat gebeurt hoe dan ook. Zie je hier ook weer :). Wat sneller beslissen zou e.e.a. een stuk makkelijker maken gok ik zo. Maar goed. Doet er ook niet toe voor mij :D. Kom hier voor m'n lol, haha.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:15

BMHP schreef:
Zoe_97 schreef:
ik kreeg er geen melding van dat jij die vraag gesteld had. Ik was dan ook nietzozeer boos op de mods van jouw forum maar eerder op die van beestenboel die me doodeuk nu hebben geantwoord dat ze geen reden zien de posts te verwijderen... In overleg gaan snap ik helemaal, maar ondertussen staat alles wel nog op internet...

Als we de juiste volgorde aanhouden kan TS bij de hoofdmod van de betreffende mod terecht. De Bezwaarcommissie kun je inschakelen als je het niet eens bent met een sanctie (OW of ban). Dat is in dit geval niet van toepassing, dus dan is de keten mod-hoofdmod-beheer.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:38

Rije schreef:
BMHP schreef:
Als we de juiste volgorde aanhouden kan TS bij de hoofdmod van de betreffende mod terecht. De Bezwaarcommissie kun je inschakelen als je het niet eens bent met een sanctie (OW of ban). Dat is in dit geval niet van toepassing, dus dan is de keten mod-hoofdmod-beheer.

Sorry dat had ik kunnen weten, dank je voor het antwoord
Hoe herkennen wij de hoofdmoderators?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:55