poetser schreef:Maar welke vragen wil je dan bedenken die je niet op het internet terug kan vinden en hoeveel (jonge) paardenliefhebbers kunnen deze dan beantwoorden?
Dan kan je beter een tijd instellen. Bijvoorbeeld 5 minuten voor het beantwoorden van 10 vragen. Dan heb je de tijd niet echt om er naar te zoeken op google. Verder inderdaad gewoon een aantal vragen (hoe meer hoe beter natuurlijk) in het systeem opnemen en die automatisch laten veranderen. Er zijn genoeg bokkers die mee willen denken naar vragen die vrij simpel zijn voor paardenliefhebbers, maar ontiegelijk moeilijk voor de niet liefhebber.
Ook mij is het al opgevallen dat de niet paardenliefhebbers en daardoor de niet paardentopics de pan uit beginnen te reizen. Dat samen de liefhebbers die door de af en toe grimmige sfeer geen topics meer willen/durven plaatsen maken bokt er niet beter op.
Ik heb iets gelezen over de verhouding tussen de wel en de niet paardenliefhebber. Echter zie ik er het nut niet van om als niet paardenliefhebber je aan te melden op een paardenforum voor totaal andere dingen. De verhoudingen zijn krom, de paardenliefhebber is het onderspit al aan het delven en ik denk dat als er niet snel iets gebeurt dat bokt binnen een paar jaar zijn essentie als paardenforum volledig kwijt is. Dan is het gewoon een forum met een gedeelte voor paarden.
Dit klinkt misschien dramatisch en jullie vinden dit misschien wat overdreven, maar ik heb dit gevoel al een paar jaar en in mijn ogen is dit beetje bij beetje al aan het gebeuren en dat vind ik zo zonde van een forum waar menig paardenliefhebber al zo veel aan heeft gehad/geleerd heeft.
Veel pennymeisjes kennen rassen dus gewoon een foto van een ras en dan een vakje waar ze in moeten vullen welk ras het is.
of inderdad zoals iemand al zei een foto van een hoofdstel/halster en vragen wat het is.
een foto van een gang en moeten zijn zeggen welke gang het is.
het kan heel simpel maar toch zo dat leken het niet weten. je moet het geen meerkeuze maken want dan kunnen ze google gebruiken. dus gewoon openvragen