Bambolina schreef:Yap.. er zijn een hoop bokt dames die het wel leuk vinden, en dat vind ik hartstikke leuk voor ze, maar ik vind het alleen maar erg vervelend. Ook via pb al is berichtjes ontvangen van 'zo'n' man die begon met een normale (niet-paar gerelateerde) vraag stellen en binnen 2 pb's al op 'wat doe je dit weekend? netflix and chill??' level zat. En als je als vrouw zijnde dan zegt dat je niet geïnteresseerd bent in onbekende mannen, op het internet, op een fakking paardenforum, dan weten ze echt niiieeeeet waar je het over hebt, ze wilden alleen maar een beetje kletsen, of erger nog, je bent meteen een bitch, een snob, een preutse zuurpruim die niet van gezelligheid houdt. Dit lijkt wel een universeel ding te zijn van mannen van alle leeftijden en achtergronden, want ik heb dit al zo vaak meegemaakt. En ik ben echt geen blonde stoot waar alle mannen achteraan rennen.
Spijt me zeer, dan ben ik maar een zuurpruim, en misschien oordeel ik dan wel te snel, maar dat vind ik zo'n gekke gang van zaken.
Lol jongens stel je niet zo aan. Ts is niet zo een man maar dankzij een vriendin op bokt.