Nieuw hier, als man zijnde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeryonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:17

Bambolina schreef:
Yap.. er zijn een hoop bokt dames die het wel leuk vinden, en dat vind ik hartstikke leuk voor ze, maar ik vind het alleen maar erg vervelend. Ook via pb al is berichtjes ontvangen van 'zo'n' man die begon met een normale (niet-paar gerelateerde) vraag stellen en binnen 2 pb's al op 'wat doe je dit weekend? netflix and chill??' level zat. En als je als vrouw zijnde dan zegt dat je niet geïnteresseerd bent in onbekende mannen, op het internet, op een fakking paardenforum, dan weten ze echt niiieeeeet waar je het over hebt, ze wilden alleen maar een beetje kletsen, of erger nog, je bent meteen een bitch, een snob, een preutse zuurpruim die niet van gezelligheid houdt. Dit lijkt wel een universeel ding te zijn van mannen van alle leeftijden en achtergronden, want ik heb dit al zo vaak meegemaakt. En ik ben echt geen blonde stoot waar alle mannen achteraan rennen.
Spijt me zeer, dan ben ik maar een zuurpruim, en misschien oordeel ik dan wel te snel, maar dat vind ik zo'n gekke gang van zaken.

Lol jongens stel je niet zo aan. Ts is niet zo een man maar dankzij een vriendin op bokt.

Steijntjuh

Re: Nieuw hier, als man zijnde.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 16:15

Ik ben een man, ik hoor nou eenmaal bij die schetenlatende boeren latende mensen, maar ik ben niet zo van t vrouwen priveberichtjes sturen. Als iemand dat wil mogen hun beginnen.

Voor de rest is het misschien hypocriet om te zeggen dat bij paardenmeisjes hun paard op nummer 1 komt, ikzelf heb een neefje en nichtje die op nummer 1 komen. Dus als iemand zich daaraan heeft gestoord bied ik mijn excuses aan

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:33

Beste TS welkom op bokt. Ik schrik wel enorm van de vooroordelen die er zijn. Er wordt een bericht gelezen en direct is er een hele hoop commentaar.... :( Jammer, je zou je op de duur niet meer welkom voelen!

Steijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 16:35

Adolein schreef:
Beste TS welkom op bokt. Ik schrik wel enorm van de vooroordelen die er zijn. Er wordt een bericht gelezen en direct is er een hele hoop commentaar.... :( Jammer, je zou je op de duur niet meer welkom voelen!

Ach ik schrik niet zo snel terug, ik weet hoe ik ben en een aantal meer weten dat ook. dus dat is voldoende. de rest is bonus

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:00

Moderatoropmerking:
gelieve het een beetje fatsoenlijk te houden dames en heer :) het is wederom leuk dat jullie een man zo enthousiast verwelkomen maar al die seksueel getinte opmerkingen/onliners/offtopic berichten berichten zijn overbodig.

Verder; steijntjuh welkom op bokt :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:55

Welkom op bokt en zo te lezen heb je al door, dat je op moeten letten wat je zegt :') :') Arme knul :(:) _O-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:11

wees welkom ,, en ik kan je eigenlijk wel gelijk geven alleen bij mij kom je op 3 eerst paardlief dan mn kater en dan "m'n vriend" snapje dat ik single ben en voorlopig blijf :')

@pieter25 ja zielig he :=

GeryonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:34

Pieter25 schreef:
Welkom op bokt en zo te lezen heb je al door, dat je op moeten letten wat je zegt :') :') Arme knul :(:) _O-

En het duurt nog wel even voordat je hebt geleerd helemaal boktcorrect te praten, sterkte!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:12

boktcorrect _O- ik kan t nog steeds niet