'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Re: 'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:12

Persoonlijk snap ik niet dat je een ander forum nodig hebt om zaken van dit forum daar te bespreken.
Maar ik stoor me er verder niet aan. Als je die behoefte voelt ja vooral je gang.

Heb er wel eens wat meegelezen maar echt heel interessant vind ik het allemaal niet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:37

wanneer je om wat voor reden dan ook niet meer welkom bent op bokt, maar de topics nog vaak wel leuk vindt, is het fijn om er toch ergens over mee te kunnen praten.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:38

Af en toe lees ik daar ook mee. Heb wel gezien daar dat men sommigen letterlijk en figuurlijk de tent uit geruzied heeft. Niet altijd op zo'n hele fijne manier. Maar dat weet je als je daar ook post. Er zijn sommigen met een heel sterke mening.

Er was zelfs in het begin een speciaal topic over mij. Daar lustte je geen pap van. Maar bij sommige gebanden zat een enorme wrok. Dat is grotendeels voorbij. Heb met KiWiKo inmiddels alles uitgesproken en bijgelegd. Ze heeft veel over mij verwijderd. Heb ik als erg plezierig ervaren! En dat vind ik wel een groot voordeel daar: wil je niet meer, dan wordt je account en posten verwijderd.

En verder leven en laten leven zou ik zeggen. En Kim is echt de beroerdste niet ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:43

Qimm schreef:
wanneer je om wat voor reden dan ook niet meer welkom bent op bokt, maar de topics nog vaak wel leuk vindt, is het fijn om er toch ergens over mee te kunnen praten.

Dat kan ik me voorstellen, hoewel het in het verleden ook vaak over de persoon ging. Dat vind ik dan weer op de man spelen.... maar nogmaals: PP heeft zijn eigen regels. En dat kan allemaal nog op een klein forum. ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:45

slimmerik schreef:
Qimm schreef:

Dat kan ik me voorstellen, hoewel het in het verleden ook vaak over de persoon ging. Dat vind ik dan weer op de man spelen.... maar nogmaals: PP heeft zijn eigen regels. En dat kan allemaal nog op een klein forum. ;)

Nog steeds wordt daar op de man gespeeld.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:48

Oh, dacht dat het iets minder was geworden. Dat zijn iig praktijken die ik absoluut niet kan waarderen. En dan kun je wel zeggen horen en wederhoren maar slaat natuurlijk nergens op. Als besprokene zou ik niet graag mijn kop daar boven het gras uitsteken.... Beetje ook goedkoop vermaak vind ik altijd....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:49

Het voordeel daar is dat het niet zo is dat een paar mensen alles maar mogen zeggen "omdat ze net binnen de lijntjes blijven" maar als er reactie op komt je dat dan een ban op levert. :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:54

Ayasha schreef:
Het voordeel daar is dat het niet zo is dat een paar mensen alles maar mogen zeggen "omdat ze net binnen de lijntjes blijven" maar als er reactie op komt je dat dan een ban op levert. :+

Hier herken ik bokt niet in. Maar op PP is "reactie" gelijk aan afslachten. En doorgaans is men zo opgevoed dat je ieder mens probeert in zijn waarde te laten. Maar ik vind dat als ik al meelees het minder erg geworden met een of twee jaar geleden.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 11-09-15 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:55

Volgens mij ben jij al lang niet meer op PP geweest. Afslachten gebeurt al lang niet meer.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:56

Ayasha schreef:
Volgens mij ben jij al lang niet meer op PP geweest. Afslachten gebeurt al lang niet meer.

Klopt zie mijn aanvulling. Maar de laatste weken werd er ook nog amper gepost daar .... Maar dit topic is in ieder geval een mooie opleving voor daar :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:58

Is wel vaker een periode vrij rustig daar en dan leeft het weer op. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:59

Er wordt altijd wel wat gepost maar PP is meer dan dat topic alleen. :) Ik heb het nog nooit geheel stil weten liggen iig. Vaak genoeg worden er ook hele leuke opmerkingen geplaatst maar ja, daar kunnen bokkers niet op jammeren he.. :) Dus dat lezen ze dan maar niet.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:01

Jeetje, alleen al om het uiterlijk van dat forum zou ik er niet heen willen :') Bokt is niet alles, maar dat is echt verschrikkelijk _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:05

Ayasha schreef:

Nouuuuu, het is natuurlijk hoe je afslachten opvat. Maar netjes is het zeker niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:06

Hangt er maar net van af hoe teer je ziel is vermoed ik. Ik zie iig weinig afslachten daar en ik zit er toch echt dagelijks. :+

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:10

Ik ben ook een stille meelezer op pp. Maar zie daar echt geen afslachten. En dat zie ik hier op bokt wel. PP is veel gemoedelijker dan bokt. Hier mag niks bij sommige bokkers, die worden zo overdreven in bescherming genomen. Terwijl ze zelf ook pittige uitspraken hebben. En die mogen dat dan wel weer zeggen. Terwijl anderen er een pb over krijgen en hun uitspraak wordt verwijdert. Zou zeggen dat bokt nog wat kan leren van pp.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:15

Ayasha, dat zal zeker uitmaken. Maar je schrijft het alsof je mensen die gevoeliger zijn en prijs stellen op een vriendelijkere manier van omgaan eigenlijk een beetje minder respecteert, klopt dat?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:18

Nee dat klopt niet. Ik heb even veel respect voor hen als voor elk ander wezen op deze aardbol. Waar ik minder respect voor heb is dat die gevoeligere mensen dat dan blijkbaar een reden vinden om wel lekker te sneren naar anderen maar zodra daar reactie op komt (die dan dus ietsje snijdender is dan wat zij blijkbaar kunnen verdragen ondanks dat ze wel zelf uit delen), ze de modjes er bij gaan halen. :) Bij PP is dat geen optie" in die zin; als je uit deelt moet je ook kunnen incasseren. En indien iemand te ver gaat, dan komt er een zelfregulerende fase. Ik heb ook wel eens gezien dat de discussie ongelijk was en dat andere PP'ers ingrepen en de boel wat kalmeerde.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:44

De gemiddelde leeftijd op pp is een stuk hoger als hier...van daar dat modereren op MBO nivo niet nodig is.
Loopt het echt uit de hand,dan wordt er wel degelijk ingegrepen,dat kunnen jullie alleen niet zien,want dit soort ongein wordt in tegenstelling tot de bokt gewoonte gewoon verwijdert

Veel van die enge pp,'ers vallen in het echie overigens erg mee hoor.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:47

Ik zag het gisteren voorbij komen ergens, m'n bek viel open!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:55

Quellian schreef:
Ik zag het gisteren voorbij komen ergens, m'n bek viel open!

Moet je m gauw weer sluiten anders heb je er zo vliegjes in :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:00

Ben gék op vliegjes :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:27

Ayasha schreef:
Hangt er maar net van af hoe teer je ziel is vermoed ik. Ik zie iig weinig afslachten daar en ik zit er toch echt dagelijks. :+

Dat heeft niks met ree zieltjes te maken, het hoort gewoon niet. Netjes of niet, je hoort niet iemand achter zijn rug om te bespreken...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:30

KimD schreef:
Ayasha schreef:

Dat heeft niks met ree zieltjes te maken, het hoort gewoon niet. Netjes of niet, je hoort niet iemand achter zijn rug om te bespreken...

En nu bespreek je achter mensen hun rug om dat het niet netjes is om te doen?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:32

Kahawa schreef:
En nu bespreek je achter mensen hun rug om dat het niet netjes is om te doen?

Achter wiens rug om, is toch gewoon algemeen? :+