Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:wanneer je om wat voor reden dan ook niet meer welkom bent op bokt, maar de topics nog vaak wel leuk vindt, is het fijn om er toch ergens over mee te kunnen praten.
slimmerik schreef:Qimm schreef:wanneer je om wat voor reden dan ook niet meer welkom bent op bokt, maar de topics nog vaak wel leuk vindt, is het fijn om er toch ergens over mee te kunnen praten.
Dat kan ik me voorstellen, hoewel het in het verleden ook vaak over de persoon ging. Dat vind ik dan weer op de man spelen.... maar nogmaals: PP heeft zijn eigen regels. En dat kan allemaal nog op een klein forum.
Ayasha schreef:Het voordeel daar is dat het niet zo is dat een paar mensen alles maar mogen zeggen "omdat ze net binnen de lijntjes blijven" maar als er reactie op komt je dat dan een ban op levert.
KimD schreef:Ayasha schreef:Hangt er maar net van af hoe teer je ziel is vermoed ik. Ik zie iig weinig afslachten daar en ik zit er toch echt dagelijks.
Dat heeft niks met ree zieltjes te maken, het hoort gewoon niet. Netjes of niet, je hoort niet iemand achter zijn rug om te bespreken...