Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Splendesco schreef:Collie2008 schreef:Soms is dit toch ook echt een kleutersite hoor met 'niet eerlijk'![]()
Alsof je tekening niet op de ere plek komt te hangen bij de juf ;')
Iedereen wil toch dat zijn of haar tekening daar hangt?
Fenrir schreef:Uitgelicht is het visitekaartje van bokt, dus moeten de foto's mooi zijn en van goede kwaliteit. Dat is al zo vaak voorbij gekomen in de tig topics over dit onderwerp.
Jammer voor die andere met minder mooie/kwalitatieve foto's? Misschien, maar daar is uitgelicht niet voor.
Als je het niet wil zien klik je er toch niet op?
cp112 schreef:Volgens mij moeten jullie beter gaan lezen want zowel ts als ik openen zelden tot nooit topics bij itp dus die vlieger gaat niet op zoals ik al eerder heb gezegd.
Collie2008 schreef:Ik zou zoiets ook niet zien hoor dat er weer eenzelfde paard staat. Ik kijk alleen als de foto me aanstaat en ik zie dan liever inderdaad mooie goed gefotografeerde foto's met mooie paarden en mooie omgevingen dan een huis tuin en keuken knol in een zandbak.
Ayasha schreef:Fenrir schreef:Uitgelicht is het visitekaartje van bokt, dus moeten de foto's mooi zijn en van goede kwaliteit. Dat is al zo vaak voorbij gekomen in de tig topics over dit onderwerp.
Jammer voor die andere met minder mooie/kwalitatieve foto's? Misschien, maar daar is uitgelicht niet voor.
Dus een topic met 6 dezelfde foto's (zo ongeveer) is een beter visite kaartje dan een topic met 15 verschillende leuke duidelijke foto's weliswaar niet van topkwaliteit?
Maar goed dat ik weinig bij uitgelicht kijk.
Fenrir schreef:Uitgelicht is het visitekaartje van bokt, dus moeten de foto's mooi zijn en van goede kwaliteit. Dat is al zo vaak voorbij gekomen in de tig topics over dit onderwerp.
KimD schreef:Zo dan Bam! Ben ik even blij dat ik nooit topics open met mijn huis-tuin en keuken knollen. Stel je voor ik zou ITP verpesten met mijn knollen en simpele maar leuke foto's.
Junia schreef:Ayasha schreef:Och kom, flut uitvlucht. Ik upload via FB en zo drastisch gaat de kwaliteit echt niet omlaag.
Och kom, Anne doet haar best om sympathiek te blijven terwijl zij er niets aan kan doen dat haar paard steeds op uitgelicht staat. Laten we de kwaliteit van haar foto´s gaan bekritiseren.
Sammie schreef:Angela schreef:Als iemand een gemakkelijk systeem weet dat het mogelijk maakt om het te checken, dan kan dat meegenomen worden.
Kom Angela.. Bart verdient genoeg met deze toko om dat zelf te verzinnen.