Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 15:42

Ik heb de link van het topic gekregen, en nagezocht, er zijn daar geen posts door mods verwijderd. Wat jullie gezien hebben, geen idee, want het heeft er nooit gestaan. Je hebt pb met meer uitleg in ieder geval.

Jolliegirl

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:45

Misschien bericht zelf aangepast o.i.d...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:16

Nee, er is ook geen enkel bericht daar aangepast. Ook dat kunnen we zien. :)
Ik denk dat men zich hierin heeft vergist en het verkeerd heeft gezien, alleen is het jammer dat er direct beschuldigingen geuit worden richting de moderators dat ze gebruikers de hand boven het hoofd houden, wat absoluut niet het geval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:31

*komt binnen vallen*
Is het dan niet zo dat diegene zelf het bericht verwijderd heeft? Als je iets post kun je het nog verwijderen als er nog niemand heeft gepost.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:39

Ook daar zien we logs van. :) In het betreffende topic is inderdaad een bericht verwijderd door de gebruiker zelf, maar dat is niet de gebruiker waarvan ze denken dat ze een post missen. :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:05

Celiien schreef:
Oo dat is echt wel heel vreemd vind ik persoonlijk.. Blokker in kwestie zei namelijk iets over dat ze paarden niet naar de kliniek bracht (topic over ziektekosten). Toen ik dat aanhaalde was ik een leugenaar, en inderdaad bericht plots verdwenen.. Maar wel meerdere bokkers die het 100% zeker gezien hebben, en ook van wie het was..

Eens :j dit wil ik bevestigen. ik heb het ook gelezen, maar het is inderdaad nergens meer te vinden :( en ik kan me niet voorstellen dat dat bericht zelf pootjes heeft gekregen.

Verder ben ik er ook mee eens en ik minstens 3 bokkers ken waar altijd het hand boven het hoofd gehouden worden. hoe kwetsend of beledigend ze ook hun berichten posten.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:12

Anoniem schreef:
Genoeg huiskamertopics maar waar vervolgens wel heel negatief over andere bokkers wordt gepraat en zelfs posts worden nagelezen en gequote, waar ik zelf toch echt wel een hele nare smaak van krijg, ik zou me in dergelijke topics nou niet bepaald fijn & welkom voelen als er na tig pagina's nog over je gepraat/gestalkt wordt.

Maar als daar toch niet op getemd wordt? Dan krijgen mods het toch ook gewoon niet te zien? Topics die wel in de actieve onderwerpen verschijnen daar merk je natuurlijk veel sneller in dat er dingen uit de hand lopen. En sommige mods die volgen gewoon een beetje wat er op hun forumdeel gebeurd. Dat is in de HK niet te doen en ook niet echt heel wenselijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:19

Ik ben wel benieuwd welke bokkers jij dan bijvoorbeeld bedoelt Ladybird (pb)? Mij valt het niet zo op namelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 12:46

Neonlight schreef:
Ook daar zien we logs van. :) In het betreffende topic is inderdaad een bericht verwijderd door de gebruiker zelf, maar dat is niet de gebruiker waarvan ze denken dat ze een post missen. :)

Dan heb ik niets gezegd :D

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 11:03

Ladybird schreef:
Celiien schreef:
Oo dat is echt wel heel vreemd vind ik persoonlijk.. Blokker in kwestie zei namelijk iets over dat ze paarden niet naar de kliniek bracht (topic over ziektekosten). Toen ik dat aanhaalde was ik een leugenaar, en inderdaad bericht plots verdwenen.. Maar wel meerdere bokkers die het 100% zeker gezien hebben, en ook van wie het was..

Eens :j dit wil ik bevestigen. ik heb het ook gelezen, maar het is inderdaad nergens meer te vinden :( en ik kan me niet voorstellen dat dat bericht zelf pootjes heeft gekregen.

En ook ik heb dat bericht gezien en kan het inderdaad nergens meer weer vinden, beetje vreemd

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 12:50

Zoals Neonlight ook al heeft uitgelegd kunnen we in speciale logs zien wat er gebeurd is in een topic, als er berichten aangepast of verwijderd worden (door zowel gebruikers als mods) kunnen we dat daarin terugzien. In die logs is dus te zien dat dat niet het geval is. Toch is het apart dat meerdere mensen dit bericht gezien zouden hebben. Meer duidelijkheid kunnen we daar dus niet over geven, aangezien de logs alles bijhouden en daar niets in te zien is.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 13:53

Heel heel heel vreemd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:21

Ook ik heb het bericht gezien. Dus het is duidelijk. Dat er gewoon iets niet klopt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:23

Zijn jullie niet gewoon in de war met twee topics door elkaar halen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:28

Dat is ook het enige wat ik kan bedenken. Het topic wat ik door heb gekregen heeft geen verwijderd bericht, of ja, 1, maar van een andere gebruiker (verwijderd door die gebruiker zelf, dus voor er reactie op gekomen was). Kan iemand mij de link van het topic pb-en zodat ik nogmaals kan kijken en kan kijken of het een ander topic is?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:45

Edit: moet pb zijn

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:04

Ik heb hem je al gepb“t .. het is zo raar :n .. Kijk als alleen ik het was zou ik denken ik ben gek, het zal wel. Maar er zijn meerdere met mij die dan blijkbaar gek zijn :+ ?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:05

Ik heb net Bart ook nog even gevraagd te kijken naar het topic waarvan jullie menen dat er een post is verdwenen maar ook hij kan daar niets van terugvinden.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:42

Ik merk het wel soms maar zou zo geen namen kunnen noemen.. Dus ben wel benieuwd wie dan.

Wel heel vaag dat er niks meer over terug gevonden kan worden.. Hebben de Mod's de persoon ik kwestie ook al een pb gestuurd? Of mag/kan dat niet?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:24

Ik vind t raar dat een TS een topic kan laten sluiten als de antwoorden/berichten niet naar haar zin zijn. En dat gebeurt inderdaad bij BB-ERS sneller. Waarschijnlijk omdat vriendjes en HK-genoten temmen.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:27

eens Electra63 is nu ook een recent topic een mooi voorbeeld van :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:59

Caatje87 schreef:
eens Electra63 is nu ook een recent topic een mooi voorbeeld van :)

Waarschijnlijk denken we aan hetzelfde topic

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:04

En hoe weten jullie dat het slotje er op komt omdat een TS er om vraagt? En niet omdat meerdere mensen (die niets met een TS te maken hebben) bijvoorbeeld getemd hebben? Of er andere redenen zijn om een topic op slot te zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:08

Electra63 schreef:
Ik vind t raar dat een TS een topic kan laten sluiten als de antwoorden/berichten niet naar haar zin zijn. En dat gebeurt inderdaad bij BB-ERS sneller. Waarschijnlijk omdat vriendjes en HK-genoten temmen.

Er speelt meestal wel wat meer als een topic op slot gaat, bijv. het meerdere malen negeren van een moderatoropmerking of het uit de hand lopen met persoonlijke aanvallen.
Ook constant de regels verbreken kan een reden zijn om een topic op slot te zetten (of gewoon tegen de regels zijn)

Je kunt wel een aanvraag doen als TS zijnde, maar wij als moderatoren beslissen altijd nog of er een slotje op komt. Dat heeft niets met een 'bekende bokker' te maken.

thembi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:11

Electra63 schreef:

Dat is ook volgens mij inderdaad net gebeurd bij een recent gesloten topic waarin een BB-er die zichzelf erg kundig vindt een topic opende wat in de eerste plaats niet zo netjes was en de tweede plaats kreeg ze terechte kritiek omdat haar onkunde ervan afspatte... en poef gesloten -O-
Erg bijzonder dit... aangezien deze BB-er in kwestie normaal gesproken bakken kritiek levert op anderen :o