Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Oo dat is echt wel heel vreemd vind ik persoonlijk.. Blokker in kwestie zei namelijk iets over dat ze paarden niet naar de kliniek bracht (topic over ziektekosten). Toen ik dat aanhaalde was ik een leugenaar, en inderdaad bericht plots verdwenen.. Maar wel meerdere bokkers die het 100% zeker gezien hebben, en ook van wie het was..
Anoniem schreef:Genoeg huiskamertopics maar waar vervolgens wel heel negatief over andere bokkers wordt gepraat en zelfs posts worden nagelezen en gequote, waar ik zelf toch echt wel een hele nare smaak van krijg, ik zou me in dergelijke topics nou niet bepaald fijn & welkom voelen als er na tig pagina's nog over je gepraat/gestalkt wordt.
Ladybird schreef:Celiien schreef:Oo dat is echt wel heel vreemd vind ik persoonlijk.. Blokker in kwestie zei namelijk iets over dat ze paarden niet naar de kliniek bracht (topic over ziektekosten). Toen ik dat aanhaalde was ik een leugenaar, en inderdaad bericht plots verdwenen.. Maar wel meerdere bokkers die het 100% zeker gezien hebben, en ook van wie het was..
Eensdit wil ik bevestigen. ik heb het ook gelezen, maar het is inderdaad nergens meer te vinden
en ik kan me niet voorstellen dat dat bericht zelf pootjes heeft gekregen.
Electra63 schreef:Ik vind t raar dat een TS een topic kan laten sluiten als de antwoorden/berichten niet naar haar zin zijn. En dat gebeurt inderdaad bij BB-ERS sneller. Waarschijnlijk omdat vriendjes en HK-genoten temmen.
Electra63 schreef:Ik vind t raar dat een TS een topic kan laten sluiten als de antwoorden/berichten niet naar haar zin zijn. En dat gebeurt inderdaad bij BB-ERS sneller. Waarschijnlijk omdat vriendjes en HK-genoten temmen.