Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Scum het punt is dat we geen sancties met derde kunnen bespreken, dus in veel gevallen kunnen we niet meer melden dan een 'we hebben het opgepakt' of 'we zijn er mee bezig'.
Het hangt natuurlijk een beetje af van de situatie, maar we mogen niet melden of iemand is aangesproken.
Doe ik niets met een tem, dan leg ik uit waarom, 'bericht voldoet aan de regels' of 'topic staat hier wel op de juiste plek'. Je kan trouwens altijd via je gebruikerspaneel de tem weer heropenen door erop te reageren, als je wilt weten wat er uiteindelijk besloten is. Het is dan alleen niet altijd gezegd dat we daar echt een uitgebreid antwoord op kunnen geven.
LadyMadonna heeft in mijn ogen wel gelijk, de afspraak tussen gebruikers en het team is dat ze een reactie krijgen op een tem indien daar naar gevraagd wordt, kleine moeite om daar aan te voldoen in mijn ogen. Heeft niets te maken met een schouderklopje of erkenning, maar gewoon om te weten wie het afgehandeld heeft indien er nog vragen zijn. Je kan alle mods van een subfora wel een berichtje sturen, maar dat is wel weer vrij omslachtig.
zonnebloem18 schreef:Scum het punt is dat we geen sancties met derde kunnen bespreken, dus in veel gevallen kunnen we niet meer melden dan een 'we hebben het opgepakt' of 'we zijn er mee bezig'.
Het hangt natuurlijk een beetje af van de situatie, maar we mogen niet melden of iemand is aangesproken.
Doe ik niets met een tem, dan leg ik uit waarom, 'bericht voldoet aan de regels' of 'topic staat hier wel op de juiste plek'. Je kan trouwens altijd via je gebruikerspaneel de tem weer heropenen door erop te reageren, als je wilt weten wat er uiteindelijk besloten is. Het is dan alleen niet altijd gezegd dat we daar echt een uitgebreid antwoord op kunnen geven.
Sizzle schreef:Grappig, dat is voor mij echt het laatste waar ik op zit te wachten namelijk. Ik ga er van uit dat er iets nuttige met een TEM gedaan wordt en hoef daarvoor niet op de schouder geklopt te worden eerlijk gezegd.
Ik ontklik dan ook altijd het vakje: houdt mij op de hoogte.