Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:12

Sammie schreef:
Dan hoop ik dat je ook aambeienzalf heb staan. Wc papier is zachter dan blanco schrijfpapier.

De "ik lig in een deuk" smily doet het even niet maar hij is scherp.

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:14

-O-

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:15

Ga naar je forum instellingen en selecteer ipv bokt5 bokt4. Probleem opgelost. 't is maar voor een dag hoor. :')
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 01-04-15 13:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:16

Sammie schreef:
Dan hoop ik dat je ook aambeienzalf heb staan. Wc papier is zachter dan blanco schrijfpapier.

Hahahahahah, flauw : - P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:20

Ik had al geen idee waar iedereen het nu over had, zie alleen maar smileys en nergens geen 'rare teksten', maar blijkt dat ik continu op bokt 4 zit............. :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:21

Kentaro schreef:
Ik had al geen idee waar iedereen het nu over had, zie alleen maar smileys en nergens geen 'rare teksten', maar blijkt dat ik continu op bokt 4 zit............. :')

Wauw opent zich ook nog een hele wereld op 1 april voor je.. haha

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:23

:j :') :o?

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:25

Dacht vanmorgen ook even "wat is dít voor een onzin"???!!!!!!
Maar nu het dus klaarblijkelijk een grap is voor 1 April.....toe maar.

Dat het na aanleiding van de overleden oma niet zo goed uitkwam en wat ongepast was....tja, dat was ongetwijfeld nooit de opzet!!

Verder vind ik het achteráf gezien wél een stunt want ons wordt wél een spiegel voorgehouden!!!!
Zo ergerlijk en misleidend kúnnen al die smilies dus zijn in onze topics en reacties.
Dus bij deze chapeau !! "Raaf maakt een diepe buiging naar de bedenkers van deze 1 April grap smilie "
Laatst bijgewerkt door 7ofhearts op 01-04-15 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:25

Kentaro schreef:
:j :') :o?

Hahahahahaha, droog topic dit :D

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:26

Ach het is een 1 april grap, en het komt misschien niet zo handig uit bij IM topics, maar als je eenmaal weet welk tekstje welke smiley is, dan is het probleem toch opgelost? Y)(^)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:27

En toch ben ik het met ts eens. Bokt is niet alleen maar lollig en leuk, er zijn ook zeer serieuze, verdrietige topics waar dergelijke zinnetjes uitermate misplaatst zijn.

Deze bijvoorbeeld....
Y;(

Of deze :(:)

Niet goed over nagedacht imo...

Een grapje, prima, moet kunnen, geen probleem, maar wel even goed nadenken wat voor invloed dat heeft op een groot forum als bokt
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 01-04-15 13:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:27

Wat een gezeur zeg.
Als je - zoals in het voorbeeld - je je medeleven wil uitdrukken dan doe je dat maar 's zonder smiley.. _-:(

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:29

quartel schreef:
Ik niet.....het moest eerst fout gaan en dat had niet nodig geweest

Ik heb nog niemand horen huilen hoor. Ja, de mensen die het 'geen leuk grapje vinden' ik heb nog niemand gehoord die daadwerkelijk een topic heeft in IM of waar dan ook die nu helemaal van de kaart is. Kortom:de hele discussie draait weer eens om voor een ander denken. Nergens voor nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:30

Murthul schreef:
amandananana schreef:
Bokt doet het niet automatisch, de zinnetjes vervangen de smileys. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet echt leuk is om te lezen, en misschien hadden ze het bij de IM topics moeten laten. Maar voor de rest, kom op.. het is maar een grapje, er is ingespeeld op de discussie over verkeerd geïnterpreteerde smileys. Als je Bokt 4 aan zet heb je nergens meer last van.

Als het goed is worden op IM gewoon weer de smileys weergeven ipv de teksten.

Dus, probleem opgelost. Op IM is er niks aan de hand, en je kan ook altijd nog je bokt-thema aanpassen of; even een dagje niet bokken als het zo dusdanig afschuwelijk is.

Verder ben ik het met RaafSmits eens; zo zie je maar wat een smiley doet en het is een giga spiegel, en man, 1 april duurt 24 uur... die 24 uur kan je ook zonder Bokt overleven als je het zo schandalig vind. :Y)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:32

Dat was het dus, ik dacht al wat doet bokt raar opeens :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:32

Jannepauli schreef:
Wat een gezeur zeg.
Als je - zoals in het voorbeeld - je je medeleven wil uitdrukken dan doe je dat maar 's zonder smiley.. _-:(

Niet zo agressief hé haha. :')

Lady madonna:het heeft geen invloed. Ja bij mensen die denken dat een ander er wel eens last van kunnen hebben. Ik ben nog niemand tegengekomen die van streek is omdat zijn kat dood is en er nu opeens vreemde teksten in het scherm staan. Alleen mensen die denken dat het weleens kwetsend kan zijn voor de ander. Kom op, dit gaat toch nergens over
over.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:33

Finliox schreef:
Ga naar je forum instellingen en selecteer ipv bokt5 bokt4. Probleem opgelost. 't is maar voor een dag hoor. :')

Daar gaat het toch niet om? Tuurlijk kan je je instellingen veranderen voor een dag, het gaat ook niet om "als je het niet wil zien"

Als je de zinnetjes ziet kan dat aanleiding geven je instellingen aan te passen, maar dan heb je het dus al gezien en kan je al een wtf gevoel hebben....

Ook een beetje jammer hoe kortzichtig er door een aantal op de "tegenstanders" wordt gereageerd.
My way of the high way?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:34

Sammie schreef:

Snijd wel lekker je aambeien weg :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:35

Gekvanfleur: want jij kan de gevoelens van alle bokkers lezen? Je weet precies wat anderen denken? Gevoelens hoef je niet perse op te schrijven. En wellicht zijn er wel pbs gestuurd, weet jij veel..

Maar goed, aangezien het hier compleet eenrichtingsverkeer is en er compleet niet open gestaan wordt voor een andere visie, laat ik het erbij.

Er is imo gewoon niet genoeg over nagedacht door het team.

Vero

Re: Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:36

Kom op het is maar een grap
Iedereen weet wel dat het niet zo bedoeld word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:37

Verkeerde been uit bed gestapt zou je bijna denken...

je kan nergens genoeg over nadenken, er is altijd één azijnpisser. :Y)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:38

Waaw... als iedereen die hiermee zoveel problemen heeft alles in het leven zo serieus neemt....

:(:)

^^
nou eigenlijk niet.... :')
Laatst bijgewerkt door Amaris op 01-04-15 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:38

LadyMadonna schreef:
Finliox schreef:

Daar gaat het toch niet om? Tuurlijk kan je je instellingen veranderen voor een dag, het gaat ook niet om "als je het niet wil zien"

Als je de zinnetjes ziet kan dat aanleiding geven je instellingen aan te passen, maar dan heb je het dus al gezien en kan je al een wtf gevoel hebben....

Ook een beetje jammer hoe kortzichtig er door een aantal op de "tegenstanders" wordt gereageerd.
My way of the high way?

Vind je het dan zelf niet een klein beetje dramatisch wat je schrijft?
Een wtf gevoel overhouden aan dit? Jeetje, nou dan hoop ik maar van harte dat.die mensen nooit iets meemaken wat echt belangrijk is.

(ziet iemand helemaal in schok bokt vier opzoeken, niet meer in staat de rest van de dag normaal te handelen.) :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:40

Vind er weinig lolligs aan. Hadden ze beter scherpe of lollige teksten kunnen verzinnen i.p.v. dit geneuzel, maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen er verkeerd over gaan vallen. Iedereen weet toch dat het 1 april is?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:41

gekvanfleur schreef:
(ziet iemand helemaal in schok bokt vier opzoeken, niet meer in staat de rest van de dag normaal te handelen.) :+

Bedoel je mij? ~~}>