Sammie schreef:Dan hoop ik dat je ook aambeienzalf heb staan. Wc papier is zachter dan blanco schrijfpapier.
De "ik lig in een deuk" smily doet het even niet maar hij is scherp.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:Ik niet.....het moest eerst fout gaan en dat had niet nodig geweest
Murthul schreef:amandananana schreef:Bokt doet het niet automatisch, de zinnetjes vervangen de smileys. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet echt leuk is om te lezen, en misschien hadden ze het bij de IM topics moeten laten. Maar voor de rest, kom op.. het is maar een grapje, er is ingespeeld op de discussie over verkeerd geïnterpreteerde smileys. Als je Bokt 4 aan zet heb je nergens meer last van.
Als het goed is worden op IM gewoon weer de smileys weergeven ipv de teksten.
Jannepauli schreef:Wat een gezeur zeg.
Als je - zoals in het voorbeeld - je je medeleven wil uitdrukken dan doe je dat maar 's zonder smiley..
Finliox schreef:Ga naar je forum instellingen en selecteer ipv bokt5 bokt4. Probleem opgelost. 't is maar voor een dag hoor.
LadyMadonna schreef:Finliox schreef:Ga naar je forum instellingen en selecteer ipv bokt5 bokt4. Probleem opgelost. 't is maar voor een dag hoor.
Daar gaat het toch niet om? Tuurlijk kan je je instellingen veranderen voor een dag, het gaat ook niet om "als je het niet wil zien"
Als je de zinnetjes ziet kan dat aanleiding geven je instellingen aan te passen, maar dan heb je het dus al gezien en kan je al een wtf gevoel hebben....
Ook een beetje jammer hoe kortzichtig er door een aantal op de "tegenstanders" wordt gereageerd.
My way of the high way?