We want Lau!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:19

Joa joa!! Ik vind ook dat laus terug mag komen hoor !!!! Of eigenlijk ze MOET terug komen! Ik kreeg op mijn 11de ofzo, ook al een boek over seks. En toen keek ik ook wel eens naar een seksfilm. Ik snap niet waarom jongere kinderen er niet over mogen lezen. Wat is er mis met seks? Het is de normaalste zaak van de wereld.
Daarbij vind ik het onzin dat Doopy84 (of wat de naam ook was) ook gebant is... Verward
maar goed BOOGIEGIRL, moet trug!!!! OK dan! Ze is gewoon super-tof!!

En wat betreft dat je je vriendin prutsmuts (h oer) noemt vind ik niet gek, mijn vriendin noemt me ook wel eens sletje Schijnheilig .

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:58

Het gaat er niet om dat kinderen niet mogen weten wat seks is, als ze dit nooit te weten komen mist er gewoon iets in de opvoeding, dat is duidelijk. Maar, dat hoeft niet op een paardenforum te gebeuren, dat vind ik ook wel. Veel van dit gepraat is namelijk niet informatief, maar puberaal gezwets [aangezien geouweh*er gecensureerd word een minder shockerend woord gekozen Knipoog]... Ik ga niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van de ban van Boogiegirl, maar dit soort gedrag vind ikzelf ook irritant [zelfs als 19 jarige ja...].

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:32

Buitenom het feit dat ik helemaal geen drol heb opgemerkt van dit hele gebeuren, gezien ik zo goed als nooit op JH kom, wil ik toch even hierop inhaken.

Voor de aanhangers van 'Laus' (:?), als je openlijk irl met iemand praat over seks en er is een jong persoon bij waarvan je weet dat het niet gehoord is dat die openlijk mee kan luisteren, ga je ook niet overduidelijk het onderwerp seks aankaarten. Je houdt dan je mond of je fluistert.

Hier kan je niet fluisteren, dus óf je praat erover via PB óf je zoekt een forum waar je er wel over kan praten óf je houdt dat soort berichten voor je. Een kind is nieuwsgierig, dat is normaal. Dat zijn jullie ook op jullie o-zo-verschrikkelijk-volwassen-leeftijd-dat-je-alles-van-seks-afweet Verward Maar zou jij willen dat je kind van weet ik 't hoe jong ongewenst geconfronteerd wordt met seks? Zo ja, sorry, maar dan heb je ze niet allemaal op een rijtje denk ik dan... Scheve mond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:44

straks kan niemand wiens ouders een sex filter op de pc hebben meer op bokt komen Tong uitsteken

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:05

Opgeruimd staat netjes...... Mis d'r niet, haar topic's ook niet(sloeg ze vrijwel altijd over)

Ik vindt deze ban zeer terrecht. Ze wist dondersgoed dat dit een ban kon opleveren, ze is al meerdere malen de grens overschreden. Dan had ze zich maar in moeten houden... eigen schuld, dikke bult.
Als ze over seks wil praten gaat ze maar naar scholieren.nl ofzo.. Niet hier, want er komen ook kinderen op jeugdhonk(Wat ze ook dondersgoed wist)

Aan haarzelf te danken dus....

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:12

En voor de mensen die het nog steeds onterecht vinden dat ze geband is, lees dit topic eens door:

[FZ] ip ban van paulwalkner

Iemand die dus geband is omdat ze een account had aangemaakt terwijl ze geband was. Wat dit betreft is de ban dus meer dan terecht, aangezien Boogiegirl 4 accounts had aangemaakt ofzo...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:40

Allemachtig. Jullie zijn werkelijk nog dommer dan het achtereind van een varken. Over tien jaar, kom dan nog maar eens vragen waarom kinderen tot op zekere hoogte beschermd moeten worden. En misschien heb je dan ook geleerd te lezen!!!. Dat kinderen heus wel wat mogen weten maar tot op zekere hoogte. Selectief lezen is ook een kunst he Boos!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:41

Met vrijen en liefde is niets mis, met seks om de seks en het stoere geblaat met een hoop fantasie erover wel.

Ik heb het topic niet gelezen maar ik kan me enigszins een voorstelling maken van het niveau ervan na het lezen van dit topic en ik zou toch niet graag willen dat mijn dochter van 10 een beeld van seks krijgt zoals dat blijkbaar door jullie geschetst wordt.

Ten eerste heeft het niets met de realiteit te maken, het is puur geklets door pubers die de klok wel hebben horen luiden etc. en ik zou niet graag willen dat mijn dochter zo'n beeld ervan krijgt.

Ten tweede hoort het simpelweg niet thuis op een forum als dit maar omdat het keer op keer weer boven komt drijven mag mijn tienjarige geen account op bokt aanmaken.

Blijkbaar is het in sommige gezinnen "normaal" om er zo'n vertekend beeld van te schetsen maar in de meeste gezinnen gaat het er gelukkig toch wel anders aan toe.

Een boekje waarin uitgelegd wordt wat vrijen is tussen twee mensen op een respectvolle manier vind ik toch heel wat anders dan een seksfilm of dit gezever. Het eerste mag ze best lezen, van het tweede en derde hou ik mijn kinderen ver weg, ze hoeven niet geconfronteerd te worden met de vrouw als gebruiksvoorwerp. Ik verwacht dat ze ook met zichzelf respectvol leren omgaan want dat is heel wat meer waard dan een beetje stoerdoenerij.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:47

Juist. Percy wat verwoord je dat mooi. Inderdaad. Als het gaat om sex dat iets bijzonders, iets moois is tussen twee mensen is het iets heel anders. Het is iets dat je probeert te bewaren voor die ene bijzondere persoon. En niet iets dat je doet omdat het stoer is en je er anders niet meer bijhoort Knipoog. En ik vind het dieptriest dat het zover is gekomen dat een meisje van tien, dat alle plezier hier op bokt zou moeten kunnen hebben hier nu niet kan bokken. En eerlijk gezegd? Mijn kind had het ook niet gemogen.

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:55

en dat allemaal voor 1 site Scheve mond (ookal is het bokt Tong uitsteken) ( ga lekker buiten spelen ofzo Schijnheilig ipv te bewijzen dat je even stoer bent als de iets ouderen Knipoog)
dit is misschien iets te hard uitgedrukt.maar ik vind niet dat je om een ban zo een tralala moet gaan maken.
het is tenslotte maar internet.
is het niet leuker om in het ECHT met je vriendinnen te gaan spelen? moet dat allemaal via de computer?....danku Tong uitsteken

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:19

Ynzo schreef:
Ik ga niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van de ban van Boogiegirl, maar dit soort gedrag vind ikzelf ook irritant [zelfs als 19 jarige ja...].

Heeft niks met leeftijd te maken hoor... Ik vond haar gedrag ook erg irritant (en ben zelf 16).
Ik heb me ook aan elk topic zitten ergeren. Ja, dan hebben er velen gelijk als ze zeggen dat ik ze niet moet openen... Maarja nieuwsgierigheid Schijnheilig

Als ze het zo graag over seks wil hebben kan ze beter een ander forum zoeken. Ik vind haar ban dus ook terecht.

Maarja wat schieten we nou eigenlijk op met dit topic?
Wat schieten we op met mijn reactie? Bloos

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:31

Wat we ermee opschieten? Ach, we kunnen ergens onze frustratie uiten Haha!

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:34

Fasel schreef:
Wat we ermee opschieten? Ach, we kunnen ergens onze frustratie uiten Haha!

Ja geloof ook dat dat het enige nuttige is van mijn reactie Bloos!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:45

daantjuh"]
[quote="Ynzo schreef:
Ik ga niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van de ban van Boogiegirl, maar dit soort gedrag vind ikzelf ook irritant [zelfs als 19 jarige ja...].

Heeft niks met leeftijd te maken hoor... Ik vond haar gedrag ook erg irritant (en ben zelf 16).
Ik heb me ook aan elk topic zitten ergeren. Ja, dan hebben er velen gelijk als ze zeggen dat ik ze niet moet openen... Maarja nieuwsgierigheid Schijnheilig
[/quote]

Dat doe je dan toch zelf joh, waar je je aan gaat ergeren lees je dat toch niet?! Lips are sealed Sjit joh, en idd nou dan ben je nieuwschierig zo erg vind je het dan dus niet..............

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:46

dus wij moeten met zijn allen maar rekening met jullie houden IPV dat enkele personen rekening met de meerderheid houden?
Het is een PAARDENFORUM wanneer dringt dat nou eens tot je hersens door? "Laus" had haar 1e ban van 3 mnd er net op zitten, daar heeft ze kennelijk niet van geleerd, en daarmee is het dus haar eigen stomme rotschuld.
Maar nee, voor jullie is het kennelijk alleen: Ikke ikke ikke (heb je dat boek gelezen? Gaat over een jongetje dat Remi heet.....)
Voor dergelijke topics, nogmaals, www.fancy.nl.
je bent 17, "laus" is volgens mij 16 (weet ik niet zeker) act like it! En nu ga stoppen voor ik zelf een UN of een OW krijg omdat ik dingen ga zeggen die te ver gaan! Boos!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:05

Ik ben 15 en ik snap t precies, heeft weinig met leeftijd te maken dus Scheve mond
Avanti, waarom doe je er zo moeilijk over, ze wist toch zelf wel dat ze gebanned zou worden als ze daarmee door zou gaan? En ik lees hier ook nog is dat ze al gebanned is... Scheve mond
Er zijn hier gewoon regels op bokt, je bent hier te gast!! En als je je niet aan die regels kan houden moet je hier gewoon niet komen. Klaar. Punt.

*vat dit nou niet aanvallend op.. zo is het niet bedoeld Scheve mond *

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:59

Avanti"]
[quote="daantjuh schreef:

Dat doe je dan toch zelf joh, waar je je aan gaat ergeren lees je dat toch niet?! Lips are sealed Sjit joh, en idd nou dan ben je nieuwschierig zo erg vind je het dan dus niet..............
[/quote]

Zet ik er toch zelf al bij dat ik te nieuwsgierig ben, dan hoef ik het inderdaad niet te lezen, heb je helemaal gelijk in.
Maar degenen die behoefte hebben aan zulke topics kunnen beter een ander forum zoeken, dit is een paardenforum.

Maar ik ga me er verder ook niet meer mee bemoeien, heeft niet echt veel nut.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:57

Ynzo schreef:
Ik las "Laui"

En ik me maar afvragen waarom die nou weer geband zou zijn Tong uitsteken

Dal las ik ook.
Dacht al...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:57

Ik heb in 1 topic van Boogiegirl gereageert... Het beruchte zoenen met iemand van dezelfde sekse. De reacties op mijn antwoord getuigden niet echt van volwassen mensen moet ik eerlijk zeggen... Scheve mond Ik val in de verhalen van Avanti, en een fiks aantal reacties en persoonlijke aanvallen op mijn opmerking in dat topic, blijkbaar in de groep 'oude wijven', en dat met mijn 19 jaar...

Hoe meer ik van dit topic lees, hoe terechter ik de ban vind... Buiten het feit dat ik haar persoonlijk absoluut niet zal missen Schijnheilig

Ik ben het met het merendeeel hiero wel eens. Ik vond haar Boogiegirls verhalen te ver gaan (lang leve de zoekfunctie en de MH). Daarbij is het een paardenforum waar ook jonge kids komen... Die mogen best lezen over seks wat mij betreft, maar als de 'ouwe mensen-groep' van Bokt er al problemen mee heeft... >;)

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:33

Laatst bijgewerkt door ikkemetwikke op 09-01-04 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:34

ik ben 28 jaar,en af en toe schrik ik van mezelf,als ik in mijzelf denk: "ach! de jeugd van tegenwoordig!!!!!"
erg hé!
dit is ook zo'n moment,kindjes,ga ergens anders je stoere praatjes vertellen!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:11

...maar niet hier! Haha!
Want:
1. alle ouderen weten dat al
2. de jongsten hoeven het nog niet te weten
3. de tussenins vinden dat zelf wel uit, hebben ze niemand bij nodig Tong uitsteken

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:29

ankiexxx schreef:
en dat allemaal voor 1 site Scheve mond (ookal is het bokt Tong uitsteken) ( ga lekker buiten spelen ofzo Schijnheilig ipv te bewijzen dat je even stoer bent als de iets ouderen Knipoog)
dit is misschien iets te hard uitgedrukt.maar ik vind niet dat je om een ban zo een tralala moet gaan maken.
het is tenslotte maar internet.
is het niet leuker om in het ECHT met je vriendinnen te gaan spelen? moet dat allemaal via de computer?....danku Tong uitsteken

ik sluit me bij je aan ankiexxx
De laatste tijd gedraagde ze zich wel erg stoer en het was wel overdreven.
Ik 1 keer iets van haar toptics gelezen en wat daar allemaal instaat Bloos!

En laat ik dan nu een lekker meelopertje spelen Haha! Ik heb mijn mening en blijkbaar de anderen ook Avanti, en ik vind dat je ons dan niet direct meelopertje moet gaan noemen, stoer zeg! Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:21

Ach dat van dat meelopen moet je je niet teveel aantrekken Pouskintje. Als wij meelopers zijn dan wil ik de benamin gniet eens weten van datgene wat de boogiegirl-aanhangers zou moeten zijn Haha!