Maar, ik weet uit ervaring dat er vaak meer achter dit soort verhalen zit... Dus, ik ga niet oordelen over de mods. Er is vast een reden, en niet pure 'nalatigheid'.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
harbourlight schreef:Citaat:Krijgt diegene ook niet zomaar.
Edit: En de toon maakt de muziek.
Een permanente ban krijg je ook niet zomaar, als ik in de regels kijk moet je daar maar liefst vijf keer een Officiële Waarschuwing voor krijgen. Dan heb je het zo verprutst en krijg je ook nog een nieuw account cadeau?
Terwijl ik in oudere topics zie dat mensen die echt goede redenen hadden gewoon geen nieuw account mochten.
En deze gebruiker, voor zover ik weet, verder niets fout gedaan heeft.
Verder mag ik toch hopen dat moderators door "de toon" heen kunnen kijken en dat soort dingen niet meenemen in hun besluitvorming. Dat zou mooi worden, iemand die dan hele mooie epistels kan schrijven is altijd in het voordeel.
KimD schreef:Je krijgt dus ook niet zomaar een nieuw account in je schoot geworpen. Daar moet je jezelf echt wel voor bewijzen. En vaak (als ik me niet vergis) pas na enkele jaren wordt dat überhaupt in behandeling genomen.
Chanel1985, woorden zoals hypocriet en typen (met een P) zijn toch vrij makkelijk goed te schrijven, er zit zelfs spellingcontrole op Bokt. Zelf heb ik moeite met word(t), als iemand mij daarop wijst en uitlegt waarom het fout is hoor ik dat graag.Het staat gewoon heel knullig, ik leg onbewust altijd de link met MSN-taal.
chanel1985 schreef:Snap dat niet, dat neerhalen van mensen als ze eens een woord verkeerd typpen. Dat is toch geen wereldramp.
JoyCiej007: En waar haal je het recht om iemand zo te kakken zetten omdat ze een woord verkeerd heeft getypt ( is misschien niet on topic maar de pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet). Ben jij meer dan ts, of mij of ben jij ingehuurd door bokt om mensen op hun spellingfouten enzo te wijzen?
KimD schreef:TS is nergens te kakken gezet, ze heeft zelf nota bene een heel topic geopend om te zeuren en te doen. Zorg dan dat op zijn minst de topic titel fatsoenlijk is.
Google is your best friend.
chanel1985 schreef:Ja, want door een spellingfout is de essentie van het topic helemaal te niet gegaan![]()
Je doet dan eigenlijk hetzelfde waar je ts van beschuldigt, heel volwassen.
Ik vraag me enkel af, wat een spellingfout te maken heeft met het onderwerp van dit topic?
chanel1985 schreef:Jasmijn159 schreef:
Wat een vervelende situatie! Misschien om sneller en beter geholpen te worden: zorg dat je teksten volledig zijn, de spellingfouten eruit, schrijf correcte zinnen en blijf beleefd.
Zoals je hier in het topic schrijft, met woorden die missen, spellingfouten, kromme zinnen en vol met frustratie en boosheid: dan heeft niemand natuurlijk zin om je te helpen
Dus omdat je misschien moeite hebt met correct gebouwde zinnen te maken en er is een spellingfout in zit, is een reden om minder goed geholpen te worden? Van discriminatie gesproken.
KimD schreef:TS is nergens te kakken gezet, ze heeft zelf nota bene een heel topic geopend om te zeuren en te doen. Zorg dan dat op zijn minst de topic titel fatsoenlijk is.
Google is your best friend.
chanel1985 schreef:Nee hoor, ze mogen mij controleren zoveel ze willen, dit is mijn eigen account, sinds dat ik me heb aangemeld. Ik hou me aan de regeltjes.
Heb het juist in mijn vorig bericht opgeschreven wat ik aan je bericht kinderachtig vind. Misschien is het eens nuttig om die te lezen
chanel1985 schreef:( en je schrijft zelf dat ts zelf een topic heeft geopend om te zeuren, dus zeg je dat je daardoor ook mag zeuren, dus omdat een ander iets doet, mag jij dat ook doen, ik vind dat kinderachtig)
KimD schreef:chanel1985 schreef:Nee hoor, ze mogen mij controleren zoveel ze willen, dit is mijn eigen account, sinds dat ik me heb aangemeld. Ik hou me aan de regeltjes.
Heb het juist in mijn vorig bericht opgeschreven wat ik aan je bericht kinderachtig vind. Misschien is het eens nuttig om die te lezen
Voordat je bijdehanteplaatst, kijk even naar mijn "Edit:". Dit zet je normaal erbij als je een bericht bewerkt, handig voor andere gebruikers. Anders kan de conversatie wel eens onbegrijpelijk worden. Je oorspronkelijke bericht had het onderste gedeelte namelijk niet.
Mocht je verder nog iets kwijt willen, kan dat via PB, dit is namelijk volledig off topic en niet de bedoeling. Mag op geTeMd worden, is namelijk tegen de regels.![]()
Edit 2: Zie je mij daarin zeggen dat ik daarom zeur? Dat gaat over TS, staat er zelfs nog bij.Je spreekt jezelf volledig tegen.
Edit 3: Ik voeg je quote even toe ter verduidelijking voor jezelf.chanel1985 schreef:Heb het juist in mijn vorig bericht opgeschreven wat ik aan je bericht kinderachtig vind. Misschien is het eens nuttig om die te lezen