Standje van de "boktjuf"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:31

Sammie schreef:
Van een bakvissie van 13 jaar kan ik dit nog wel begrijpen, maar als je daadwerkelijk 47 jaar bent zou je mi toch lichtelijk ander gedrag mogen vertonen als je je 'zin' niet krijgt.

Denk dat dit topic ondertussen inderdaad langzaam rijpt richting een mooi belegen slotje :+

Nou, krijgt TS uiteindelijk alsnog haar zin toch :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:38

Eerlijk gezegd vind ik het vrij kinderachtig om dit topic te openen. Als een dreinend kind dat bij d'r moeder komt klagen omdat de juf te streng voor haar is geweest.
Als volwassen vrouw zou je dit toch samen met de betreffende mod kunnen oplossen lijkt mij. En een dergelijk topic openen lijkt mij geen geschikte manier om het zo aan te pakken.

minikatje

Re: Standje van de "boktjuf"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:14

Denk dat dat juist het probleem is. Mod zal wel te jong zijn om deze volwassen ts te zeggen dat haar topic niet aan de regels voldoet.

Heeft Bart trouwens al een bestelling staan voor een driedubbel dozijn zijden handschoentjes?
Speciaal voor types zoals de ts.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:23

Jolien87 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het vrij kinderachtig om dit topic te openen. Als een dreinend kind dat bij d'r moeder komt klagen omdat de juf te streng voor haar is geweest.
Als volwassen vrouw zou je dit toch samen met de betreffende mod kunnen oplossen lijkt mij. En een dergelijk topic openen lijkt mij geen geschikte manier om het zo aan te pakken.

_/-\o_