Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Tammy_ schreef:viel mij ook op, bij topics met een aparte soort foto's (zandvlakte, shows, jurken etc) waarbij een cap afbreuk doet aan de foto wordt het geloof ik niet aangerekend. Maar ik dacht dat er bij bak rijfoto's wel gekozen werd voor topics waar met cap gereden wordt. Ik zelf zie ook liever rijfoto's met cap eerlijk gezegd.
Nee, want een paard kan niet schrikken natuurlijk als je in een trouwjurk erop klimt...
Ik ben het met TS eens. Bokt heeft een voorbeeld functie.
Citaat:- Voor caps geldt: liever wel, maar geen verplichting. Bij 'gewoon' rijden is het een minpunt, als we moeten kiezen tussen twee topics die even leuk zijn, dan nemen we het topic met cap. Maar geen cap is geen showstopper als het topic voor de rest gewoon erg leuk is, of behoorlijk origineel, erg mooie foto's, etc. Voor dingen waarbij cap niet 'hoort' ('hoedjesdressuur, voltige, western, fotoshoots met jurken, poseerfotos met iemand ernaast) wegen we het niet mee.
Jaime_ schreef:Wat een onzin, ik denk echt neit dat mensen eerder een cap opzetten omdat ze dat op bokt zien.
Iedereen moet maar lekker zelf weten wat die doet, hoe dom ook. Ik zet 'm wel altijd op en ga hem niet opeens aflaten omdat ik mensen in uitgelicht zonder zie
arinazazoe11 schreef:Jaime_ schreef:Wat een onzin, ik denk echt neit dat mensen eerder een cap opzetten omdat ze dat op bokt zien.
Iedereen moet maar lekker zelf weten wat die doet, hoe dom ook. Ik zet 'm wel altijd op en ga hem niet opeens aflaten omdat ik mensen in uitgelicht zonder zie
Deze dus![]()
Nu gaan de mensen vast massaal allemaal hun cap aflaten omdat 2 mensen op bokt in uitgelicht dat ook doen.
Kom op zeg..
Citaat:- Voor caps geldt: liever wel, maar geen verplichting. Bij 'gewoon' rijden is het een minpunt, als we moeten kiezen tussen twee topics die even leuk zijn, dan nemen we het topic met cap. Maar geen cap is geen showstopper als het topic voor de rest gewoon erg leuk is, of behoorlijk origineel, erg mooie foto's, etc. Voor dingen waarbij cap niet 'hoort' ('hoedjesdressuur, voltige, western, fotoshoots met jurken, poseerfotos met iemand ernaast) wegen we het niet mee.
Anoniem schreef:Er zit een verschil tussen ' foto's zonder cap tonen' en 'foto's zonder cap PROMOTEN'... En ik denk niet dat Bokt bewust bezig is met het laatste te doen
Anoniem schreef:Edit; sterker nog, het staat ook gewoon onder het 'reclame/promotieblok' van uitgelicht; "Over Uitgelicht"Citaat:- Voor caps geldt: liever wel, maar geen verplichting. Bij 'gewoon' rijden is het een minpunt, als we moeten kiezen tussen twee topics die even leuk zijn, dan nemen we het topic met cap. Maar geen cap is geen showstopper als het topic voor de rest gewoon erg leuk is, of behoorlijk origineel, erg mooie foto's, etc. Voor dingen waarbij cap niet 'hoort' ('hoedjesdressuur, voltige, western, fotoshoots met jurken, poseerfotos met iemand ernaast) wegen we het niet mee.
miss_lizje schreef:Betreffende topic dat nu in uitgelicht staat valt na mijn idee niet onder de "uitzonderingen" waarvoor er geen cap voorkeur heeft.
In hoeverre houd uitgelicht zich dus aan zijn eigen richtlijnen?
Ojajoh schreef:je hebt overal voor en tegenstanders in, ook in veiligheid kwestie's
laat mensen het lekker zelf bepalen
zometeen kom je alleen in uitgelicht met de juiste optoming, met cap, bodyprotector en de juiste laarzen
Robin_S schreef:Jeetje zoveel ophef om 2 foto's! Alles moet tegenwoordig zo hard bekritiseerd worden.
Of je al dan niet met een cap rijdt, heeft eerder met gewoonte te maken dan met het zien van foto's op bokt...
Ik had er vroeger nooit één op, maar sinds ik op een pensionstal kwam te staan waar het verplicht was, kan ik niet meer zonder! Ik heb nu het gevoel dat mijn 'outfit' niet compleet is als ik m'n cap niet op heb. Vind het ook een vreemd beeld om ruiters zonder cap te zienmaar om voortaan mijn cap weer af te laten omdat er vandaag een foto zonder cap op bokt stond, nee zo'n vaart zal het wel niet lopen...