Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik vind het een beetje een raar idee om de voorpagina van een zeer grote website over paarden aan te passen 'speciaal voor mensen die niks met paarden hebben'
RaafSmits schreef:En héél vaak staat er dan als excuus bij dat de foto niet of moeilijk te plaatsten is......
Misschien ook wel leuk om de mensen dan écht op weg te helpen ipv. alleen te verwijzen naar "help "??
Mogelijk heb ik nu als nieuwkomer "te veel "gezegd, maar aan het aantal moderators kan het niet liggen.
Aan hun behoefte om ergens op te springen ook niet.
Lous schreef:Tuurlijk komt het woord afgunst weer langs. Ik gun het ook eens een ander dan steeds weer hetzelfde paard, persoon of steeds weer hetzelfde kind op een Shetlander tegen te komen.
Bekijk maar eens hoeveel fototopics ikzelf heb geopend
Dus niks jaloezie.
Murthul schreef:Uitgelicht word beperkt tot paarden, zoals eerder al aangegeven is Bokt een paardenforum en is uitgelicht het "visitekaartje" van Bokt. Het zou ook raar zijn als je op een kattenforum allemaal hondenplaatjes tegenkwam, toch?
RaafSmits, je geeft aan dat je "genoeg" fototopics ziet, om het wellicht wat concreter te maken: Gisteren stonden er 9 topic's en mijn lijst met mogelijkheden. Normaliter zou je op een dag met weinig topics een paar topics van dagen ervoor kunnen pakken, maar ook in de afgelopen dagen zijn er niet veel fototopics geopend. Dus gisteren moest ik het met 9 topics doen, daar vallen nog de topics af waarvan geen fijne uitsnede te maken is of die slechte kwaliteit foto's hebben en dan hou je er niet veel over.
In de zomer, of als er bijvoorbeeld net sneeuw is gevallen is het aantal fototopics veel groter waardoor mijn keuzemogelijkheid ook groter word en ik kieskeuriger kan zijn, maar op het moment dat er bijna geen aanbod is moet er toch uitgelicht online komen waardoor de kwaliteit in deze periode wellicht ook iets lager ligt.
_suus19_ schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar de vraag van de titel is mij ook al een aantal keer te binnen geschoten.
Het zijn idd altijd dezelfde, en je maakt er ook alleen maar kans op als je een fotograaf je foto's laat maken lijkt het wel. Erg jammer, ik vind juist de huis tuin en keuken foto's ook hartstikke leuk, maar die kijken op bokt wel te verdwijnen.. Naar mijn idee is bokt zo ongeveer nog 40% paard, 30% fotografie en de rest overige..
Murthul schreef:Uitgelicht word beperkt tot paarden, zoals eerder al aangegeven is Bokt een paardenforum en is uitgelicht het "visitekaartje" van Bokt. Het zou ook raar zijn als je op een kattenforum allemaal hondenplaatjes tegenkwam, toch?
RaafSmits, je geeft aan dat je "genoeg" fototopics ziet, om het wellicht wat concreter te maken: Gisteren stonden er 9 topic's en mijn lijst met mogelijkheden. Normaliter zou je op een dag met weinig topics een paar topics van dagen ervoor kunnen pakken, maar ook in de afgelopen dagen zijn er niet veel fototopics geopend. Dus gisteren moest ik het met 9 topics doen, daar vallen nog de topics af waarvan geen fijne uitsnede te maken is of die slechte kwaliteit foto's hebben en dan hou je er niet veel over.
In de zomer, of als er bijvoorbeeld net sneeuw is gevallen is het aantal fototopics veel groter waardoor mijn keuzemogelijkheid ook groter word en ik kieskeuriger kan zijn, maar op het moment dat er bijna geen aanbod is moet er toch uitgelicht online komen waardoor de kwaliteit in deze periode wellicht ook iets lager ligt.
RaafSmits schreef:En over kwaliteit van de foto's te spreken; Ik verbáás me daar soms over wat voor een haveloze foto's er geplaatst worden op de markt.
Soms is de kleur paard of pony meer een puzzel dan een indruk.
Uiterlijk en gangwerk een vage streep.
Laat staan dat men de moeite neemt om de foto te draaien zodat het prettig weg kijkt.
En héél vaak staat er dan als excuus bij dat de foto niet of moeilijk te plaatsten is......
_suus19_ schreef:Oke dan is het denk ik meer mijn indruk en misschien niet de werkelijkheid![]()
Ik dacht dat uitgelicht ook een beetje was om ook eens met andere disciplines etc in aanraking te komen en niet alleen de 'normale' dingen te zien. En nu komt er zo af en toe wel eens wat bijzonders langs, maar ook wel heeeel veel van hetzelfde kaliber..
_Alarm_wlkp schreef:Sinds dat die uitgelicht is, is er al heel wat commotie rond geweest.
Voor mij persoonlijk had het nooit gemoeten...
Idd vaak dezelfde die er in voor komen of met de mooie-aparte paarden of, ...
Ik kijk gewoon amper nog, kwestie ook omdat het mij persoonlijk een wrang, 'jaloers' gevoel geeft.