Amburtjoz schreef:Jij suggereert met jouw tekst dat Bokt een forum is voor de BeNeLux, hiermee zouden de officiële voertalen zowel Nederlands als Frans zijn. Toch staat er .nl achter bokt, wat duid dat het een Nederlandse website is, waar - over het algemeen gesproken - gewoon Nederlands geschreven zal worden. Dat er een Franstalig topic is dat zal mij een worst wezen, vooral doen zolang het daar op het STW onderdeel blijft, hebben anderen er geen last van: de meeste bokkers spreken/schrijven namelijk Nederlands (eventueel Engels) en geen Frans. Dat het een forum is voor de BeNeLux is leuk, maar zoals iedereen merkt is de voertaal hier Nederlands en denk ik niet dat de meeste bokkers (met mij) zitten te wachten op 398364 Franstalige topics, om dezelfde reden als hier eerder genoemd.
Overigens vind ik dat je het best wat normaler kan brengen, je doet nu alsof ik dom ben en discrimineer. Jouw attitude bevalt me niet, en dat is me al vaker opgevallen hier op het forum.
Ik suggereer niks. Ik kan lezen:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... bd736d2c53
Wat jou wel of niet bevalt aan mij doet er verder niks toe in dit topic. Niemand heeft gevraagd om de voertaal naar het frans te veranderen dus ook dat argument doet niet ter zaken.
Ik vermoed dat Bart voor "nl" gekozen heeft omdat "BNL" niet beschikbaar was.
edit; de afbeelding valt klein uit zie ik maar zoek maar eens op "bokt" op google en lees de uitleg.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 03-12-14 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt