Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:50

Hm, vroeg me al af waarom dat topic ineens was verdwenen, ik had er ook een opmerking in geplaatst.
Ben ook wel benieuwd naar de consequenties van deze actie.
Zeker gezien het restrictieve beleid van bokt tav normale gebruikers (bv het twijfelachtige feit dat je je eigen account niet kunt verwijderen).

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:51

}:0 "Ooepsie! Nou zijn zomaar opeens dat hele topic en alle aanverwante berichten daarover die mij slecht uitkwamen verdwenen :o? "

Die verrekte knopjes ook :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:52

Moderatoropmerking:
Zoals al eerder genoemd is het niet de bedoeling om te speculeren over wie dit gaat, ik heb de berichten met namen erin dan ook verwijderd. Het hoofdmod-team is ermee bezig, uitleg zal nog volgen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:53

xAnthea schreef:
Xfjord schreef:
raar!

weet nog steeds niet over welke mod het gaat :')

Lees even terug, het werd net gezegd :)

nee er staat:
Laatst bijgewerkt door Murthul op 2 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

dus zou je me een pbtje willen sturen?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:54

Het is niet de bedoeling dat haar naam openbaar wordt gemaakt, daarom heeft Murthul haar naam verwijderd.

Ik weet ook niet wat het toevoegt om haar naam te weten.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 23-11-14 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Ook hier vragen om een PB met de naam is niet de bedoeling.

Anoniem

Wat heeft het voor nut om te weten welke mod het was XFjord? Laten we gewoon rustig afwachten tot er nieuws kom vanuit het mod team.

Jolien87

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:56

Ik denk dat het puur, menselijke nieuwsgierigheid is.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:56

Ik heb het topic ook gelezen, vind het ook raar dat het ineens verwijderd is. Ben benieuwd wat de moderators achterhalen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:57

love_western schreef:
Wat heeft het voor nut om te weten welke mod het was XFjord? Laten we gewoon rustig afwachten tot er nieuws kom vanuit het mod team.

omdat ik nieuwsgierig ben :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:58

Zodra de hoofdmods dit besproken hebben, zal er vast wel uitleg komen en daarbij ook de naam vermeld worden. Lijkt me nergens voor nodig dat er nu met een naam gestrooid wordt. ;)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:59

Nou ja, de naam heeft er al op gestaan dus echt helemaal weg verstoppen heeft al weinig zin meer denk ik.
Per ongeluk....lijkt me niet dat het zo is gegaan, zeker gezien de knopjes al eerder eens in handen geweest zijn. Dan weet je toch hoe die dingen werken toch?

Het maakt ook helemaal niet uit wie het geweest is.......het is 1 team toch???
Dat dacht ik tenminste wel......dus geld dit voor iedereen denk ik dan weer.

Maar goed, ik wil niet speculeren hoor.....ik was slechts hardop aan het nadenken.
Laatst bijgewerkt door quartel op 23-11-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:59

Jolien87 schreef:
ohjajoh6 schreef:
Wat ben ik dan platina :o? eigenlijk... Want ik was in de veronderstelling dat hele topics verwijderen niet eens mogelijk was...

Same here. :j
Inmiddels wist ik wel dat het heel af en toe werd gedaan, maar de indruk wordt gewekt dat deze mogelijkheid eigenlijk niet bestaat. Jammer dat daar nu schijnbaar misbruik van is gemaakt, maar ik ben benieuwd wat de werkelijke reden is.

Jazeker kan dat. die topics verdwijnen naar de zogenoemde Mesthoop :)

Ik ben heel benieuwd wat hier allemaal uit komt. Als de desbetreffede mod het topic zelf verwijderd heeft, zal er vanzelf uitleg komen met hoe en waarom hoop ik :) maar dat kan best even duren denk ik. :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:01

Als de mod het zelf heeft gedaan is er een grotere kans op een omslachtige reden.
Gebrek aan vertrouwen binnen het modteam wordt afgedaan met een giga schandpaal, gebrek aan vertrouwen tussen mods en leden, ach.. Who cares? Vooral lekker gummen :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:01

Het lijkt me ook niet per ongeluk, maar het is niet aan ons om haar naam naar buiten te brengen. Het voegt niets toe en is in mijn ogen alleen maar ramptoerisme. Wat maakt het uit of het moderator 1 of moderator 2 is, voor dit geval helemaal niets.

Zodra het hoofd-moderatorteam een besluit heeft gemaakt en hiermee naar buiten komt zal haar naam hoogstwaarschijnlijk naar buiten komen. De mensen die weten om wie het gaat, waaronder ik, kunnen dit toch prima voor zichzelf houden? Het maakt voor mij echt geen verschil welke moderator dit betreft, maar misschien dat anderen hier wel "last" van hebben.

secricible schreef:
Als de mod het zelf heeft gedaan is er een grotere kans op een omslachtige reden.
Gebrek aan vertrouwen binnen het modteam wordt afgedaan met een giga schandpaal, gebrek aan vertrouwen tussen mods en leden, ach.. Who cares? Vooral lekker gummen :)

Mocht ze het zelf gedaan hebben ben ik ook zeer benieuwd wat de consequenties zullen gaan zijn. Omdat het aanklikken van een link je je moderator-carrière al kan kosten onder het mom van een "vertrouwenskwestie".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:03

Een ding is zeker: Modteam kan een duidelijke eerlijke uitleg geven..... Kan erop los liegen..... Er zal toch getwijfeld worden aan uitleg ..... :D ;) dus knutsel maar wat in elkaar zou ik zeggen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:03

Ik denk dat het wel goed is om achteraf even te vermelden wat er werkelijk is gebeurd om verder speculeren te voorkomen.

En wat hierboven ook wordt gezegd: het is wel erg toevallig dat juist de berichtjes verwijderd zijn die in het nadeel zijn van de betreffende mod.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:04

slimmerik schreef:
Een ding is zeker: Modteam kan een duidelijke eerlijke uitleg geven..... Kan erop los liegen..... Er zal toch getwijfeld worden aan uitleg ..... :D ;) dus knutsel maar wat in elkaar zou ik zeggen :D

Als mensen twijfelen dan is dat uit ervaringen uit het verleden denk ik......anders zou er toch geen reden tot twijfel moeten zijn toch?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:05

Ik begrijp dat dit nieuwsgierigheid op wekt bij mensen. Heb ik zelf ook. Het is toch raar dat dit gebeurd. Ik ben wel benieuwd hoe dit word opgelost.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:07

quartel schreef:
slimmerik schreef:

Als mensen twijfelen dan is dat uit ervaringen uit het verleden denk ik......anders zou er toch geen reden tot twijfel moeten zijn toch?

Inderdaad

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:13

Ooh, dit is wel apart! Ik heb verder niks meegekregen van dat topic gisteren, maar ik zag laatst ook een mod die een beetje heeft lopen knoeien in een topic. Niks ernstigs hoor, maar ik ben benieuwd of het dezelfde is.
Als dat zo is, dan kom ik er gauw genoeg achter. En anders zijn het denk ik gewoon menselijke foutjes geweest.
Laatst bijgewerkt door xRaisin op 23-11-14 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:15

gewoon een interesse vraagje: Kun je die topics die verwijdert zijn, wel terug vinden met behulp van google?

Verder ben ik benieuwd naar wat het Hoofd moderators gaan zeggen.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:18

Madje1992 schreef:
gewoon een interesse vraagje: Kun je die topics die verwijdert zijn, wel terug vinden met behulp van google?

Google vindt het topic wel terug, maar de inhoud ervan is verdwenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:18

Ik had er ook in gereageerd
Ben benieuwd naar de consequenties van deze schoonmaak actie

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:20

Madje1992 schreef:

Mocht de mod inderdaad heel bewust haar eigen berichten en topic hebben verwijderd om haar eigen straatje schoon te geven, dan zou ik het wel zo eerlijk vinden wanneer zijn wordt 'ont-mod'. Al is het alleen al om de grens door te trekken die destijds is getrokken met het massa-ontslag van een tijd geleden.