Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:ohjajoh6 schreef:Wat ben ik dan platinaeigenlijk... Want ik was in de veronderstelling dat hele topics verwijderen niet eens mogelijk was...
Same here.
Inmiddels wist ik wel dat het heel af en toe werd gedaan, maar de indruk wordt gewekt dat deze mogelijkheid eigenlijk niet bestaat. Jammer dat daar nu schijnbaar misbruik van is gemaakt, maar ik ben benieuwd wat de werkelijke reden is.
secricible schreef:Als de mod het zelf heeft gedaan is er een grotere kans op een omslachtige reden.
Gebrek aan vertrouwen binnen het modteam wordt afgedaan met een giga schandpaal, gebrek aan vertrouwen tussen mods en leden, ach.. Who cares? Vooral lekker gummen
slimmerik schreef:Een ding is zeker: Modteam kan een duidelijke eerlijke uitleg geven..... Kan erop los liegen..... Er zal toch getwijfeld worden aan uitleg .....![]()
dus knutsel maar wat in elkaar zou ik zeggen
quartel schreef:slimmerik schreef:Een ding is zeker: Modteam kan een duidelijke eerlijke uitleg geven..... Kan erop los liegen..... Er zal toch getwijfeld worden aan uitleg .....![]()
dus knutsel maar wat in elkaar zou ik zeggen
Als mensen twijfelen dan is dat uit ervaringen uit het verleden denk ik......anders zou er toch geen reden tot twijfel moeten zijn toch?
Madje1992 schreef:gewoon een interesse vraagje: Kun je die topics die verwijdert zijn, wel terug vinden met behulp van google?
Verder ben ik benieuwd naar wat het Hoofd moderators gaan zeggen.