welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:56

moonsparkle schreef:
Het verhaal van een paard dat heel erg verbrand was maar na verloop van tijd volgens mij zelfs weer bereden werd.

Pascha heette die volgens mij! Een schimmel toch?

Oh echt Iris! Dat wist ik niet. Alhoewel er vaag nu wel iets boven komt drijven idd.

Ach en de groentesoep van pokémon :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:57

Dat dorine in drie pagina's maar drie x genoemd wordt zegt mij 2 dingen: bokt is te groot, ik wordt oud...
Y;(

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:59

Oh even diep nadenken...

Pagella inderdaad, en Tess en Swieber.
Het vertrek van runningkawa.
Pokémon natuurlijk :D

En half bokt is ook een keer in rep en roer geweest om een uitzending op tv over een vrouw die in de paardenhandel ellende en bedrog veroorzaakte. 'Ze' kwamen er achter dat zij op bokt actief was.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:03

Warboel schreef:
Dat verhaal van Jud/Jut, de levensgevaarlijke verknipte vos ruin of hengst van... Uhm... Weet niet meer precies wie.. volgens mij is die bokker nu geband. Iets met de S :+ dacht ik. Ik was toen net actief op Bokt en het zal mij denk ik altijd bij blijven. Ze had toen ook een foto geplaatst. Weet nog dat ze amper bij 'm in de wei kon om een emmer eten neer te zetten zo staatsgevaarlijk als dat dier was. Volgens mij heeft ze er toen nog best wel wat van weten te maken.

Suleilitha volgens mij. Maar ik kan het topic zo een twee drie niet terugvinden. Daar zat inderdaad het een en ander niet goed

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:05

Bokt voor Azië met rockey en Liëlle die streden om een bepaalde clinic. Pfoe. Het ging erop. Sowieso was BvA wel heel speciaal. Voelde me net een kind in de snoepwinkel.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:06

Al die topics en dingen die mensen noemen, kan me alleen maar aansluiten, zo veel verhalen die je altijd bij blijven. Wat Bokt toch met/voor je kan doen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:10

Warboel schreef:
Dat verhaal van Jud/Jut, de levensgevaarlijke verknipte vos ruin of hengst van... Uhm... Weet niet meer precies wie.. volgens mij is die bokker nu geband. Iets met de S :+ dacht ik. Ik was toen net actief op Bokt en het zal mij denk ik altijd bij blijven. Ze had toen ook een foto geplaatst. Weet nog dat ze amper bij 'm in de wei kon om een emmer eten neer te zetten zo staatsgevaarlijk als dat dier was. Volgens mij heeft ze er toen nog best wel wat van weten te maken.

Ja die, ik kan ook niet meer op haar naam komen.
Bij mijn weten is ze geband omdat het hele verhaal een hoax was, incl alle info die ze tot dan toe over zichzelf had gegeven.

Edit; Suleilitha was het :j
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 18-11-14 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:10

secricible schreef:

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht :j
Gelezen als 14 jarig meisje, dat heeft toen een behoorlijke indruk achtergelaten en nu 9 jaar later is dat nog het eerste wat me te binnen schiet.

Recenter door meerdere genoemd inderdaad Umoyax.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:11

nimbletje schreef:
Een verhaal van een jongen die het Friese paard van zijn overleden zus wilde behouden en zelfs rijles ging nemen enzo. Hij melde op een gegeven moment dat het paard gestolen was. Diverse bokkers zijn toen nog op paardemarkten gaan kijken midden in de nacht.
Het bleek een verzonnen verhaal. Zo triest dat iemand dat verzint. Maar petje af voor de bokkers die op zoek gingen naar dat niet bestaande paard.

die weet ik idd ook nog wel ja. Zo'n triest figuur zeg; door zijn banketstaaf zijn er bokkers midden in de nacht naar de paardenmarkt gegaan om te kijken of die daar was. En bleek het allemaal verzonnen te zijn.

En idd het ongeluk van Bietjuhh; zo'n jonge meid met nog een heel leven voor zich. Zo verdrietig. Vond het ook zo'n aangrijpend verhaal dat ik toen ook mee heb gedaan met de inzamelactie voor een bloemstuk

edit; hmmm boktcensuur zorgt voor dubbelzinnig woord
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 18-11-14 00:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:12

En het grote inzamel topic voor een nieuwe server! Je kon een titel onder je boktnaam kopen of sms-en om te doneren. (En er waren misschien nog wel meer mogelijkheden maar dat weet ik niet meer,het was in 2007 of 2008 denk ik. )

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:13

Een aantal verhalen die langskomen herinner ik mij ook nog goed,(SG, pokemon, dat paard wat blind werd op de beleringsstal, paard met gebroken kaak, livetime, bokt voor azie/clinic, die paarden die na ernstige regenval niet meer aan land konden komen, het vertrek van runningkawa, geld inzamelen voor nieuwe server, aantal valpartijen, van wedstrijd naar het ziekenhuis en zal er nog wel wat vergeten zijn, maar wat mij zo nog binnen schiet is het verhaal van de bokker die voor haar (broertje?) beenmerg afstaat, weet ff niet meer hoe ze heette?

Edit: Polly_ [LZP] 9-9-9, de dag dat ik mijn broer heb geholpen. Update; pag 69
Laatst bijgewerkt door _Jody_ op 18-11-14 00:23, in het totaal 2 keer bewerkt

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:15

Toch wel Amsterdam alias SuperGirl en Dorine, daarnaast het verhaal van het paard wat blind raakte door het longeren op een trainingsstal, en Pascha natuurlijk
En er was ooit een topic voor kaarten voor een ziek meisje, wat heb ik gehuild toen ze uiteindelijk overleed
[LZP] Kaartenactie, een bijzonder (triest) verhaal...
Laatst bijgewerkt door CRos95 op 18-11-14 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:20

anneliesdj schreef:
Warboel schreef:

Ja die, ik kan ook niet meer op haar naam komen.
Bij mijn weten is ze geband omdat het hele verhaal een hoax was, incl alle info die ze tot dan toe over zichzelf had gegeven.

Edit; Suleilitha was het :j

Suleilitha is overigens gewist van bokt, dus haar berichten en topic's zijn niet meer terug te vinden.

xxCYNNxx

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:32

Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.

Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:36

Er zijn zoveel verhalen in de afgelopen jaren geweest.

Overleden bokkers Dorine, Bietjuh, SG maar bijvoorbeeld ook Nickyu. Die laatste heeft volgens mij een hoop gezeur gehad omdat mensen niet geloofde dat ze werkelijk zo ziek was oid?

Bokt is een raar fenomeen maar ook wel erg leuk!

Toen wij tijdens een dravermeeting op het strand een paard kwijt waren geraakt in de duine bij Egmond zijn er heel veel bokkers komen helpen zoeken! Dat is toch echt top!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:38

SuperGirl

nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:38

Nu al deze verhalen voorbij komen en ik ze me bijna allemaal kan herinneren, besef ik pas hoe lang ik al mee lees op bokt.
Een verhaal wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic, maar wat me nog bij staat is dat van een vrouw die haar zoontje verloren had, en een mini-pony had die moest bevallen. Precieze details weet ik niet meer, maar weet wel nog dat ze haar tuin pony-proof had gemaakt en de pony tijdens de dracht en daarna in de tuin mocht verblijven. Het konijn (zwart-wit heeeel groot konijn) liep bij de pony en ze waren erg op elkaar gesteld.
Kan me de foto's nog ontzettend goed herinneren, dat was zo'n leuk gezicht!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:39

Volgens mij is dat nooit standard geweest xxCYNNxx

Heel veel van de verhalen hier heb ik niet mee gekregen :o
Voor mij staat Dorine nog zonder twijfelen op 1. Dichtbundel staat hier nog in de kast!

Verder de inzamelingsacties (incl grote boktveiling) na de tsunami :j

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:40

Alle topics en personen die zijn genoemd heb ik gelezen in die tijd. Het topic waar ik soms nog bij stilsta is van een net bevallen mama die toen overleed :( bark ?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:46

nikkii schreef:
Nu al deze verhalen voorbij komen en ik ze me bijna allemaal kan herinneren, besef ik pas hoe lang ik al mee lees op bokt.
Een verhaal wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic, maar wat me nog bij staat is dat van een vrouw die haar zoontje verloren had, en een mini-pony had die moest bevallen. Precieze details weet ik niet meer, maar weet wel nog dat ze haar tuin pony-proof had gemaakt en de pony tijdens de dracht en daarna in de tuin mocht verblijven. Het konijn (zwart-wit heeeel groot konijn) liep bij de pony en ze waren erg op elkaar gesteld.
Kan me de foto's nog ontzettend goed herinneren, dat was zo'n leuk gezicht!

Het verhaal van manda. Mini pony lola en veulen nine! Heb ik inderdaad ook toentertijd gevolgd.
En bietjuh natuurlijk. Zat ook met haar in hk. Verschrikkelijk.
En fay.. wat heb ik gehuild bij de laatste update

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:51

Het verhaal van een bokker die op een stal en woning moest passen en haar eigen paard mee nam. Haar paard kreeg een trap op de wei maar er leek niks ernstigs aan de hand te zijn.
De volgende ochtend vond ze het paard met een slagaderlijke bloeding in zijn stal... Ik dacht dat het been gebroken was en bij het opstaan ze op het been was gaan staan. Ik weet het niet precies meer maar het heeft enorm veel indruk gemaakt..

En ook Gwenny ([LZP] Kaartenactie, een bijzonder (triest) verhaal...)..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:52

Bokker NYC die naar new york ging emigreren... Met haar zoontje die via het hek op haar paard klom en zonder tuig door de wei galoppeerde.....

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:54

Hoe is dat met nyc uiteindelijk afgelopen

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:56

Inney schreef:

Een dag nadat ze in 'new york zat', is ze compleet permanent geband. Ze had altijd wel van die sterke verhalen en veel bokkers begonnen te twijfelen

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:00

Batlow schreef:
Inney schreef:

Een dag nadat ze in 'new york zat', is ze compleet permanent geband. Ze had altijd wel van die sterke verhalen en veel bokkers begonnen te twijfelen

O, dat verklaart een hoop :)*