Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samiyah schreef:Ik vind dit topic eigenlijk een perfect voorbeeld van waarom die grens 18+ is. Modereren is niet alleen een beetje slotjes plaatsen en topic verplaatsen. Er gaat behoorlijk wat tijd inzitten.Tijd die je als 14 jarige misschien beter aan school kan besteden. + Je moet sancties uitdelen, aan volwassen gebruikers. Als 14 jarig kind? Ik zou een 13/14 jarige als mod gewoon niet zo serieus nemen...
Kirsha schreef:_Nienke schreef:Ik kan heus wel met hoofdletters en punten praten hoor.
Niet dat dat iets uitmaakt, want je wil toch geen mod worden zeg je net.
delerium schreef:Is jouw interesse gewekt?
Om een idee te geven van naar wie we op zoek zijn, hebben we een profiel opgesteld voor potentiële mods:
* je bent minimaal 18 jaar oud. Er is geen maximumleeftijd: we verwelkomen mensen die een flinke dosis levenservaring mee het team in nemen.
* je hebt minimaal 1000 posts en bent minimaal al een jaar actief Bokker
* je kunt je goed schriftelijk uitdrukken en spelling en grammatica hebben geen (grote) geheimen voor je.
* je vindt het leuk om samen te werken met anderen
* je realiseert je dat je moderator wordt om gebruikers verder te helpen, en niet voor de knopjes
* je beschikt over een grote portie inlevingsvermogen, en een even grote portie gezond verstand.
* je hoeft niet per sé affiniteit met paarden te hebben, maar bij voorkeur wel.
* je bent integer en we kunnen je vertrouwen met gevoelige of persoonlijke informatie
* je beschikt over doorzettingsvermogen en bent bereid je gedurende langere tijd voor Bokt in te willen zetten
* En als laatste; het lijkt je leuk om Bokt verder te helpen. Je bent hier immers vaak, dus er zijn je vast dingen opgevallen waar je je soms aan stoort en waar je een mening over hebt. Of zaken waar je mensen mee op weg zou willen helpen. Als mod heb je die mogelijkheid.
Iets voor jou?
via deze link kun je nog meer lezen en jezelf aanmelden.
Is jouw interesse gewekt maar heb je nog vragen? Stel ze gerust in dit topic of PB naar delerium of Oscar.
We zien de reactie tegemoet!
Nayomie schreef:Deze vind ik anders aardig gemeen. Hou dit soort commentaar voor je, het is nog een kind.
_Nienke schreef:nou bedankt dat ik 'NOG MAAR EEN KIND' ben
Mioux schreef:Nayomie schreef:Deze vind ik anders aardig gemeen. Hou dit soort commentaar voor je, het is nog een kind.
Mede daarom denk ik dat je als MOD wel inzicht moet hebben. Je kan alleen lezen hier en dus alleen op non verbaal letten. Daarom kan je de de toon niet horen en zien hoe iemand het bedoeld. Je kan dus deze opmerking ook als negatief beschouwen. Het kan ook zijn dat ze de vraagteken vergeten is en daar in de plaats een punt heeft gezet. Zo kan een klein "foutje" al heel wat losmaken.
_Nienke schreef:nou bedankt dat ik 'NOG MAAR EEN KIND' ben