Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Bokt is bokt , relletje hier een topic voor kaartenactie daar. Als het moet is het 1 voor allen en allen voor 1 , bokt heeft mijn ogen geopend waar de manege stopte ging bokt verder. Sommige dingen zoals vrijheidsdressuur kende ik voor bokt niet , zit im gezellige topics af en toe een meeting met wildvreemde mensen die van hetzelfde houden. Bokt sleurt je door de dag , je kan je ei kwijt en voel me vaak echt thuis. De 1 april actie tot een ziek databeest , het maakt bokt bokt. .
danzzz schreef:Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Bovendien is de lay-out miserabel. Ja, de ad's zijn te lezen maar de artikelen bijna niet.
Nee, niet mijn ding. Sorry.
Meraki schreef:danzzz schreef:Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Bovendien is de lay-out miserabel. Ja, de ad's zijn te lezen maar de artikelen bijna niet.
Nee, niet mijn ding. Sorry.vond ik ook.. de vormgeving laat redelijk te wensen over
Meraki schreef:danzzz schreef:Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Nee, niet mijn ding. Sorry.vond ik ook.. de vormgeving laat redelijk te wensen over
danzzz schreef:Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Nee, niet mijn ding. Sorry.
connepon85 schreef:Het magazine staat inmiddels online! http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html
connepon85 schreef:Het magazine staat inmiddels online! http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html