Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amber15

Re: Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:48

Waar is paard&lifestyle te krijgen? Gewoon in de supermarkt oid?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:50

amber15 schreef:

In de OP staat notabene dat het een Online magazine is :D Dus hij is niet in de supermarkt te krijgen maar gewoon op internet...

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:18

Om even terug te komen op de vraag welke items besproken worden; dat weet ik nog niet. Het was nadat de panelgesprekken waren geweest even heel druk, dus ik heb daar nog geen goed antwoord op. Volgende week ga ik er mee verder :)

Wat betreft pb's. Ik zag dat ik nog twee pb's had, waarvan één met een vraag. Excuses dat ik daar nog niet op had gereageerd; is inmiddels gedaan.

Ik heb geen zicht op welke pb's naar Eva zijn gestuurd en of daar nog pb's open staan.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:21

takkie_muis schreef:
Bokt is bokt , relletje hier een topic voor kaartenactie daar. Als het moet is het 1 voor allen en allen voor 1 , bokt heeft mijn ogen geopend waar de manege stopte ging bokt verder. Sommige dingen zoals vrijheidsdressuur kende ik voor bokt niet , zit im gezellige topics af en toe een meeting met wildvreemde mensen die van hetzelfde houden. Bokt sleurt je door de dag , je kan je ei kwijt en voel me vaak echt thuis. De 1 april actie tot een ziek databeest , het maakt bokt bokt. .

Had t niet beter kunnen verwoorden.. Dit is precies hoe ik bokt ook ervaar.. :j

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:16

Ladybird schreef:
amber15 schreef:

In de OP staat notabene dat het een Online magazine is :D Dus hij is niet in de supermarkt te krijgen maar gewoon op internet...

O haha sorry niet gezien! :D maar bedankt voor je reactie :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 00:41

En en en hoe staat het er mee? :D ben best wel nieuwsgierig :D

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 02:38

Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Bovendien is de lay-out miserabel. Ja, de ad's zijn te lezen maar de artikelen bijna niet.

Nee, niet mijn ding. Sorry.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 09:40

danzzz schreef:
Het is (het zoveelste) online magazine met heel veel reclame... Eigenlijk teveel reclame om bij mij interesse op te wekken voor de artikelen.
Bovendien is de lay-out miserabel. Ja, de ad's zijn te lezen maar de artikelen bijna niet.

:j vond ik ook.. de vormgeving laat redelijk te wensen over :=

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:14

Meraki schreef:
danzzz schreef:

Juist dit soort opmerkingen kunnen ze iets mee! Heb je ook nog tips hoe je het wél zou willen? Ik heb toen meegedaan met die chatsessie en de dames staan zeker open voor opbouwende kritiek. :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:39

Meraki schreef:
danzzz schreef:

Daar hebben wij het in de chatsessie ook over gehad en ook aangegeven dat dat echt moest veranderen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:00

danzzz schreef:

Zo.... en nu even vertellen hoe het wel moet :D
Afzeiken kunnen we allemaal :')

Ik lees overigens graag reclame, zeker op het gebied van de nieuwste paarden gadgets...

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:02

Ik vind dat ook erg kort door de bocht eerlijk gezegd, en makkelijk praten :-)

Het magazine is volledig gratis, dus logisch dat ze veel input moeten krijgen via reclame. Ik denk dat we niet mogen vergeten hoeveel werk er bij een magazine komt kijken en dat deze dan ook nog eens gratis verschijnt vind ik juist top!

Super trouwens hoe ze openstaan voor kritiek :j

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:35

Een paar tips vanuit mijn ogen :)

- De laadtijd van het magazine duurt imo wat lang, nu weet ik ook wel dat het heel lastig is om een magazine snel in te laden.
- Ik weet dat het een verschrikking is, maar de tekst zou ik uit proberen te vullen in de kolommen. Leest denk ik makkelijker weg, althans persoonlijk vind ik het makkelijker weglezen.
- 'Season musthaves' de foto's lijken de pagina's op te moeten vullen. Ik zou het wat meer 'body' proberen te geven dmv foto's zoals bij andere pagina's ook is gedaan.
- 'Quotes' en 'Reacties' lijken niet met elkaar te lijnen, ik zou ze proberen op dezelfde hoogte te houden en misschien nog wel een tikkeltje groter te doen. Ze vallen sowieso weg bij de 'koppen' op de 'reactie' pagina.
- 'Reisverslag' ik zou de quote aan de linkerkant in een compleet ander lettertype zetten :) en er iets meer body aan geven. En de foto op bladzijde 12 zou ik door laten lopen naar de volgende pagina (als dat kan).
- 'Trends Najaar/Winter' het aquakleurtje is heul slecht te lezen.
- Pagina 36-37 laden bij mij niet nu
- 'De huisvrouwenles' die titel had ik niet zo gedaan, misschien juist het lettertype gepakt waar 'huisvrouwenles' nu in staat en dan dat omgedraaid met het andere font.

Het magazine laad hier even heel beroerd :')
In welk programma wordt het opgemaakt? Ik zou zorgen voor meer eenheid/uniformiteit in het magazine; koppen allemaal op dezelfde hoogte, strakkere kolommen (maar dat is persoonlijk). Misschien dat hij in een iets lagere resolutie uitgebracht kan worden om 'm sneller te laden want even snel iets opzoeken zit er hier in ieder geval niet in, ik weet niet hoe dat bij andere mensen is?

Ik zou quotes uit teksten een ander lettertype geen, misschien een schreef/italic font :) om het even iets meer uit te laten springen.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, of in ieder geval :') dat het dmv het plaatsen hier het op de juiste plek ook terecht komt :)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:50

Het magazine vind ik ook erg lastig te lezen zowel mobiel als op mijn laptop. Op de laptop liep die vast en laadde die niet meer na 4 pagina's. Daarnaast is het erg lastig lezen. Elke pagina apart ben je continu aan het scrollen. Het idee is leuk.

Het volgende komt misschien heel banketstaaf over, maar dat bedoel ik echt niet zo.. Ik kijk de filmpjes die jullie op facebook zetten of hier op bokt eigenlijk nooit. De reden daarvan is niet zo zeer dat de filmpjes niet interessant zijn oid. Maar de persoon die de filmpjes inspreekt heeft daar niet de juiste stem voor (imo). De stem is monotoon en lichtelijk slaapverwekkend. Dat is voor mij een heel groot minpunt. Ik kan de filmpjes niet volgen zonder mij te irriteren aan de stem van degene die het inspreekt. Misschien handig om iemand in te laten spreken met een wat 'fijnere' stem. Hoewel dat per persoon/smaak verschilt uiteraard.

Nogmaals, ik bedoel dit absoluut niet vervelend.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 12:32

Meraki dank je wel voor je uitgebreide input!

Ehm N0a, bedankt voor je verbeterpunt. Het is mijn stem die je hoort; ik kan proberen wat anders te praten, maar ik heb niet iemand beschikbaar die dat kan inpraten. Ik moet de filmpjes helemaal zelf maken. Ik ga er over nadenken hoe ik dat kan verbeteren, thanks :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:10

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:10

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:21

Jaaaaaaa :D :D Hij is echt leuk!!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:26

Ik heb mijn avatar gespot :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:31

Er staat denk ik wel een foutje in? De gemiddelde bokker besteedt 18 uur per dag aan paarden? En heeft een HBO studie? Ik vraag me af waar deze informatie op gebaseerd is..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:34

denice schreef:
Er staat denk ik wel een foutje in? De gemiddelde bokker besteedt 18 uur per dag aan paarden? En heeft een HBO studie? Ik vraag me af waar deze informatie op gebaseerd is..

Die HBO studie geloof ik dan nog wel, maar 18 uur per dag aan paarden besteden :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:36

Ik vond die 18u per dag ook vreemd :+ zal wel per week zijn!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:46

Wat gaaf! Ik heb mijn ava ontdekt EN ik sta er zelfs met een quote in!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:47

Ik sta er ook in. :) Leuk magazine! :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:50

connepon85 schreef:
Het magazine staat inmiddels online! http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html

Wow ik schrik toch wel van 2 interviews zeg. Beetje 'aparte' antwoorden van de personen (de '' om het vriendelijk te houden :+ )

Er staat trouwens een spelfoutje bij de Santanodag, Niekje doet versag :+