Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:TS, dan zit je in de verkeerde topics, klaar.
Ik reageer vooral in leuke topics, ééntje daarvan is het ook regelmatig gedonder maar dan reageer je of niet of zeg je "zo gezellig hier" en je gaat over een ander onderwerp verder.
De vervelende topics zie ik ook regelmatig voorbij komen en één ding valt mij daarin op; Het is altijd hetzelfde groepje Bokkers dat er mee te maken heeft. Dit groepje gedraagt zich alwetend, almachtig en doen alsof zij het 'volwassen' gedrag van Bokt representateren (omdat ze al tig jaar lid zijn?). Ga uiteraard geen namen noemen, maar het zijn betweterige types van rond de 30 en hoe je het ook wend ok=f keert, die zijn er áltíjd bij.
Zonder gekkigheid: ik ken ook genoeg topics waarin het wel gezellig is, maar ik vind het ook fijn om in topics te posten waarin iemand hulp of advies nodig heeft. En dan natuurlijk wel met als doel om diegene ook daadwerkelijk de goede kant op te helpen.
Maar dat zijn dus ook vaak de topics waarin het niet gezellig wordt. Ik kan dan wel mijn kop in het zand steken en niet meer in die topics actief zijn, dan is mijn eigen probleem opgelost en heb IK nergens meer last van. Maar dan nog blijft bij mij de vraag hangen: waarom kunnen sommige mensen elkaar niet op een normale manier helpen? We hoeven het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar dat kun je op diverse manieren aan iemand duidelijk maken.
Mensen lijken niet meer een fijne discussie te kunnen voeren. Ze lijken te discussiëren om elkaar de grond in te stampen i.p.v. elkaar met goede argumentatie te willen overtuigen.
Jolien87 schreef:Dribbel: precies mijn punt. Er wordt vaak op de man gespeeld en niet op de bal. Natuurlijk, het is heerlijk om af en toe een potje te bitchen, maar doe dat lekker tegen iemand die je kent en niet tegen een onbekende die je heel veilig vanachter je beeldscherm de grond in kunt trappen.
Het is te leren.